BMW M3 "Pako"

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: kostek_ja » pn paź 24, 2011 22:19

Wszystkie nakrętki 35Nm wedle instrukcji BMW. Aż się bałem czy nie za mocno, ale jak widać jest ok i tak ma być. Wszędzie dokręcają na wyczucie dużo lżej. Nie wiem czy to coś zmienia ale ja wolę mieć książkowo :-)

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Tomcio » wt paź 25, 2011 12:58

Artur fotele są piękne.
Przy zmianie mojego wnętrza też myślałem o kubłach ale bałem się że nie będą wizualnie pasowały do em i że bez regulacji elektrycznej nie będą "pełnosprawne" jak w oryginale, ale jak widać pasują i to bardzo w dodatku mają elektryczną regulację dlatego już poszukuję podobnego rozwiązania :-D
Kupowałeś nowe czy trafiłeś coś używanego?
O ile są lżejsze od seryjnych?
Pozdro.
Jak będziesz w okolicach Cieszyna zadzwoń zobaczymy agresora na żywo.
M3 e92 Competition Dkg Edc Mdm ///MPerformance Gts Akrapović Vorsteiner Tecnocraft Seibon Eibach

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » wt paź 25, 2011 14:43

Moje fotele są przeszczepione z renault megane rs 3, troche zabawy było z przerobieniem nawet traciłem już nadzieje że je zamontuje... jak wiadomo sanki z meganki nie pasowały myślałem ze wystarczy kupic sanki z recaro pod bmw e46, niestety przeliczyłem się pod te fotele z wersji rs nie ma sanek zeby przerobić do bmw e46 :cry:.... Mechanicy podchodzili do sprawy sceptycznie nikt tego się nie chciał podjąć nie wiem czy z lenistwa czy z innego powodu...kij im w oko! sam postanowiłem coś zdziałać i okazało sie ze wcale nie jest tak ciezko z przeróbką :mrgreen: Sanki odkręciłem ze starych foteli w których jest zamontowany silnik kostki oraz napinacz i zamontowałem w recaro z pomocą bardzo dobrego spawacza oczywiście :mrgreen: Są tak dobrze zrobione spasowane że osoba która je obszywała myślała że to są orginalne kupione do tego auta :mrgreen:. Jeśli chodzi o wage myśle że mają podobną do foteli ori czyli są ciężkie :mrgreen: Pamiętaj że nowe fotele są zawsze sprzedawane bez sanek a koszta ich są w granicach 1000zł za jedną i to pewnie manual.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Oleg » wt paź 25, 2011 16:55

Wyszło rewelacyjnie. Gratuluje samozaparcia w dążeniu do celu. Rozumiem, że w czwartek wjeżdżają dywaniki i listwy, i wtedy auto będzie gotowe do prezentacji? ;)

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » wt paź 25, 2011 17:39

Dywaniki już mam teraz czekam na skóre karbonową idzie z niemiec :mrgreen: najpózniej w piątek auto bedzie gotowe. Dodam jeszcze że mieszek też w alkantarze jest połączony biąłą nicia, tunel mam też obszyty i dodatkowo teraz szyją mi dół deski tzn tam gdzie jest schowek i będzie gitarka jasno luksusowo a zarazem sportowo :mrgreen: takie mam założenie, sie zobaczy jak będzie gotowe :mrgreen:
Dodam jeszcze tyle jak załatwiać takie fotele z szynami to najlepiej z niemiec od producenta ponieważ doradza i jest taniej bo w polsce firmy które tym handlują są niekompetentne zero pojęcia o produkcie nadają się tylko do kupna foteli ale dziecięcych :cry:
Ostatnio zmieniony wt paź 25, 2011 17:45 przez PAKO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Oleg » wt paź 25, 2011 17:42

PAKO pisze:dywaniki już mam teraz czekam na skóre karbonową idzie z niemiec :mrgreen: najpózniej w piątek auto bedzie gotowe. Dodam jeszcze że mieszek też w alkantarze jest połączony biąłą nicia, tunel mam też obszyty i dodatkowo teraz szyją mi dół deski tzn tam gdzie jest schowek i będzie gitarka jasno luksusowo a zarazem sportowo :mrgreen: takie mam założenie sie zobaczy jak będzie gotowe :mrgreen:
Dół dechy w skórze... Pięknie! Odezwij się jak odbierzesz auto koniecznie ;)

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » śr paź 26, 2011 14:46

mam do kupienia takie felgi za dobra cene w stanie idealnym http://www.tirerack.com/images/wheels/b ... _ci3_l.jpg
tył przód 9.5 szerokie jakie są wasze opinie bedzie ta felga ładnie wyglądać na moim samochodzie?/

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: kostek_ja » śr paź 26, 2011 18:08

PAKO, 9,5 podobno wchodzi na przód ale przy ET33 jeżeli dobrze pamiętam. Do tego musi pójść minimum 255. Wówczas dla zachowania równowagi musisz dać też szerszy tył i tutaj znowu się pojawia problem ET.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » śr paź 26, 2011 19:22

kostek_ja pisze:PAKO, 9,5 podobno wchodzi na przód ale przy ET33 jeżeli dobrze pamiętam. Do tego musi pójść minimum 255. Wówczas dla zachowania równowagi musisz dać też szerszy tył i tutaj znowu się pojawia problem ET.
Przód jak i tył mają et 35 więc nie powinno być problemów ?czy się mylę ?Co do opon przy szerokości 9,5 opona 235 na przód nie podejdzie ? będą pasować wizualnie te felgi do mojego auta ?

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » śr paź 26, 2011 19:33

kostek_ja pisze:PAKO, 9,5 podobno wchodzi na przód ale przy ET33 jeżeli dobrze pamiętam. Do tego musi pójść minimum 255. Wówczas dla zachowania równowagi musisz dać też szerszy tył i tutaj znowu się pojawia problem ET.
Przód jak i tył mają et 35 więc nie powinno być problemów ?czy się mylę ?Co do opon 235 na przód nie podejdzie ? będą pasować wizualnie te felgi do mojego auta ?

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Oleg » śr paź 26, 2011 20:41

PAKO pisze: Przód jak i tył mają et 35 więc nie powinno być problemów ?czy się mylę ?Co do opon 235 na przód nie podejdzie ?
Podejść podjedzie, ale naciąg będzie spory...
245 byłoby zdecydowanie lepsze.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: kostek_ja » czw paź 27, 2011 06:38

PAKO pisze:Przód jak i tył mają et 35 więc nie powinno być problemów ?czy się mylę ?
Ciężko powiedzieć na 100%. Nie mierzyłem takiego przodu do siebie. Będzie na styk a więc mogą być problemy z tym związane. Nie mniej jednak czytałem że tak robią.

Z tyłu przydałby się jakiś dystans. Na pewno wizualnie możliwe też że bez niego będzie obcierać o wewnętrzną stronę.
PAKO pisze:Co do opon 235 na przód nie podejdzie ?
Potężny naciąg. Jak dla mnie to minimum 255 a i tak będzie łatwo uszkodzić rant. Do tego tył z 285 i trakcja będzie rewelacyjna :)
PAKO pisze:będą pasować wizualnie te felgi do mojego auta ?
To zależy co ci pasuje. Czy wolisz żeby się trochę chowały czy były równo z nadkolem. Czy opona ładniej wygląda na feldze jak jest lekki naciąg czy jak jest równo z felgą itp.
Przy tych rozmiarach felg i oponach 255 i 285 z przodu będzie lekki naciąg i równo z nadkolem. Może nawet lekko wystawać. Z tyłu będzie się chować i przy takiej oponie lekko musi bo inaczej będzie obcierało. Nie mniej jednak bez dystansu będą się bardzo chować. Z dystansem natomiast mogą obcierać. Dużo zależy od geometrii modelu opony itp.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » pt paź 28, 2011 20:39

Auto skończone właśnie wróciłem z Jaworza . Napisze tak dla mnie mistrzostwo świata wyszło pięknie , ta skóra karbonowa z czarną alkantara i kremowym środkiem :-):-):-) zdjęcia będą jutro bo dzisiaj jest już za ciemno :-)

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » sob paź 29, 2011 18:54

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
PiotrekM5
Posty: 125
Rejestracja: czw sty 04, 2007 18:58
Lokalizacja: Lublin

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PiotrekM5 » sob paź 29, 2011 19:50

Elegancko to wygląda :mrgreen:
Całe autko zajebiste...
Mam takie pytanie.
Co robiłeś z monitorem 16/9
Bo jakoś nieswojo wygląda :lol:
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6

Zablokowany