Pali olej
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pali olej
Najpierw zmierz Ciśnienie na cylindrach bo jeżeli tam będzie słabo to możliwe,że tam olej się przepala.
Jeżeli tam będzie dobrze jest jeszcze jedna możliwość uszczelniacze możesz sprawdzić po odpaleniu rano daj autu pochodzić z 10sekund i dodaj trochę mocniej gazu (wiem wiem tak nie powinno się robić ale jeden raz nic mu nie będzie) jeżeli pojawi się siwy dym to najprawdopodobniej uszczelniacze są do wymiany.
Jeżeli tam będzie dobrze jest jeszcze jedna możliwość uszczelniacze możesz sprawdzić po odpaleniu rano daj autu pochodzić z 10sekund i dodaj trochę mocniej gazu (wiem wiem tak nie powinno się robić ale jeden raz nic mu nie będzie) jeżeli pojawi się siwy dym to najprawdopodobniej uszczelniacze są do wymiany.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
aha spoko dzieki jakies inne pomysly??z gory dzieki
Re: Pali olej
Co do zasady uszczelniacze i/lub pierścienie to są jedyni winowajcy jeżeli nie masz wycieków. Kompresje bardzo łatwo sprawdzić więc do dzieła 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
czy ktos wie jaka kompresje powinien miec na kazdym?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pali olej
Na pewno koło 12 ale dokładniej Kostek powinien wiedzieć bo on to mierzył.
Sprawdź podaj wyniki będzie widać.
Jak by co mam mechanika,który jest w stanie zrobić wszystko w tym silniku za rozsądne pieniądze.
Pzdr
Sprawdź podaj wyniki będzie widać.
Jak by co mam mechanika,który jest w stanie zrobić wszystko w tym silniku za rozsądne pieniądze.
Pzdr
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
wszystko jest gitara tylko ja w angli siedze...bylem wlasnie w polsce zrobilem caly serwis wszystko co bylo do wymiany wymienilem wszyskie plyny oleje i po powrocie z polski dolalem 1litr oleju ziomki by mi powiedzieli ze mam gdzies wyciek zreszta ja widzialem auto od spodu wiec nie wiem sam musze to sprawdzic dzieki wielkie
Re: Pali olej
Był wątek na ten temat w którym nie tylko ja podawałem swoje wyniki, poza tym wrzuciłem minimalną wartość jaką podaje TIS.--==maly==---- pisze:Na pewno koło 12 ale dokładniej Kostek powinien wiedzieć bo on to mierzył.
Nie wiem czy o tym pisałem, ale u mnie brałbym poprawkę na to że sprzęt był tani i silnik mi często uszczelkę wydmuchiwał

-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
no znalazlem pisaliscie okolo 12.5 ,13 bar wiec jutro bede wiedzial ile mam zabiore sie za to dzieki a odnosnie rano ja odpalilem odczekalem 10sek.i przegazowka no jakis tam dymek byl ale ogladalem na youtobe odpalanie na zimnym i podobnie jak u mnie chyba nie wiem...
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pali olej
Kwestia czy to była para wodna bo było zimno czy był to zimy/niebieski dym ze spalonego oleju jeżeli to drugie to uszczelniacze są słabe.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
Chyba to drugie...jezeli tak jest jakie koszta w czesciach i co trzeba wymienic???
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pali olej
Jeżeli to wina uszczelniaczy to sam koszt ich zakupu jest nikły coś koło 200zł gorzej robocizna bo trzeba zdjąć głowicę oddać do planowania 150, uszczelka około 500zł pod głowicę, wypadało by ustawić zawory jak już będzie rozebrane ok 300-400zł, ustawić rozrząd i vanosa a do tego trzeba mieć blokady i sporą wiedzę mało kto potrafi ustawić vanosa w S54 w Warszawie chcieli ode mnie za to 1200-2000zł.
W sumie około 3-4tyś powinno wyjść u odpowiednich ludzi w ASO pewnie z 10k.
Ale wtedy można też sprawdzić pierścienie itd zrobić silnik na tip top za te 5k.
W sumie około 3-4tyś powinno wyjść u odpowiednich ludzi w ASO pewnie z 10k.
Ale wtedy można też sprawdzić pierścienie itd zrobić silnik na tip top za te 5k.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
aha spoko rozumie to koszty nie male ale silnik nowka
zobacze jakie koszta i co mniej wiecej bedzie tu...pytanie teraz co bedzie dalej jak tego juz zaraz nie bede robil???

zobacze jakie koszta i co mniej wiecej bedzie tu...pytanie teraz co bedzie dalej jak tego juz zaraz nie bede robil???
Re: Pali olej
Może nic się nie stanie, a może się coś popsuje/mocno wytrze i koszty się zwiększą.doberman M3 pisze:pytanie teraz co bedzie dalej jak tego juz zaraz nie bede robil???
-
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 23:34
- Lokalizacja: wloclawek
Re: Pali olej
Dzieki wielkie bede na bierzaco imf.co i jak pozdro
Re: Pali olej
3-4mm przed maxOleg pisze:to gratuluję.anglik pisze:
max stan ?? a nie powinno być pośrednio na miarce
ja mam na srodku