e36 swap
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: e36 swap
Dokladnie tak jak pisza Koledzy, M3 mialo tylko siatke, szczebelki w m pakiecie - jak dla mnie szczebelki wygladaja tragicznie..
Wystarczy zmienic kratke i gotowe. Ciezko sie tylko spinki sciaga od kratki- zaciskaja sie na plastikowych cyckach zderzaka. Czy jest jakis do tego specjalny przyrzad? Bo zdjac je to jest jakas masakra.
Ma ktos jakis patent na to? nie przychodzi mi nic innego jak specjalne male obcazki do metalu.
Wystarczy zmienic kratke i gotowe. Ciezko sie tylko spinki sciaga od kratki- zaciskaja sie na plastikowych cyckach zderzaka. Czy jest jakis do tego specjalny przyrzad? Bo zdjac je to jest jakas masakra.
Ma ktos jakis patent na to? nie przychodzi mi nic innego jak specjalne male obcazki do metalu.
Re: e36 swap
No to w takim razie przepraszam za pomyłke. Wydawalo mi sie ze dwa rodzaje kratek byly i w M3 i w M-paku. Czlowiek uczy sie cale zycie 

Re: e36 swap
No dobra obejrzalem dzis gruntownie autko. Buda jest nie walona, podloga jest super. Troche rdzy jest w miejscach kostek do podnoszenia co musialbym zrobić najlepiej od razu. Szpera z przelozeniem 3.45.
Chyba biorę bo mi sie bardzo sedan podoba...a znaleźć ori m3 sedan juz w ludzkiej kasie ciezko. To będzie prawie m3 i tyle.
Zaczne kupowac graty a silnik na sam koniec wejdzie.
Chyba biorę bo mi sie bardzo sedan podoba...a znaleźć ori m3 sedan juz w ludzkiej kasie ciezko. To będzie prawie m3 i tyle.
Zaczne kupowac graty a silnik na sam koniec wejdzie.
Re: e36 swap
Lepiej kupuj silnik póki są bo zaraz na poważnie rozpoczną się przygotowania do 'sezonu' i będzie deficyt jak co roku. Szczególnie, że masz dosyć ciekawy (przynajmniej wg opisu) zestaw pod nosem.
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
Re: e36 swap
Najpierw wszystko oprocz silnika a silnik na koniec zawsze się znajdzie. Tym bardziej ze i tak nie mam czasu teraz sie za bardzo grzebac z tym.
Re: e36 swap
Tak tylko musisz sie z tym liczyc ze tych silnikow jest coraz mniej a co za tym idzie robia sie coraz drozsze wiec zwłoka raczej dziala niekorzystnie.
Re: e36 swap
raczej licz sie z tym, ez te silniki maja prawie 20 lat i wiekszosc zasluguje na conajmniej zdjecie czapki.
Re: e36 swap
Camil pisze:raczej licz sie z tym, ez te silniki maja prawie 20 lat i wiekszosc zasluguje na conajmniej zdjecie czapki.
dokładnie. Tych silników w ciągu roku nie zabraknie a czy kupie za 6tys czy 9 czy 12 to i tak bez obejrzenia gładzi cylindrów oraz zaworów się nie obejdzie. Tym bardziej, że nie ma nic prostszego gdy motor jest poza autem.
póki co to robię listę gratów z m3 3.2, które będą mi potrzebne ;-)
BTW: które miejsca należy wg Was wzmocnić w E36 tj. obspawać, coś wstawić, coś połączyć żeby cieszyć się sztywną budą?
Re: e36 swap
Mocowania tylnego wózka obowiązkowo od środka i zewnątrz (kupisz wzmocnienia zewnętrze w aso tak jak sa ori w m3)
Re: e36 swap
coś stąd?chudini3 pisze:Mocowania tylnego wózka obowiązkowo od środka i zewnątrz (kupisz wzmocnienia zewnętrze w aso tak jak sa ori w m3)
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... 163#part17" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: e36 swap
Coś takiego http://allegro.pl/wzmocnienia-wozka-pod ... 05775.html" onclick="window.open(this.href);return false; + obspawanie z góry pod kanapą http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: e36 swap
Jak masz zamiar robić takie przekładki to kup M3. A jak nie to przewalaj silnik z osprzętem, hample i jazda. Reszta daje radę.
Re: e36 swap
Jeśli się nie mylę to w 3.2 jest most 210, w każdej pozostałej E36 (nie wiem jak 316i) jest 188 a to ten element głównie decyduje o trwałości dyfra. Obudowa jest przecież ta sama, łapa też?Pawel_M3GT pisze:Jezeli jest to 320i to nie ma mozliwoci zostawienia tego mostu. W 320i masz najmniejszy most ( taki jak w 316 318 ) , w M3 3.0 byl sredni a 3.2 mialo najwiekszy..
188 da radę w S50B32 jak auto będzie używane w cywilu do zwykłych szaleństw. Jedyne co się rózni to flansze a to można bardzo łatwo przełożyć. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś sprostuje.
Re: e36 swap
Apropo dyfru to jest 3.45 i sa na nim numery 1212665. Mowi to cis?Inur pisze:Jeśli się nie mylę to w 3.2 jest most 210, w każdej pozostałej E36 (nie wiem jak 316i) jest 188 a to ten element głównie decyduje o trwałości dyfra. Obudowa jest przecież ta sama, łapa też?Pawel_M3GT pisze:Jezeli jest to 320i to nie ma mozliwoci zostawienia tego mostu. W 320i masz najmniejszy most ( taki jak w 316 318 ) , w M3 3.0 byl sredni a 3.2 mialo najwiekszy..
188 da radę w S50B32 jak auto będzie używane w cywilu do zwykłych szaleństw. Jedyne co się rózni to flansze a to można bardzo łatwo przełożyć. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś sprostuje.
Re: e36 swap
saron genialnie zakonczyl dywagacje, ktora nie ma sensu. Malo tego, oryginalna to jeszcze cos bedzie warta jak jej zonna nie dojedzie, a kundelek to kundelek.