Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » pn cze 08, 2009 19:43

Czy ma ktos w swoim aucie zalozone kolo jednomasowe ? Jesli tak to jakie? - seryjne czy jeszcze odelzone? Jesli odelzone to ile? Od jakiego dokladnie modelu BMW ( bylo kilka i roznily sie waga ) Jaki macie do tego zalozony docisk i tarcze? Jak sie jezdzi po zmianie ( glownie chodzi o te odelzone ) ?
Moje pytanie wiaze sie z budowa auta do sportu- wyscigi. Powoli zaczynam kompletowac czesci.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Marcin_Os » pn cze 08, 2009 22:11

Pawel_M3GT pisze:Czy ma ktos w swoim aucie zalozone kolo jednomasowe ?
Ja mam.
Pawel_M3GT pisze:Jesli tak to jakie?
Od silnika M30.
Pawel_M3GT pisze:seryjne czy jeszcze odelzone?
Seryjne, ze zmienionym wieńcem i bolcami.
Pawel_M3GT pisze:Od jakiego dokladnie modelu BMW ( bylo kilka i roznily sie waga )
Niestety, nie zważyłem.
Pawel_M3GT pisze:Jaki macie do tego zalozony docisk i tarcze?
Tarcza z czterema łapkami, docisk pokombinowany, ponoć starcza do 1000 Nm...
Pawel_M3GT pisze:Jak sie jezdzi po zmianie ( glownie chodzi o te odelzone ) ?
Nie wiem, nie jeździ...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » pn cze 08, 2009 22:35

Marcin_Os pisze: Seryjne, ze zmienionym wieńcem i bolcami.
W jakim celu zmieniales wieniec i bolce?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Marcin_Os » pn cze 08, 2009 23:41

Pawel_M3GT pisze:
Marcin_Os pisze: Seryjne, ze zmienionym wieńcem i bolcami.
W jakim celu zmieniales wieniec i bolce?
W M30 jest inny wieniec, nie pasujący do zębatki w rozruszniku. Bolce nie pasowały miejscami do docisku. Foty powinny być w moim temacie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

noname
Posty: 12
Rejestracja: wt maja 19, 2009 07:44
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: noname » śr lip 15, 2009 13:34

Marcin_Os , Przetestowales juz jednomase w m3 ?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Marcin_Os » śr lip 15, 2009 22:15

noname pisze:Marcin_Os , Przetestowales juz jednomase w m3 ?
Niestety jeszcze nie żyje.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Camil » czw lip 16, 2009 22:13

Moze podpytaj dawida

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » sob lis 14, 2009 13:47

Ponawiam pytanie. Ma ktos jednomas w swoim M3?? jesli tak to jakie sprzeglo ma wsadzone? Jak sie jezdzi na odchudzonym?
Czy sprzeglo z M5 3.6 E34 pasuje ?

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: macpis » sob lis 14, 2009 17:24

Witam
ja od roku jedze na tym zestawie:
ebay.com

Auta nie oszczedzam drift, rajdy, alty i nawet jestem zadowolony. Po zamachu czuc że lzejszy i ze silnik ma lzej przy wkrecaniu. Czuc lekka roznice w przyszpieszeniu. Co najwazniejsze jeszcze sie nie slizga:)
PeAcE, LovE and ///M

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » ndz lis 15, 2009 03:42

macpis pisze:Witam
ja od roku jedze na tym zestawie:
ebay.com

Auta nie oszczedzam drift, rajdy, alty i nawet jestem zadowolony. Po zamachu czuc że lzejszy i ze silnik ma lzej przy wkrecaniu. Czuc lekka roznice w przyszpieszeniu. Co najwazniejsze jeszcze sie nie slizga:)
Patrzyles ile razem wazy caly zestaw? (tarcza docisk zamach)
Seryjnie w M3 wazy to 16kg. Ciekawe ile twoj komplet.
Nie ma roznicy czy to do usa czy do euro wersji ?

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Koki » ndz lis 15, 2009 15:15

Pawel_M3GT pisze: Patrzyles ile razem wazy caly zestaw? (tarcza docisk zamach)
Seryjnie w M3 wazy to 16kg. Ciekawe ile twoj komplet.
Przecież w opisie przedmiotu jest podana masa , wystarczy trochę poczytać :!:
Seria 25lbs = 11.34kg a F1 Stage 16,3lbs = 7.42kg , reszta pewnie też odelżona więc w sumie z 5 kilo albo i troszkę więcej się urwie.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » ndz lis 15, 2009 16:12

Koki pisze:
Pawel_M3GT pisze: Patrzyles ile razem wazy caly zestaw? (tarcza docisk zamach)
Seryjnie w M3 wazy to 16kg. Ciekawe ile twoj komplet.
Przecież w opisie przedmiotu jest podana masa , wystarczy trochę poczytać :!:
Seria 25lbs = 11.34kg a F1 Stage 16,3lbs = 7.42kg , reszta pewnie też odelżona więc w sumie z 5 kilo albo i troszkę więcej się urwie.
Dokladne czytanie to polecam Tobie :!: przeciez wyraznie zadalem pytanie: jaka jest waga CALOSCI ? ( calosc czyli -tarcza docisk zamach ) :!:
Co mi po odelzonym mocno kole jak docisk z tarcza bedzie ciezszy ?
Kazdy patrzy tylko na ten zamach... blad... wazna jest masa calego kompletu- tarcza docisk kolo.

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: macpis » pn lis 16, 2009 16:57

Nie ma znaczenia czy wersja USA czy Euro choc przy zakupie lepiej napisac do jakiej.
Docisk wizualnie jest taki sam jak seria tylko na niebiesko pomalowany, wiec waga powinna byc taka sama jak serii. Tarcza nie mam pojecia ale nie powinna byc ciezsza od seryjnej.
PeAcE, LovE and ///M

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Pawel_M3GT » pn lis 16, 2009 17:05

macpis pisze:Nie ma znaczenia czy wersja USA czy Euro choc przy zakupie lepiej napisac do jakiej.
Docisk wizualnie jest taki sam jak seria tylko na niebiesko pomalowany, wiec waga powinna byc taka sama jak serii. Tarcza nie mam pojecia ale nie powinna byc ciezsza od seryjnej.
Tarcza jest ciezsza na 100% poniewaz ma tlumiki, ale to jest mala roznica. Ciekawe jak waga docisku..
Powiedz mi jak sie jezdzi? Zauwazyles moze jakies minusy ?
Dzieki

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: Kolo zamachowe jednomasowe, lzejsze

Post autor: Broder » pn maja 13, 2013 05:19

Wygrzebie temat, bo pare lat minelo wiec moze wiecej osob jezdzi juz z lekkim jednomasem ?

Moj seryjny dwumas troche sobie halasuje i myslalem o wymianie juz na jednomasa od driftworks, wazacego 5,4kg.

Jakie sa minusy tej operacji? Kiedys krazylo sporo negatywnych mitow na ten temat, jakie jest wasze zdanie ?
Obrazek

ODPOWIEDZ