
Skąd masz taką wiedzę?
Ja temat katów i tylnych sond przegadałem z ESS'em, ale na pewno ty masz większą wiedzę na temat ich softu

Naprawdę nie umiesz leczyć kompleksów inaczej jak trolować na forum?

PUB, daje ostrzeżenia wg subiektywnych odczuć. Poza tym, Kostek ma już 2 ostrzeżenia, oszczędziłem go, bo miałby zakaz pisania.PUB pisze:skad? bo mam zestaw od ESS ale ty nie potrafisz czytac tego co ktos pisze ze zrozumieniem! Maros, jak jzu dajesz mi ostrzezenie to moze tez kostkowi za ost. komentarz w innym temacie? viewtopic.php?p=65177&highlight=#65177 nie wspomne a tym pajacu wyzej! chyba ze nie jestes konsekwentny?
Co on porownuje? seryjny soft do softu zrobionego pod konkretne mody? dzieci smieci? nie badz zalosna mala dziewczynko(walter).
Pako jestem w stanie wyslac Ci 18Y Grantsa, jezeli sie okaze ze sie mylilem, choc mam 100% pewnosci, sprawdzone w 4 zestawach od ess, 2 w M3 i 2 w M5! Zeby nie bylo ze wyssane z palca, to M3 po Pawle z Poznania, M3 Kosiniaka, M5 z Augustowa i moja!
Nie palił się check.kostek_ja pisze: Maros, jedno pytanie żeby wszystko wyjaśnić do końca:
Pisząc że u ciebie nie wyrzucała błędu masz na myśli iż na kompie w ogóle nie było błędów czy fakt iż nie paliła się kontrola silnika?
a wzajemnie, ja chociaz wiem co pisze w przeciwientswie do Ciebie, niepojety teoretyku.walterr pisze:PUB wszedlem zobaczyc twoje wczesniejsze posty i jedyne co mi sie nasowa to okreslenie cie pokemonem albo PUB = dzieci smieci
Ciężko będzie to sprawdzić, skoro ja twierdzę że możliwe są obydwa wariantyPAKO pisze:Jestem strasznie ciekawy kto ma racje kolega PUB czy kolega Kostek
Ja osobiście mam w planie wstawienie tłumików przelotowych czy tak zwanych rezonatorów. Takie rozwiązanie pozwoli zachować nam dźwięk, a opory będę zdecydowanie mniejsze jak w katach. Do tego nie będzie problemu podczas przeglądu gdyż na wydech patrzą jedynie wizualnieMaros pisze:Po wywaleniu katów bardzo mocno wzrośnie "metaliczność" wydechu.
Ja długo bez katów nie wytrzymałem i wspawałem stalowe katy.