Na początku myślałem,że CSL ma krótszy most jednak po przestudiowaniu ETK wychodzi,że
i skrzynia i most są takie same w CSLu i zwykłej M3.
Pytanie do forumowiczów czy jest sens bawić się w krótszy most?
Czy jest szansa na poprawę przyspieszenia na krótszym moście?
Niedawno miałem jako zabawkę E30 z silnikiem 2.8 na bardzo krótkim moście V-max 200km/h za to przyspieszenie było bardzo dobre i auto pięknie się wkręcało bardzo podobał mi się taki efekt.
Porównując to E30 do M3 w emce po zmianie biegu mam wrażenie jak by miała za niskie obroty i ciężej się wkręca.
Zastanawiam się też skąd ludzie biorą krótsze mosty do M3? Jakieś firmy to produkują czy poprostu wkładają mosty od czegoś innego?
Tu jest porównanie CSL na 3,64 (stock) i zwykłej M3 na 3,91
http://www.youtube.com/watch?v=H1jgHlsiLOY
Dokładnie o taki efekt nakręcania mi chodzi jak tutaj taki sam miałem w E30 tylko prędkości inne

Wydaje mi się,że ten CSL też ma krótszy dyfer. NA standardowym po zmianie biegu
przy odcięciu obroty spadają z 1 na 2 i z 2 na 3 do około 5500 a na tym filmie po zmianie biegu ma okolo 6000obr/min
http://www.youtube.com/watch?v=83Cihhd4 ... re=related
Znalazłem też film z mostem 4,10 ale to już trochę za krótki raczej poza tym jakoś nie ma takiego efektu jak na 2 filmie może to kwestia dzwięku?
http://www.youtube.com/watch?v=_bRLdrip ... 4&index=43