Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: --==maly==---- » pt sty 14, 2011 11:26

3.23 a 3.64 to spora różnica 0.41 krótszy a w E46 3.64 a 3.91 to tylko 0.27 ale jakiś efekt na pewno będzie. Co do mostu z M5 e34 myślisz,że będzie pasował plug and play?
M3 E46 ma aktywną szperę która spina się w zależności od sytuacji i taką wolał bym zostawić a M5 E34 ma standardowo spiętą na 25%.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: Venom » pt sty 14, 2011 11:49

--==maly==---- pisze: Co do mostu z M5 e34 myślisz,że będzie pasował plug and play?
M3 E46 ma aktywną szperę która spina się w zależności od sytuacji i taką wolał bym zostawić a M5 E34 ma standardowo spiętą na 25%.
Prawdopodobnie (ale pewny nie jestem) mozna przelozyc samo przelozenie glowne (walek atakujacy + kolo talerzowe), a szpery nie ruszac. Trzeba by to rozebrac i zobaczyc.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: Pawel_M3GT » pt sty 14, 2011 12:34

Venom pisze:
--==maly==---- pisze: Co do mostu z M5 e34 myślisz,że będzie pasował plug and play?
M3 E46 ma aktywną szperę która spina się w zależności od sytuacji i taką wolał bym zostawić a M5 E34 ma standardowo spiętą na 25%.
Prawdopodobnie (ale pewny nie jestem) mozna przelozyc samo przelozenie glowne (walek atakujacy + kolo talerzowe), a szpery nie ruszac. Trzeba by to rozebrac i zobaczyc.
Dokladnie

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: --==maly==---- » pt sty 14, 2011 13:04

To by było dobre rozwiązanie koszt nie był by aż tak duży.
Jeżeli to przełożenie główne pasuje można kupić szpere z E34 zamienić przełożenia i sprzedać ją dalej jako 3.64

franek m3
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 19, 2009 06:42
Lokalizacja: green town

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: franek m3 » pt sty 14, 2011 14:49

Mały uderz do tego typa,ja właśnie będę u niego robił 3.91.


http://allegro.pl/bmw-316-m3-3-2-321-km ... 55217.html

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: --==maly==---- » pt sty 14, 2011 19:47

Dzięki Franek za link namiary na niego mam od dawna ale nie wiedziałem,że szpery też robi.

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: porscheee » sob wrz 27, 2014 04:26

Pawel_M3GT pisze:Nie ma 4.10 w najwiekszej glowie a taka ma E46 M3. Pozostaje zalozyc 3.91 M5 E34 , ktore jest idealne na ulice lub kupic przelozenie 4.10 w BMW Motorsport ( ok 1500euro )
Gdybys chcial przelozenie 3.91 odezwij sie na PW.
Moim zdaniem najlepsza opcja na poprwe osiagow. W 3.2 E36 zalozylem 3.64 ( seria 3.23 ) i powiem Wam ze to byl najlepszy ruch jaki mozna bylo zrobic. Auto stalo sie duzo zywsze, lepiej zaczelo sie zbierac, roznica kolosalna a i tak polece nim 270. Praktycznie nie przeszkadza to w jezdzie na trasie ( mamy przeciez 6 biegow )
masz jeszcze to 3.91 do sprzedania ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: porscheee » sob wrz 27, 2014 04:27

franek m3 pisze:Mały uderz do tego typa,ja właśnie będę u niego robił 3.91.


http://allegro.pl/bmw-316-m3-3-2-321-km" onclick="window.open(this.href);return false; ... 55217.html
ma ktoś jeszcze ten namiar ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

osti!
Posty: 199
Rejestracja: wt sty 27, 2009 20:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: osti! » sob wrz 27, 2014 13:20

Michał - 692 111 445 ??

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: porscheee » ndz wrz 28, 2014 01:30

http://allegro.pl/show_item.php?item=4584656489" onclick="window.open(this.href);return false;
czy to możliwe ze ten model tez ma takie przełożenie wedle bmwstore nie ale tam już kilka razy były błędy , w każdym razie sprzedający podesłał mi fotke z tego dyfra gdzie jest wybite 3,91 czy tak robiono fabrycznie ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: Camil » ndz wrz 28, 2014 19:27

mozliwe, ale ma szpere? co chcesz zrobic z tym dyfrem?

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: tony_rider » ndz wrz 28, 2014 20:45

ten dyfer co podesłałeś to nie jest duża głowa 210 i nie da sie przełożyć bebechów do obudowy z m3 e46 :(

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: porscheee » ndz wrz 28, 2014 20:53

ok rozumiem , chciałem wałek i koło do dyfra e46 włozyc szpere i reszte zostawić swoje , szukam dalej
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: tony_rider » pn wrz 29, 2014 05:45

3,91 podejdZie tylko od m5e34, krótsze BMW motorsport ( na ebayu poniżej 1k euro )

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótszy dyfer do M3 E46 czy jest sens?

Post autor: --==maly==---- » pn wrz 29, 2014 09:31

Nie tylko. Z 735 E32 też podchodzi tylko z dużej głowy i bardzo mało jest takich mostów.
A z m5 e34 można trafić za ok 1000zł.

ODPOWIEDZ