Moje M3 3,2 Coupe
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Mialem w innym aucie ds2500 i sa fajniejsze na codzien, ale mimo to trzeba je lekko rozgrzac.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Koledzy, dziękuję za podpowiedzi, zamówiłem DS2500. czekam na dostawę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Moje M3 3,2 Coupe
towar od nakretki.tyl tez mam od niego.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Koniecznie daj znać jak się sprawują te nowe PSy
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Zdam relację na pewno, tylko potrzeba mi troszkę czasu na po testowanie, żeby opinia była wiarygodna 

Re: Moje M3 3,2 Coupe
Rozpórki kupiłem na alledrogo (nie pamiętam w tej chwili nazwy sprzedawcy).tomb32 pisze:towar od nakretki.tyl tez mam od niego.
Kupiłem od niego, bo najbardziej podobała mi się jakość wykonania (na prawdę bardzo solidnie i estetycznie wykonane-nie ulepek), po drugie są stalowe nie alu, a takich szukałem, po trzecie nie mają regulacji, a na tym mi zależało.

Re: Moje M3 3,2 Coupe
Też chciałem kupić i przetestować te PS3 ale nie ma odpowiedniej rozmiarówki, więc raczej zamówię PS2. Czekam na relacje 

Re: Moje M3 3,2 Coupe
Z tego co czytałem (przynajmniej z marketingowego bełkotu), jeśli chodzi o wszystkie parametry tych PS3 na suchej nawierzchni, są identyczne jak PS2, poprawiono podobno trakcję i prowadzenie na mokrym i to ponoć jedyna różnica.
Kupiłem PS3 dlaczego?
1. Były od ręki dostępne w moim rozmiarze
2. Kupowałem wysyłkowo z netu i miałem pewność, że dostanę świeżutki rok produkcji, ze względu, iż są od niedawna produkowane. (nie trafię 3 letnich leżaków)
3. Dobra cena
PS3 tył 245/40R17 ZR-91Y cena 630 brutto/szt
PS3 przód 225/45R17 ZR-91Y cena 440 brutto/szt.
Koszt przesyłki- GRATIS- miło
Jak ktoś będzie zainteresowany, to podam namiary sklepu, na prawdę bardzo miła obsługa i ekspresowa wysyłka.
Kupiłem PS3 dlaczego?
1. Były od ręki dostępne w moim rozmiarze
2. Kupowałem wysyłkowo z netu i miałem pewność, że dostanę świeżutki rok produkcji, ze względu, iż są od niedawna produkowane. (nie trafię 3 letnich leżaków)
3. Dobra cena
PS3 tył 245/40R17 ZR-91Y cena 630 brutto/szt
PS3 przód 225/45R17 ZR-91Y cena 440 brutto/szt.
Koszt przesyłki- GRATIS- miło

Jak ktoś będzie zainteresowany, to podam namiary sklepu, na prawdę bardzo miła obsługa i ekspresowa wysyłka.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Koledzy
Co do testów PS 3, to na razie zbyt mało przejechałem, żeby napisać coś konstruktywnego, natomiast porównując, do starych gum, które zdjąłem z auta (BRIDGESTONE Potenza) są rewelacyjne, ale takich efektów należało się spodziewać zdejmując zużyte bieżnikowo i leciwe (2003 rok produkcji) opony na rzecz nowiutkich. Ciężko będzie mi napisać jakiekolwiek porównanie, bo nie jeździłem M-ką, na nowych gumach innego producenta, a tylko takie porównanie miało by sens.
A teraz z innej beczki, planuję odchudzić trochę swoje auto, ale tylko do tego stopnia, aby nadal był to samochód w pełni funkcjonalny i tu pytanie do Was, co można.
Moje pomysły to:
1. wywalenie ori foteli, które są cholernie ciężkie i wpasowanie lekkich kubełków
Co dalej...............?
Pozdrawiam
Wszelkie sugestie mile widziane
Co do testów PS 3, to na razie zbyt mało przejechałem, żeby napisać coś konstruktywnego, natomiast porównując, do starych gum, które zdjąłem z auta (BRIDGESTONE Potenza) są rewelacyjne, ale takich efektów należało się spodziewać zdejmując zużyte bieżnikowo i leciwe (2003 rok produkcji) opony na rzecz nowiutkich. Ciężko będzie mi napisać jakiekolwiek porównanie, bo nie jeździłem M-ką, na nowych gumach innego producenta, a tylko takie porównanie miało by sens.
A teraz z innej beczki, planuję odchudzić trochę swoje auto, ale tylko do tego stopnia, aby nadal był to samochód w pełni funkcjonalny i tu pytanie do Was, co można.
Moje pomysły to:
1. wywalenie ori foteli, które są cholernie ciężkie i wpasowanie lekkich kubełków
Co dalej...............?
Pozdrawiam

Wszelkie sugestie mile widziane
Re: Moje M3 3,2 Coupe
przy odchudzaniu pytanie o zastosowanie auta
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Tak jak napisałem wyżej, ma zostać jak najbardziej funkcjonalny, oczywiście w miarę możliwości, na pewno nie żaden hard core, zmiany muszą być odwracalne w 100% do oryginału, także żadne cięcie itp.. nie wchodzi w grę. Generalnie auto na weekendowe zabawy uliczne i MTD, ot i wszystko.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.piotr e38 pisze:Tak jak napisałem wyżej, ma zostać jak najbardziej funkcjonalny, oczywiście w miarę możliwości, na pewno nie żaden hard core, zmiany muszą być odwracalne w 100% do oryginału, także żadne cięcie itp.. nie wchodzi w grę. Generalnie auto na weekendowe zabawy uliczne i MTD, ot i wszystko.
Poza tym po wymianie foteli będziesz musiał również wymienić pasy, a tego bezboleśnie się nie zrobi. Reszta - pod żadnym pozorem nie odciążać tyłu, bo będzie gorzej niż przed, nawet koło zapasowe powinno zawsze zostać na swoim miejscu.
W mojej m3 3,2 nie ma już wnętrza poza deską rozdzielczą i schowkiem z przodu, ale auto ma przeznaczenie sportowe i do oryginału nigdy nie wróci.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Może zachowanie auta niewiele się zmienia, ale jednak fotel kubełkowy trzyma dużo lepiej co ma bezpośredni wpływ na czasy i komfort podczas jazdy na czas.kons6 pisze:Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
tutaj sobie pozwolę na kontrowersyjną opinię: jeżeli kubełek musi trzymać na boki, to jazda już nie jest ok - za mało płynnie, dla mnie największa zaleta kubełka + spiętych mocno pasów szelkowych to "czucie" auta (natomiast tego bez zmienionego zawieszenia łącznie z tulejami i tak nie będzie)Bombel pisze:Może zachowanie auta niewiele się zmienia, ale jednak fotel kubełkowy trzyma dużo lepiej co ma bezpośredni wpływ na czasy i komfort podczas jazdy na czas.kons6 pisze:Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.
na początek "na trzymanie" w zwykłych fotelach dobrze pomaga banalne zablokowanie pasów bezwładnościowych przez "naciągnięcie i krótkie szarpnięcie"