Moje M3 3,2 Coupe

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: Camil » czw mar 18, 2010 12:44

Mialem w innym aucie ds2500 i sa fajniejsze na codzien, ale mimo to trzeba je lekko rozgrzac.

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » sob mar 20, 2010 10:20

Koledzy, dziękuję za podpowiedzi, zamówiłem DS2500. czekam na dostawę.

Pozdrawiam

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » sob mar 20, 2010 19:53

Koledzy, chciałbym pochwalić się następnymi zakupami do mojego autka.

Wczoraj przyszły nowe kapciuszki i w tygodniu trafią na auto. Michelin Pilot Sport 3
Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i dwie rozpórki kielichów przednia plus tylna już zamontowane.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: tomb32 » sob mar 20, 2010 20:32

towar od nakretki.tyl tez mam od niego.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: Maros » sob mar 20, 2010 20:35

Koniecznie daj znać jak się sprawują te nowe PSy

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » sob mar 20, 2010 21:32

Zdam relację na pewno, tylko potrzeba mi troszkę czasu na po testowanie, żeby opinia była wiarygodna :-)

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » sob mar 20, 2010 21:36

tomb32 pisze:towar od nakretki.tyl tez mam od niego.
Rozpórki kupiłem na alledrogo (nie pamiętam w tej chwili nazwy sprzedawcy).

Kupiłem od niego, bo najbardziej podobała mi się jakość wykonania (na prawdę bardzo solidnie i estetycznie wykonane-nie ulepek), po drugie są stalowe nie alu, a takich szukałem, po trzecie nie mają regulacji, a na tym mi zależało. :mrgreen:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: kostek_ja » ndz mar 21, 2010 01:32

Też chciałem kupić i przetestować te PS3 ale nie ma odpowiedniej rozmiarówki, więc raczej zamówię PS2. Czekam na relacje :-)

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » ndz mar 21, 2010 11:07

Z tego co czytałem (przynajmniej z marketingowego bełkotu), jeśli chodzi o wszystkie parametry tych PS3 na suchej nawierzchni, są identyczne jak PS2, poprawiono podobno trakcję i prowadzenie na mokrym i to ponoć jedyna różnica.

Kupiłem PS3 dlaczego?
1. Były od ręki dostępne w moim rozmiarze
2. Kupowałem wysyłkowo z netu i miałem pewność, że dostanę świeżutki rok produkcji, ze względu, iż są od niedawna produkowane. (nie trafię 3 letnich leżaków)
3. Dobra cena

PS3 tył 245/40R17 ZR-91Y cena 630 brutto/szt
PS3 przód 225/45R17 ZR-91Y cena 440 brutto/szt.

Koszt przesyłki- GRATIS- miło :wink:

Jak ktoś będzie zainteresowany, to podam namiary sklepu, na prawdę bardzo miła obsługa i ekspresowa wysyłka.

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » śr mar 24, 2010 21:57

Koledzy

Co do testów PS 3, to na razie zbyt mało przejechałem, żeby napisać coś konstruktywnego, natomiast porównując, do starych gum, które zdjąłem z auta (BRIDGESTONE Potenza) są rewelacyjne, ale takich efektów należało się spodziewać zdejmując zużyte bieżnikowo i leciwe (2003 rok produkcji) opony na rzecz nowiutkich. Ciężko będzie mi napisać jakiekolwiek porównanie, bo nie jeździłem M-ką, na nowych gumach innego producenta, a tylko takie porównanie miało by sens.

A teraz z innej beczki, planuję odchudzić trochę swoje auto, ale tylko do tego stopnia, aby nadal był to samochód w pełni funkcjonalny i tu pytanie do Was, co można.

Moje pomysły to:

1. wywalenie ori foteli, które są cholernie ciężkie i wpasowanie lekkich kubełków

Co dalej...............?

Pozdrawiam :-)

Wszelkie sugestie mile widziane

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: kons6 » czw mar 25, 2010 00:11

przy odchudzaniu pytanie o zastosowanie auta

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: piotr e38 » czw mar 25, 2010 00:18

Tak jak napisałem wyżej, ma zostać jak najbardziej funkcjonalny, oczywiście w miarę możliwości, na pewno nie żaden hard core, zmiany muszą być odwracalne w 100% do oryginału, także żadne cięcie itp.. nie wchodzi w grę. Generalnie auto na weekendowe zabawy uliczne i MTD, ot i wszystko.

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: kons6 » czw mar 25, 2010 00:25

piotr e38 pisze:Tak jak napisałem wyżej, ma zostać jak najbardziej funkcjonalny, oczywiście w miarę możliwości, na pewno nie żaden hard core, zmiany muszą być odwracalne w 100% do oryginału, także żadne cięcie itp.. nie wchodzi w grę. Generalnie auto na weekendowe zabawy uliczne i MTD, ot i wszystko.
Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.
Poza tym po wymianie foteli będziesz musiał również wymienić pasy, a tego bezboleśnie się nie zrobi. Reszta - pod żadnym pozorem nie odciążać tyłu, bo będzie gorzej niż przed, nawet koło zapasowe powinno zawsze zostać na swoim miejscu.

W mojej m3 3,2 nie ma już wnętrza poza deską rozdzielczą i schowkiem z przodu, ale auto ma przeznaczenie sportowe i do oryginału nigdy nie wróci.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: Bombel » czw mar 25, 2010 00:30

kons6 pisze:Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.
Może zachowanie auta niewiele się zmienia, ale jednak fotel kubełkowy trzyma dużo lepiej co ma bezpośredni wpływ na czasy i komfort podczas jazdy na czas.

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: Moje M3 3,2 Coupe

Post autor: kons6 » czw mar 25, 2010 00:43

Bombel pisze:
kons6 pisze:Niczego bym nie robił. Vadery są ciężkie, fakt, ale trzymają ok i przy dobrej przyczepności (lato i sucho) wpływ na zachowanie auta po wymianie na kubełki wg mnie zaniedbywalny.
Może zachowanie auta niewiele się zmienia, ale jednak fotel kubełkowy trzyma dużo lepiej co ma bezpośredni wpływ na czasy i komfort podczas jazdy na czas.
tutaj sobie pozwolę na kontrowersyjną opinię: jeżeli kubełek musi trzymać na boki, to jazda już nie jest ok - za mało płynnie, dla mnie największa zaleta kubełka + spiętych mocno pasów szelkowych to "czucie" auta (natomiast tego bez zmienionego zawieszenia łącznie z tulejami i tak nie będzie)

na początek "na trzymanie" w zwykłych fotelach dobrze pomaga banalne zablokowanie pasów bezwładnościowych przez "naciągnięcie i krótkie szarpnięcie"

ODPOWIEDZ