M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Jaqb
Posty: 46
Rejestracja: czw paź 29, 2009 15:12
Lokalizacja: WT
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Jaqb » czw maja 20, 2010 13:43

gratuluje projektu, rzeczywiscie na tych filmikach jakos szalu nie robi, ale napewno w realu jest przeciag, tym bardziej ze tak jak juz ktos wczesniej pisal nagrywane jest pod dosc duzym katem, jakos tez nienajlepsza. Kreski na wykresie jak z painta, malowane jak od linijki, zero dolkow ani innych dziwnych rzeczy!! Gratulacje, fajnie musi sie tym jezdzic.

Dla porownania wkleje filmik z mojego CTRa 305hp tez na kompresorze JRSC:

http://www.youtube.com/watch?v=RevZccNFLgw

z seryjna M3 na jakies 600m,mniej wiecej jakies 3 dlugosci dla mnie.

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » ndz maja 23, 2010 12:43

no i niestety kostek_ja wolal sobie obciac palec niz porownywac serie z kompressorem ;) jak ktos inny chetny to zaprazsam, akurat aura sprzyja spotowi :)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » ndz maja 23, 2010 16:02

Kawałek palca. Jakbym miał obciąć cały to wolałbym się ścigać :-)

aw69
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 27, 2010 14:18
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: aw69 » ndz maja 23, 2010 22:51

Kreski na wykresie jak z painta, malowane jak od linijki, zero dolkow ani innych dziwnych rzeczy!!
wykres jest gładki owszem ale dla tego że jest włączona funkcja wygładzania wykresów w dynomecie....Tak jak większość wykresów wklejonych w sieci i niema w tym nic dziwnego
S4 AGB STAGE 3 - cooming stage 3+

Mario
Posty: 95
Rejestracja: czw gru 07, 2006 16:20
Lokalizacja: Płock

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Mario » ndz maja 23, 2010 23:18

Zawsze można odprężyć motor np. uszczelką i dmuchać 0.8 b jak komuś mało :)
P.S Czy ktoś się orientuje jaką orientacyjną moc podają firmy robiące kity przy takim doładowaniu?
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » ndz maja 23, 2010 23:49

Ten kit to kopia ESS'a który w takiej konfiguracji podaje 550KM, ale co ciekawe druga generacja zestawów ESS do M3 e46 przy podobnych specyfikacjach ma niższe moce niż zestawy starszej generacji. Czyli pewnie bardziej realne ;)

Aktualnie nie ma zestawu o tej samej specyfikacji co CFR550, ale poprzedni zestaw CFR525 ma taką samą specyfikację jak aktualny VT2-500 czyli 7psi + intercooler + wtryski i oczywiście soft. Natomiast nowy zestaw na 550KM (VT2-550) ma już 9psi + większy intercooler + zmodyfikowany układ paliwowy (pewnie chodzi o dodatkową pompę).

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » pn maja 24, 2010 15:50

srednio na cfr550 wychodzi ok 440-450ps

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: XXX » pn maja 24, 2010 18:47

Kiedyś gdzieś czytałem że jak pod taki zestaw jak Ty masz zrobić kompletny wydech to podobno pod 500KM wyjdzie...według mnie to bzdura co o tym myślicie ?

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » pn maja 24, 2010 19:41

wedlug mnie realne jest te 30hp

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » sob cze 12, 2010 16:10

Vettka Z06 Katech (bardzo szybka) i nie dała rady dogonić do 240km/h :) z pierwszego biegu z rolki lapalismy sie 2 razy i raz mnie nie dogonil a 2 raz przy 160km/h mnie minal i lecielismy ze 3-4dl ja za nim. Z 2 biegu juz bylo gozej dla mnie ale bez tragedii, myslalem ze bedzie gozej :)

http://www.youtube.com/watch?v=1in41_6q ... r_embedded


IS-F okazał się zdecydowanie za słaby ;) Starty tylko z zatrzymanego i za kazdym razem zmielona cala moja 1ka :) Gdybym mial trakcje to bym sie nad nim znecal krutnie :)
Ogromne problemy z trakcją - ale ztcw Krzysiu już szuka slicka :]

http://www.youtube.com/watch?v=xfMUlhJ8 ... r_embedded

aw69
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 27, 2010 14:18
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: aw69 » sob cze 12, 2010 23:48

jak tam właściciele tych seryjnych emek co ich auta przyspieszają tak samo jak doładowane (wg licznika) ? też poradzilibyście sobie z takimi autami ? :-D

Kosi dobry spocik był :-) było wesoło
S4 AGB STAGE 3 - cooming stage 3+

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » ndz cze 13, 2010 09:07

Kupilem przy okazji instalacje wtrysku metanolu Snow Performance Stage II
Obrazek
W miedzyczasie ogarnalem troche zawias z tylu aczkolwiek nie do konca, zostalo jeszcze 6 tulejek i podpora walu :) Deczko wzmocnilismy dupeczke :)
Czekam tez na klocki Axxis PBR Ceramic
Obrazek
I przewody hamulcowe StopTech'a :P
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 19:45 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.

kosiniak

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kosiniak » ndz cze 13, 2010 15:53

Właśnie kupiłem semi slicka, Yokohama Advan A- 006, mam nadzieje ze bedzie kleil :)

Tygrysio
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 22, 2007 11:33
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Tygrysio » pn cze 14, 2010 00:02

aw69 za bardzo sie podniecasz :mrgreen:
Moim zdaniem fajnie to by bylo jakby te auta polataly bokiem na wiaduktach obok Vikinga :twisted:
Taka M3 z kompressorem powinna isc tam bokiem na 3-cim biegu jak przecinak ;)
Twoje audi pewnie tez :twisted:
Co w tym takiego zajebistego :?: zmienic cztery biegi na prostym odcinku drogi :?:
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » pn cze 14, 2010 00:10

Tygrysio pisze:Taka M3 z kompressorem powinna isc tam bokiem na 3-cim biegu jak przecinak ;)
Na seryjnym zawiasie nie czułbym się zbyt komfortowo. Nawet jakbym umiał tak pojechać :-)

Popieram tygrysia w tym, że osiągi na prostej nie są tak istotne jak to ile frajdy daje samochód w zakrętach :-)

Zablokowany