Sprzęgło

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
saron22
Posty: 448
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Sprzęgło

Post autor: saron22 » wt gru 16, 2014 00:28

Wania zakładaj Ori to co było i po kłopocie. Albo ewentualnie zrzuć skrzynię i wyślij cały komplet do Radzikowskiego.

Awatar użytkownika
Kisol
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 19:00
Auto: S50B32 i M57D30
Lokalizacja: Wodzisław Śl
Kontakt:

Re: Sprzęgło

Post autor: Kisol » czw sty 29, 2015 23:06

Zalozylem ori z M3 zakupione w PL ale nie jestem z niego zadowolony od poczatku i do dzis czyli kolo 2 lat nie spina na 3 biegu a niekiedy na 2 .Ostatnio zakladalismy z bratem sprzeglo z 3.0d do e30 M50 i chodzi idealnie zero pozlizgu wiec przy najblizszej wymianie w M3 zakladam docisk z d i jakas tarcze organiczna bo seryjne sprzeglo jest zdecydowanie za slabe.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Sprzęgło

Post autor: Pawel_M3GT » pt sty 30, 2015 00:59

Kisol pisze:Zalozylem ori z M3 zakupione w PL ale nie jestem z niego zadowolony od poczatku i do dzis czyli kolo 2 lat nie spina na 3 biegu a niekiedy na 2 .Ostatnio zakladalismy z bratem sprzeglo z 3.0d do e30 M50 i chodzi idealnie zero pozlizgu wiec przy najblizszej wymianie w M3 zakladam docisk z d i jakas tarcze organiczna bo seryjne sprzeglo jest zdecydowanie za slabe.
przeciez m50 nie ma mocy :) dlateo sprzeglo ci dziala dobrze. poza tym tyl e30 nic nie wazy i ma problemy z trakcja wiec sila przeklada sie na opony.
M3 ma duzo wieksza przyczepnosc oraz ponad 100koni wiecej.
Poza tym seryjne sprzegla nie sluza do "spinania na 3 biegu"

Awatar użytkownika
Kisol
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 19:00
Auto: S50B32 i M57D30
Lokalizacja: Wodzisław Śl
Kontakt:

Re: Sprzęgło

Post autor: Kisol » pt sty 30, 2015 16:42

Wczesniej zbudowalem e36 M50B25 na 0,7 bara i wlasnie tam tez zastosowalem docisk z 3.0d i bez problemu trzymalo na kazdym biegu wiec uwazam ze docisk z 3,0d jest duzo mocniejszy niz M3 .Chyba ze ktos chce zachowac M3 w orginale to odradzam bo sam nie kupil bym takiego auta z jakimikolwiek przerobkami.

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Sprzęgło

Post autor: chudini3 » pt sty 30, 2015 19:27

Ja polecam wyczynowe sprzęgła sachs'a, sam mam takie w e36 i spisuje się wyśmienicie przy niespełna 700 Nm.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Sprzęgło

Post autor: Pawel_M3GT » pt sty 30, 2015 20:55

chudini3 pisze:Ja polecam wyczynowe sprzęgła sachs'a, sam mam takie w e36 i spisuje się wyśmienicie przy niespełna 700 Nm.
dokładnie, sachs performance sa swietne, niestety drogie, ale to najlepsza opcja

frykas
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 26, 2014 08:06
Auto: e36 is e39 2,8

Re: Sprzęgło

Post autor: frykas » czw kwie 14, 2016 20:39

odświeżę temat
mianowicie
s50b32 6biegów
lepiej kupić ori sprzęgło dedykowane luk moge je mieć po rabacie za 1030zł tarcza docisk łożysko
cena toche duza
czy kupić z czegoś innego 3.0d czy innego bmw bedzie pasowało i dobrze sie sprawowało ???
raczej wolał bym zostać przy dwumasie i nie chce zakłądać wyczynowych spieków itp

ODPOWIEDZ