E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Koła i lampy to elementy, które można w kilka minut zmienić. Wszystko mam więc w każdej chwili mogę to zrobić.
Przeważnie jeżdżę bez koła zapasowego dlatego tył jest troszkę wyżej, aczkolwiek lubię jak samochód stoi trochę w klin.
Przeważnie jeżdżę bez koła zapasowego dlatego tył jest troszkę wyżej, aczkolwiek lubię jak samochód stoi trochę w klin.
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Widziałem autko na żywo. Prezentuje się świetnie. Ten kolor, polerowane koło, dźwięk układu wydechowego, ehhh, wspaniałe autko. Wspomnienia wróciły. Dziękuję.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
źródło: http://m5e34.pl/92_piotrek_m5.html" onclick="window.open(this.href);return false;Unikalność: W HC91 przed liftem powstało 2272 sztuki M5 E34 z czego:
- 467 sztuk w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 116 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.



-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Dzięki Venom za umieszczenie eM na stronie
Choć pogoda nie sprzyja, walczymy... Wymiana uszczelki tylnego zderzaka oraz stabilizatorów.




Choć pogoda nie sprzyja, walczymy... Wymiana uszczelki tylnego zderzaka oraz stabilizatorów.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Tak to są Eibachy.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Z okazji świąt nowa naklejka dla eM

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
jaka grubość tych Eibachów ?
kolor m'ki robi robotę !
kolor m'ki robi robotę !
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
W sprawie stabilizatorów:
Zwykłe E34
23mm przód + 16mm tył.
E34 ze sportowym zawieszeniem
24mm przód + 18mm tył.
M-Technic
25mm przód + 18mm tył.
Standard M5 sedan do 04/1994
25mm przód + 18mm tył.
M5 sedan z pakietem Nürburgring do 04/1994
25mm przód + 19mm tył.
Standard M5 sedan od 05/1994
25mm przód + 19mm tył.
Standard M5 touring do 04/1994
25mm przód + 19mm tył.
M5 touring z pakietem Nürburgring do 04/1994
25mm przód + 20mm tył.
Standard M5 touring od 05/1994
25mm przód + 20mm tył.
Aftermartetowe:
Eibach
26mm przód + 13mm tył.
Racing Dynamics
27mm przód + 19mm tył.
Whiteline
27mm przód + 20mm tył
(wszystkie z nich mają regulowane charakterystyki na obu osiach)
Tak się to kształtuje
Piotrek może zmierzysz swój tylny? Ja go nie mierzyłem jak był u mnie ten zestaw.
Zwykłe E34

E34 ze sportowym zawieszeniem

M-Technic

Standard M5 sedan do 04/1994

M5 sedan z pakietem Nürburgring do 04/1994

Standard M5 sedan od 05/1994

Standard M5 touring do 04/1994

M5 touring z pakietem Nürburgring do 04/1994

Standard M5 touring od 05/1994

Aftermartetowe:
Eibach

Racing Dynamics

Whiteline

(wszystkie z nich mają regulowane charakterystyki na obu osiach)
Tak się to kształtuje

Piotrek może zmierzysz swój tylny? Ja go nie mierzyłem jak był u mnie ten zestaw.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Venom, chyba literówka się wkradła przy Eibachach.
Tył ma 19mm
Nie wiem jaki to ma wpływ na prowadzenie ale ori stabilizatory zwężają się przy mocowaniu do łącznika a w aftermarketowych grubość całego stabilizatora jest jednakowa.
Tył ma 19mm
Nie wiem jaki to ma wpływ na prowadzenie ale ori stabilizatory zwężają się przy mocowaniu do łącznika a w aftermarketowych grubość całego stabilizatora jest jednakowa.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
No właśnie nie jestem pewny tej literówki. W materiałach Eibach jest tylko taki 13 mm.
Zmierzyłeś swój tylny ?
To zwężenie to nic innego jak akt sztuki inżynieryjnej BMW, oszczędność masy itd. Inne firmy zostawiają tę samą średnicę , bo obróbka tego to koszt.
W rzeczywistości tamten odcinek stabilizatora nie działa na skręcanie, więc nie musi trzymać tej samej średnicy.
Zmierzyłeś swój tylny ?
To zwężenie to nic innego jak akt sztuki inżynieryjnej BMW, oszczędność masy itd. Inne firmy zostawiają tę samą średnicę , bo obróbka tego to koszt.
W rzeczywistości tamten odcinek stabilizatora nie działa na skręcanie, więc nie musi trzymać tej samej średnicy.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Mój Eibach tylny ma 19mm a przód tak jak pisałeś 26mm.
Czyli lepiej zastosować tył z Touringa z pakietem Nürburgring?
Czyli lepiej zastosować tył z Touringa z pakietem Nürburgring?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
W takim razie były dwa zestawy Eibach-a do E34.
Nie sądzę byś poczuł różnicę przy zwiększeniu 1mm na jednej osi.
Ja jak założyłem u siebie to miałem 2mm grubszy z przodu i 1mm grubszy z tyłu + polurietanowe mocowania stabilizatora. Wtedy to było odczuwalne.
Nie sądzę byś poczuł różnicę przy zwiększeniu 1mm na jednej osi.
Ja jak założyłem u siebie to miałem 2mm grubszy z przodu i 1mm grubszy z tyłu + polurietanowe mocowania stabilizatora. Wtedy to było odczuwalne.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Z ciekawości przymierzę też z touringa tylny.
Venom jeździłeś wieloma M5 czy zaobserwowałeś tendencję do wyjeżdżanie przodu? Jak jeździłem 540iM to tam jest tendencja do narzucania tyłu jak i w mojej e38 740. A jak jeżdżę eM to przód potrafi uciekać nie wiem czy to normalne.
Venom jeździłeś wieloma M5 czy zaobserwowałeś tendencję do wyjeżdżanie przodu? Jak jeździłem 540iM to tam jest tendencja do narzucania tyłu jak i w mojej e38 740. A jak jeżdżę eM to przód potrafi uciekać nie wiem czy to normalne.
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Polecam zainwestować w dobre opony z twardą ścianką (polecam Yoko Ad08R) i nie będzie takiego problemu ;-)Piotrek_M5 pisze:Z ciekawości przymierzę też z touringa tylny.
Venom jeździłeś wieloma M5 czy zaobserwowałeś tendencję do wyjeżdżanie przodu? Jak jeździłem 540iM to tam jest tendencja do narzucania tyłu jak i w mojej e38 740. A jak jeżdżę eM to przód potrafi uciekać nie wiem czy to normalne.