Czy ja coś napisałem teraz o Twoim samochodzie? Zamiast takie rzeczy wypisywać napisałbyś konkrety o aucie, ale nie zrobisz tego bo zostanie po tym ślad i potem ktoś mógłby to wykorzystać.Hubertdo pisze:Kolejny raz dyskredytujesz mój samochód bez powodu. Odpowiedź na pytania dostaniesz po części telefoniczne, numeru telefonu nie ukryłem. Gdybyś był zainteresowany to byś zadzwonił i przyjechał obejrzeć a, że nie jesteś to ja nie będę się tutaj produkował, nie mam zamiaru się narzucać. Napisałem w tym temacie tylko dlatego żeby nie stawiać w złym świetle mój samochód, którego nie widziałeś.ArekM5 pisze:To, że nie chcesz jawnie tu na forum odpowiedzieć na moje pytania o auto jest dla mnie wystarczającym powodem aby do Ciebie nie jechać.Hubertdo pisze:Ile masz do mnie kilometrów?Bo może szkoda klawiatury. Jeżeli jesteś zainteresowany przyjedź, obejrzyj, dam Ci miernik jak nie masz, możemy podjechać na podnośnik itp.
Poza tym co już wiesz, myślę ze rozczarowany nie będziesz, a nawet jak się nie spodoba będziesz miał jakieś porównanie...
BMW M5 E39 1999 niebieskie
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
I o jakim narzucaniu mowa, skoro to ja pierwszy zapytałem Cię o auto, i to dwa razy 

Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Skoro sugerujesz, że nie chce napisać, to znaczy ze musi być coś na rzeczy...ArekM5 pisze: Czy ja coś napisałem teraz o Twoim samochodzie? Zamiast takie rzeczy wypisywać napisałbyś konkrety o aucie, ale nie zrobisz tego bo zostanie po tym ślad i potem ktoś mógłby to wykorzystać.
W samochodach (i nie tylko) jest tak, że co dla jednego jest sufitem dla drugiego jest podłogą... podstawowe informację podałem w ogloszeniu, przy podejrzeniu wstawianych ćwiartek nie zaznaczyłbym opcji bezwypadkowy... Na konkretne pytania staram sie odpowiadać konkretnie, a wnioski każdy wyciąga sam-często nie mające nic wspolnego z rzeczywistością bajki i domysły. Nikt Ci nie broni zadzwonić lub przyjechać i opisać tutaj co powiedziałem lub zobaczyłes.
Narzucanie-bo temat jest o innym aucie i nie chcę tutaj wychwalać swojego
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Ok, więc jak założę temat o Twoim samochodzie to coś zmieni, będziesz skłonny odpowiadać na konkretnie zadane pytania?
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Widzisz, masz w tym temacie co najmniej dwie osoby chcące kupić M5. Miałeś szanse te dwie osoby przekonać do tego, aby zainteresowały się Twoim autem, ale nie wiem jak Koko ale mojego zaufania kompletnie nie zyskałeś. Tłumaczenie że powinienem zadzwonić mnie kompletnie nie przekonuje, po to jest forum żeby tu dyskutować, a jeśli ktoś coś publicznie ukrywa to dla mnie jest jednoznaczne. To tylko moja ocena, nie bierz tego do siebie.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
A mi ręce opadają jak czytam takie argumentacje 'Panie to ma 15 lat to wiadomo,ze bite' . Takim tekstem rodem od mirka handlarza można usprawiedliwić wszystko. Panie, klima nie dziala bo to ma 15 lat, wiadomo że trzeba nabić, panie rdza jest i wnętrze styrane bo to ma 15 lat, panie no to i tamto nie dziala, ale wie Pan 15lat minęlo jak jeden dzień nananaErnest pisze:Jak czytam tutaj wypociny niektórych ludzi to aż mi ręce opadają.
Ludzie, te wozy mają od 13 do 18 lat. Nie ma możliwości, żeby przez tyle lat nie miały kolizji, obcierki parkingowej, jakiegoś obicia drzwiami itp.
Więc to że było polakierowane drugi raz, to moim zdaniem atut, że jest świeży lakier, odnowiony i auto ma świeżość.
Oczywiście nie mówię tu o podłużnicach pogiętych, czy zardzewiałych...
Najgorsze jest to, że jak sprzedawca chce być uczciwy i wiecie o tych drzwiach i progu to już się czepiacie.
Tak samo jest z przebiegiem...


Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Za tą cenę to chyba jednak nie łyknie
Myślę, że za 50 tyś można znaleźć coś lepszego, a już tu ktoś napisał że właściciel nie jest skory do negocjacji ceny, i chyba już wiemy czemu ogłoszenie tak ciągle powraca i powraca...

- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Niepotrzebne bicie piany. Zamykam.
Jak ktoś będzie chciał dodać coś istotnego ws. tej M5 proszę o pw.
EDIT: TEMAT OTWARTY NA PROŚBĘ UŻYTKOWNIKA AKM5.
Jak ktoś będzie chciał dodać coś istotnego ws. tej M5 proszę o pw.
EDIT: TEMAT OTWARTY NA PROŚBĘ UŻYTKOWNIKA AKM5.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Cześć wszystkim,
Na moją prośbę mój kolega oglądał to auto, gdyż ja miałem za daleko. Nie żałuję że nie pojechałem na oględziny, gdyż "stan perfekcyjny" w tytule ogłoszenia to jakaś kpina właściciela z inteligentnych ludzi, za co od kogoś bardziej nerwowego mógłby dostać w mordę.
Po kolei.
Ta naprawa blacharska którą tak tu opisujecie jest fatalnie wykonana, widać że jak najtaniej i na handel. Od krawędzi błotnika tylnego prawego do klapki wlewu paliwa rysy po papierze ściernym pod lakierem widać z kilku metrów w dobrym słońcu. Sam błotnik jest beznadziejnie wyprowadzony przez blacharza, bo na jego krawędzi nie ma blachy tylko szpachla, która nie tworzy równej krawędzi. Wnęka drzwi przy kanapie tylnej, czyli ta część widoczna po otwarciu drzwi ma prawie 1 mm szpachli, drzwi tylne prawe mają ponad 1 mm bo miernik ich już miejscami nie łapał. Cały prawy bok auta oprócz przedniego błotnika jest w różnych odcieniach lakieru, szczególnie drzwi przednie prawe są do połowy jaśniejsze, a od połowy ciemniejsze. Nieprawdą jest stwierdzenie w ogłoszeniu, że lakier jest wolny od rdzy i wgnieceń. Ten naprawiany błotnik rdzewieje przy progu. Na klapie bagażnika przy spoilerku jest purchel, dwa purchle są również na słupku drzwiowym przednim lewym przy zawiasach, miernik na słupku pokazuje lakier w oryginale. Całe auto malowane razem z dachem, lakier położony kiepsko. Na drzwiach tylnych lewych jest dziwny zaciek lakieru obok klamki. Uszczelka szyby czołowej źle spasowana z dachem i wyblakła. Kiepsko zaprawione lakierem zaprawkowym wgniotki na klapie bagażnika i błotniku przednim prawym. Na krawędzi tego błotnika przy reflektorze szpachla. Na samochodzie widać hologramy po polerce. Felgi po renowacji zrobione na grafit. Szczególnie na tylnych felgach zdecydowanie za dużo odważników, przyklejona listwa o długości kilkudziesięciu centymetrów. Opony przód i tył do wymiany. Przednie są z 2009 roku, tylne z 2012 roku i na wykończeniu. Po początkowych kłopotach z uruchomieniem auta spowodowanych słabym połączeniem jednej z klem silnik zaskoczył podobno bardzo ładnie, bez żadnych niepokojących dźwięków, rozruch był na zimno. Po chwili oczywiście zaczęły klepać VANOSy. Dół silnika zarzygany olejem, nie szło stwierdzić z czego wycieka. Wyciek płynu ze wspomagania. Właściciel twierdził podobno, że po zakupie wymienił olej w silniku, skrzyni i dyfrze, ale nie ma na to żadnych papierów bo podobno robił u znajomego. Krótka jazda próbna wykazała, że samochód ściąga w prawo podczas gwałtownego hamowania już przy niewielkiej prędkości, staje lekko bokiem.
Teraz zalety. Świetnie utrzymane wnętrze, jak nowe. Skóra nigdzie nie jest powycierana, popękana itd. Plastiki nie są porysowane. Jeżeli przebieg jest oryginalny też jest zaletą, ale to nie wiadomo, trzeba by było sprawdzić komputerem. Ogólnie po kontakcie z kolegą kazałem mu umawiać auto na serwis do Warszawy, ale później przemyślałem temat i zrezygnowałem, bo nie wiadomo jaki widok ukazałby się oczom po zerwaniu tej szpachli.
Właściciel chciał za samochód 45 tysięcy.
Tyle wiem. To nie są moje spostrzeżenia tylko kolegi, ja nie widziałem samochodu więc proszę nie pytajcie o więcej szczegółów, bo napisałem wszystko co mi wiadomo na temat tego egzemplarza. Pozdrawiam.
Dzięki dla Moderatora za możliwość opisu samochodu.
Na moją prośbę mój kolega oglądał to auto, gdyż ja miałem za daleko. Nie żałuję że nie pojechałem na oględziny, gdyż "stan perfekcyjny" w tytule ogłoszenia to jakaś kpina właściciela z inteligentnych ludzi, za co od kogoś bardziej nerwowego mógłby dostać w mordę.
Po kolei.
Ta naprawa blacharska którą tak tu opisujecie jest fatalnie wykonana, widać że jak najtaniej i na handel. Od krawędzi błotnika tylnego prawego do klapki wlewu paliwa rysy po papierze ściernym pod lakierem widać z kilku metrów w dobrym słońcu. Sam błotnik jest beznadziejnie wyprowadzony przez blacharza, bo na jego krawędzi nie ma blachy tylko szpachla, która nie tworzy równej krawędzi. Wnęka drzwi przy kanapie tylnej, czyli ta część widoczna po otwarciu drzwi ma prawie 1 mm szpachli, drzwi tylne prawe mają ponad 1 mm bo miernik ich już miejscami nie łapał. Cały prawy bok auta oprócz przedniego błotnika jest w różnych odcieniach lakieru, szczególnie drzwi przednie prawe są do połowy jaśniejsze, a od połowy ciemniejsze. Nieprawdą jest stwierdzenie w ogłoszeniu, że lakier jest wolny od rdzy i wgnieceń. Ten naprawiany błotnik rdzewieje przy progu. Na klapie bagażnika przy spoilerku jest purchel, dwa purchle są również na słupku drzwiowym przednim lewym przy zawiasach, miernik na słupku pokazuje lakier w oryginale. Całe auto malowane razem z dachem, lakier położony kiepsko. Na drzwiach tylnych lewych jest dziwny zaciek lakieru obok klamki. Uszczelka szyby czołowej źle spasowana z dachem i wyblakła. Kiepsko zaprawione lakierem zaprawkowym wgniotki na klapie bagażnika i błotniku przednim prawym. Na krawędzi tego błotnika przy reflektorze szpachla. Na samochodzie widać hologramy po polerce. Felgi po renowacji zrobione na grafit. Szczególnie na tylnych felgach zdecydowanie za dużo odważników, przyklejona listwa o długości kilkudziesięciu centymetrów. Opony przód i tył do wymiany. Przednie są z 2009 roku, tylne z 2012 roku i na wykończeniu. Po początkowych kłopotach z uruchomieniem auta spowodowanych słabym połączeniem jednej z klem silnik zaskoczył podobno bardzo ładnie, bez żadnych niepokojących dźwięków, rozruch był na zimno. Po chwili oczywiście zaczęły klepać VANOSy. Dół silnika zarzygany olejem, nie szło stwierdzić z czego wycieka. Wyciek płynu ze wspomagania. Właściciel twierdził podobno, że po zakupie wymienił olej w silniku, skrzyni i dyfrze, ale nie ma na to żadnych papierów bo podobno robił u znajomego. Krótka jazda próbna wykazała, że samochód ściąga w prawo podczas gwałtownego hamowania już przy niewielkiej prędkości, staje lekko bokiem.
Teraz zalety. Świetnie utrzymane wnętrze, jak nowe. Skóra nigdzie nie jest powycierana, popękana itd. Plastiki nie są porysowane. Jeżeli przebieg jest oryginalny też jest zaletą, ale to nie wiadomo, trzeba by było sprawdzić komputerem. Ogólnie po kontakcie z kolegą kazałem mu umawiać auto na serwis do Warszawy, ale później przemyślałem temat i zrezygnowałem, bo nie wiadomo jaki widok ukazałby się oczom po zerwaniu tej szpachli.
Właściciel chciał za samochód 45 tysięcy.
Tyle wiem. To nie są moje spostrzeżenia tylko kolegi, ja nie widziałem samochodu więc proszę nie pytajcie o więcej szczegółów, bo napisałem wszystko co mi wiadomo na temat tego egzemplarza. Pozdrawiam.
Dzięki dla Moderatora za możliwość opisu samochodu.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Gdyby ktoś był zainteresowany autem mam jeszcze VIN: GJ17268
- RONIN
- Posty: 58
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 22:53
- Auto: E46 M3 smg/E30 cabrio 328i
- Lokalizacja: UK/PL
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Vehicle information
VIN long WBSDE91030GJ17268
Type code DE91
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery PRAEGELEDER/SILVERSTONE (O5SS)
Prod. date 1999-05-07
Order options
No. Description
358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
441 SMOKERS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
670 RADIO BMW PROFESSIONAL
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
854 LANGUAGE VERSION FRENCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)
216 SERVOTRONIC
261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
302 ALARM SYSTEM
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
555 ON-BOARD COMPUTER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
VIN long WBSDE91030GJ17268
Type code DE91
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery PRAEGELEDER/SILVERSTONE (O5SS)
Prod. date 1999-05-07
Order options
No. Description
358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
441 SMOKERS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
670 RADIO BMW PROFESSIONAL
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
854 LANGUAGE VERSION FRENCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)
216 SERVOTRONIC
261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
302 ALARM SYSTEM
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
555 ON-BOARD COMPUTER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS