Rady od doświadczonych ;)

Ogólnie zwiazane z BMW ///M
Michal_W
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 02, 2013 03:43
Lokalizacja: Polska

Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Michal_W » sob lut 02, 2013 04:04

Witam!

Przyszedł czas kiedy mogę sobie pozwolić na typowego przecinaka;)

Samochód ma być do pojeżdzawek po Wawie, nie tylko wieczory ale i dojazdy do pracy i z powrotem w korkach zazwyczaj. Do 10km max.

A wieczorami wiadomo. Polatać bokami, jakieś tam kreski nie kreski, od świateł do świateł. Ma zdzierać uśmiechy z twarzy kierowcom w tatowozach:P Ogólnie ma być fun na maxa;)

Do wydania mam 30tys, tak więc wiadomo, ze na ori M mnie nie stać, chyba, że na trupa lub angola.

No i własnie, co by było najlepsze wg was do takich zastosowań.

1) e39 540i z manualem (jakiś tam wydech pod silnik i dolot policzony + kolektor m60, szpera z m5 plus skrócone przełożenie)

2) e36 jako baza i swap na s50b30 + kompresor, lekkie doładowanie bez konieczności kucia

3) e36 plus swap na s50b32

4) e36 plus m50b28 i uturbienie na jakieś tam 350, max 400 koni

Wszytskie e36 raczej 2 kubły, tył wyrzucony plus rollbar (wizualne aspekty tylko i wyłącznie). Jakieś tam hample mocniejsze etc.

Co najlepiej sprawdzi się do moich wymagań?

Samochodem też fajnie byłoby jakby można było polecieć trasę "komfortowo" jakieś 200km w jedną stronę.

No i, żeby to nie był też przesadny smok na benzyne - wiadomo, MA palić dużo, ale nie masakrycznie :P


Może macie też jakieś inne propozycje - ciekawsze w tym budżecie? Może jakieś e46, ale tutaj nie mam kompletnie pomysłu co mógłbym wrzucic.

Z góry dzięki za pomoc;)

Pozdrawiam!

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: tomb32 » sob lut 02, 2013 09:02

jesli cie interesuje mam auto z punktu nr 3. jesli cie interesuje to dzwon 793-783-750

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Idzik » sob lut 02, 2013 09:08

Wedlug mnie najlepsza opcja to M3 e36. Wszystko jedno czy 3.0 czy 3.2. Angol czy Europa. Byle seria w dobrym stanie to bedziesz mial kupe radochy. Z jakimis wynalazkami turbo itp. bedziesz mial wiecej problemow i usterek niz zabawy.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Dakic » sob lut 02, 2013 09:43

http://allegro.pl/bmw-m3-e36-coupe-3-0- ... 35647.html
Znam ten samochod za....pca niemilosiernie :mrgreen: i jest w Twoim zasiegu finansowym...

Michal_W
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 02, 2013 03:43
Lokalizacja: Polska

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Michal_W » sob lut 02, 2013 12:26

Dakic pisze:http://allegro.pl/bmw-m3-e36-coupe-3-0- ... 35647.html
Znam ten samochod za....pca niemilosiernie :mrgreen: i jest w Twoim zasiegu finansowym...
Niestety chociaż specyfikacja bardzo ciekawa to samochód już za bardzo poodchudzany, brak większości środka, a ja chciałbym zostać przy serii jednak. Jakieś audio i te sprawy. Jakby chciał sprzedać motorownie to czemu nie :mrgreen:


Widzę, że jednak M3:)

A wg was lepiej kupić angola b32 i przekładka czy kupić zdrową budę e36 i wrzucic tam b32 na trąbkach np. i całą zawieche, napęd od m3 przerzucic + wzmocnić budę w newralgicznych miejscach?

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: tomb32 » sob lut 02, 2013 13:05

posiadam takie o takiej specyfikacji jakiej szukasz.b32,kubly,gwint,lekko wzmocnine hamulce,rozporki,uklad wydechowy sportowy,

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Koki » ndz lut 03, 2013 23:42

Po co się bawić w jakieś swapy i kombinacje skoro dopuszczasz zakup angola?
Poszukaj trochę na forum to znajdziesz w Twoim budżecie całkiem przyzwoite i gotowe do jazdy M3 3.2 u kolegi Bombla.

Michal_W
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 02, 2013 03:43
Lokalizacja: Polska

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Michal_W » pn lut 04, 2013 00:01

Tomb32 kojarzę Twoje auto i na pewno brałbym je pod uwagę ale jednak chce samochód, że tak powiem od podstaw zrobić pod siebie :wink:

Na pewno lakier musi być czerwony, nie wiem czy bede malował, czy obklejał czy może smarkał plasti dip'em na czerwony mat:P

A mógłby mi ktoś naświetlić temat jak to jest z autami z UK? s50b32 zadbane są od nich? Jest kładziony nacisk na serwis etc? Czy tu raczej nie ma reguły?

http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ne/1050215

coś takiego się pojawiło, niby nowy silnik, samochód zadbany no i ori M3 z vin'em WBS, chociaż przy odsprzedaży kiedyś nie wiem czy nie szybciej by się sprzedało zeswapowane s50 niż przełożony angol Ori M3;)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Idzik » pn lut 04, 2013 00:16

Michal_W pisze: A mógłby mi ktoś naświetlić temat jak to jest z autami z UK? s50b32 zadbane są od nich? Jest kładziony nacisk na serwis etc? Czy tu raczej nie ma reguły?


coś takiego się pojawiło, niby nowy silnik, samochód zadbany no i ori M3 z vin'em WBS, chociaż przy odsprzedaży kiedyś nie wiem czy nie szybciej by się sprzedało zeswapowane s50 niż przełożony angol Ori M3;)
Nie ma reguły. Podobnie jak w PL okazji nie ma. Za zadbane i zdrowe auto zapłacić trzeba odpowiednio więcej.

Zarówno zeswapowane e36 LHD jak i M3 angol po przekładce nie jest zbyt chodliwym tematem przy dalszej odsprzedaży.

Michal_W
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 02, 2013 03:43
Lokalizacja: Polska

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: Michal_W » pn lut 04, 2013 00:38

A zazwyczaj regeneracja vanosa, wymiana przepływki plus wszytskich czujników nie czujników zdaje egzamin i możemy się spodziewać, że samochód dojdzie do seryjnych wartości mocy i momentu czy s50b32 ma gorsze bolączki ?

Bo od tego zależy czy zdecyduje się na angola czy kupię sam silnik (sprawdzony) i wrzucę bo budy.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: Rady od doświadczonych ;)

Post autor: PAKO » ndz lut 10, 2013 17:12

Michal_W pisze:A zazwyczaj regeneracja vanosa, wymiana przepływki plus wszytskich czujników nie czujników zdaje egzamin i możemy się spodziewać, że samochód dojdzie do seryjnych wartości mocy i momentu czy s50b32 ma gorsze bolączki ?

Bo od tego zależy czy zdecyduje się na angola czy kupię sam silnik (sprawdzony) i wrzucę bo budy.

Ta rozmowa z Michal_W jest jałowa... bez sensu, coś jak, chce mieć lizaka a zarazem go zjeść.

ODPOWIEDZ