Zakup BMW M3 E46
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakup BMW M3 E46
Wcale auto nie musi byc mocno uszkodzone,żeby poduszka wystrzeliła przy boku wystarczy naprawdę lekkie lub nawet uderzenei kołem w krawężnik wystrzeli poduszkę.
Re: Zakup BMW M3 E46
Nie sprawdziłem w Carfax.Sprawdziłem pod względem technicznym i naprawde nie ma się do czego przyczepić.Był uszkodzony lewy bok.Wymienione na nowe tylko dwa elementy;błotnik i drzwi.Malowany dodatkowo był tylny błotnik(uszkodzony na dole)i dach(jak twierdził sprzedający uszkodzony podczas transportu) sprawdziłem profesjonalnym miernikiem grubości;wynik zero szpachli.Poza tym auto jest naprawione naprawde dobrze.
Co do kierownicy na żywo nie wygląda na bardzo zniszczoną.
Co do wywalonej poduchy wiem z własnego doświadczenia że wystarczy stłuczka żeby odpaliła.
Wyrwałem ją za 74.200
Co będzie dalej to się okaże jak troche pośmigam.
POZDRAWIAM
Co do kierownicy na żywo nie wygląda na bardzo zniszczoną.
Co do wywalonej poduchy wiem z własnego doświadczenia że wystarczy stłuczka żeby odpaliła.
Wyrwałem ją za 74.200
Co będzie dalej to się okaże jak troche pośmigam.
POZDRAWIAM
Re: Zakup BMW M3 E46
Pewnie że można, w każdym kraju są padliny i dobre autalysyidea pisze:.Mój wniosek:
Można w polsce kupić dobre M3.
POZDRAWIAM

318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...
Re: Zakup BMW M3 E46
W e46 poduszka w kierownicy jest zamontowana na dwuch drutach/sprężynach podczas wystrzału "stelaż" ten najczęściej ulega zdeformowaniu. Co do przeźmierowa to w 2007 roku spędziłem na torze poznańskim sporo czasu, prawie całe wakacje i sporo weekendów wyścigowych i byłem świadkiem jak w dni otwarte toru mijscowi upalali furyssseba pisze:bez przesady... Jak możesz po zdjeciu określić , że Airbag był wystrzelony:roll:Marcin86 pisze:ze zdjęć widać, że airbag kierowcy był wystrzelony, krzywo leży maska i przedni zderzak. Niepokojąca może być miejscowość Przeźmierowo, zaraz obok toru poznańskiego...
noi z tym torem...

Re: Zakup BMW M3 E46
Od nikogo na forum także byś nie kupił auta? Ponieważ spotykają się na MTD?Marcin86 pisze:ze zdjęć widać, że airbag kierowcy był wystrzelony, krzywo leży maska i przedni zderzak. Niepokojąca może być miejscowość Przeźmierowo, zaraz obok toru poznańskiego...
Re: Zakup BMW M3 E46
Witajcie chłopaki
Czytam Was od dawna, a piszę pierwszy raz, bo w końcu jestem w przededniu zakupu tego jedynego wymarzonego
Oglądałem już jedno auto w zeszłym roku, zresztą od forumowicza stąd, ale wtedy finanse trochę podupadły i odpuściłem, a było naprawdę fajne (pozdrowienia dla roberta m3) 
Teraz wypatrzyłem sobie trochę młodsze autko (2004), wersja amerykańska (zderzaki i heble zmienione) i byłem je już oglądać, a teraz mam trochę dylematów.
1. Sprzedawca (nie handlarz, jeździ nim od ponad 2 lat, ma w leasingu) twierdzi, że auto było lekko uderzone "w krzakach" z prawej strony, a CarFax mówi, że uderzył w inny samochód w lewy przód - Left front primarily damaged. Nie wiem czy oni określają lewą stronę patrząc z przodu czy z tyłu - chyba wszędzie jest to od tyłu? Poduszka wystrzelona, ale wiadomo, że nie musi być mocne uderzenie do tego. Martwi mnie bardziej, że drugi właściciel w Stanach miał Salvage Title przy rejestracji czyli wg ichnich przepisów koszty naprawy przekraczały ok. 75% ceny pojazdu. Trudno mi sobie wyobrazić takie coś przy lekkiej stłuczce z przodu. Z oględzin auto od dołu wygląda dobrze, blachy też, choć jeszcze nie mierzyłem grubości lakieru (podobno był cały malowany, żeby nie było różnych odcieni), przednia szyba była wymieniana, prawy reflektor ma klejone uchwyty, wygląda na oryginalny, oba są takie same.
Więc z jednej strony wolałbym odpuścić, ale może to faktycznie nie było nic poważnego, tylko ten Salvage Title/Certificate Issued mnie dręczy. Może ktoś ma doświadczenie co do tego?
2. Po przekręceniu kluczyka świeci się Service Engine Soon. Elektronik mówi, że w każdym amerykańskim samochodzie to występuje, ale chyba miał tylko z takimi do czynienia, bo jednak jakiś powód do tego musi być. Po włączeniu kontrolka gaśnie. Komputer wykazuje jakiś błąd w jednym z katalizatorów, ale może to być problem z czujnikiem temperatury, który jest gdzieś tam zlokalizowany (???), tak mi powiedzieli w serwisie. Sprzedawca ma to wymienić, sprawdzę jeszcze raz potem, najlepiej w innym serwisie.
3. Właściciel miał problem z odkręcającymi się śrubami przy lewej pokrywce vanosa, dwa razy wyciekał mu olej, a raz wystrzelił do góry. Mówi, że wtedy kupił specjalne utwardzone śruby i zasilikonował pokrywkę i od tej pory nie powtórzyło się to. Z wpisu na forum wynika, że było to pół roku temu. W serwisie mówili, że mieli kiedyś podobny przypadek wycieku, spotkał się ktoś z tym? To jakaś poważna przyczyna czy zwyczajna usterka?
3. Podczas jazdy wskaźnik temperatury wody nie jest pośrodku, tylko trochę poniżej. Jaka może być tego przyczyna?
4. Poza tym zawieszenie w porządku, parę rzeczy do wymiany na początek, co jest normalne (opony tył, tarcze i klocki przód, pęknięta sprężyna z tyłu). Auto jeździ równo, silnik chodzi dobrze, przebieg (79k km) mniej więcej odpowiada zużyciu wnętrza, CarFax podawał bardzo niskie wartości przed eksportem (ok. 5k mil).
Myślę jeszcze o przetestowaniu auta na hamowni, żeby zobaczyć czy trzyma oryginalną moc i jak będę miał wyniki, to podzielę się tutaj na pewno:)
Liczę na waszą pomoc, bo już mi to auto spać nie daje
Ale się rozpisałem
Aha, jeszcze link do ogłoszenia, choć na zdjęciach mało widać:
http://www.allegro.pl/item599879267_bmw ... kazja.html
No i aktualna cena już niższa o 4k

Czytam Was od dawna, a piszę pierwszy raz, bo w końcu jestem w przededniu zakupu tego jedynego wymarzonego


Teraz wypatrzyłem sobie trochę młodsze autko (2004), wersja amerykańska (zderzaki i heble zmienione) i byłem je już oglądać, a teraz mam trochę dylematów.
1. Sprzedawca (nie handlarz, jeździ nim od ponad 2 lat, ma w leasingu) twierdzi, że auto było lekko uderzone "w krzakach" z prawej strony, a CarFax mówi, że uderzył w inny samochód w lewy przód - Left front primarily damaged. Nie wiem czy oni określają lewą stronę patrząc z przodu czy z tyłu - chyba wszędzie jest to od tyłu? Poduszka wystrzelona, ale wiadomo, że nie musi być mocne uderzenie do tego. Martwi mnie bardziej, że drugi właściciel w Stanach miał Salvage Title przy rejestracji czyli wg ichnich przepisów koszty naprawy przekraczały ok. 75% ceny pojazdu. Trudno mi sobie wyobrazić takie coś przy lekkiej stłuczce z przodu. Z oględzin auto od dołu wygląda dobrze, blachy też, choć jeszcze nie mierzyłem grubości lakieru (podobno był cały malowany, żeby nie było różnych odcieni), przednia szyba była wymieniana, prawy reflektor ma klejone uchwyty, wygląda na oryginalny, oba są takie same.
Więc z jednej strony wolałbym odpuścić, ale może to faktycznie nie było nic poważnego, tylko ten Salvage Title/Certificate Issued mnie dręczy. Może ktoś ma doświadczenie co do tego?
2. Po przekręceniu kluczyka świeci się Service Engine Soon. Elektronik mówi, że w każdym amerykańskim samochodzie to występuje, ale chyba miał tylko z takimi do czynienia, bo jednak jakiś powód do tego musi być. Po włączeniu kontrolka gaśnie. Komputer wykazuje jakiś błąd w jednym z katalizatorów, ale może to być problem z czujnikiem temperatury, który jest gdzieś tam zlokalizowany (???), tak mi powiedzieli w serwisie. Sprzedawca ma to wymienić, sprawdzę jeszcze raz potem, najlepiej w innym serwisie.
3. Właściciel miał problem z odkręcającymi się śrubami przy lewej pokrywce vanosa, dwa razy wyciekał mu olej, a raz wystrzelił do góry. Mówi, że wtedy kupił specjalne utwardzone śruby i zasilikonował pokrywkę i od tej pory nie powtórzyło się to. Z wpisu na forum wynika, że było to pół roku temu. W serwisie mówili, że mieli kiedyś podobny przypadek wycieku, spotkał się ktoś z tym? To jakaś poważna przyczyna czy zwyczajna usterka?
3. Podczas jazdy wskaźnik temperatury wody nie jest pośrodku, tylko trochę poniżej. Jaka może być tego przyczyna?
4. Poza tym zawieszenie w porządku, parę rzeczy do wymiany na początek, co jest normalne (opony tył, tarcze i klocki przód, pęknięta sprężyna z tyłu). Auto jeździ równo, silnik chodzi dobrze, przebieg (79k km) mniej więcej odpowiada zużyciu wnętrza, CarFax podawał bardzo niskie wartości przed eksportem (ok. 5k mil).
Myślę jeszcze o przetestowaniu auta na hamowni, żeby zobaczyć czy trzyma oryginalną moc i jak będę miał wyniki, to podzielę się tutaj na pewno:)
Liczę na waszą pomoc, bo już mi to auto spać nie daje


Aha, jeszcze link do ogłoszenia, choć na zdjęciach mało widać:
http://www.allegro.pl/item599879267_bmw ... kazja.html
No i aktualna cena już niższa o 4k

Re: Zakup BMW M3 E46
Z tego co ci moge napisac i co sie orientuje to auto wcale nie musiała byc bardzo mocno uderzone zbył przekroczyło to 75 % bo w stanach mają bardzo drogie koszty z wiazane z takowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi dlatego miedzy innymi mozna tam dużo taniej kupic samochód 

Re: Zakup BMW M3 E46
Dokładnie tak jest. Sam sprowadzalem samochod z USA z tytułem salvage i naprawde byl minimalnie uszkodzony. Szkoda ze wlasciciel nie ma zdjec sprzed wypadku.Z tego co ci moge napisac i co sie orientuje to auto wcale nie musiała byc bardzo mocno uderzone zbył przekroczyło to 75 % bo w stanach mają bardzo drogie koszty z wiazane z takowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi dlatego miedzy innymi mozna tam dużo taniej kupic samochód
Re: Zakup BMW M3 E46
Koledzy mają jak najbardziej rację - uszkodzenie mogło być minimalne (ale nie musiało). Mnie tylko zastanawia fakt, że samochód był cały malowany. Gdybym miał uszkodzony błotnik/zderzak/maskę to całego auta bym raczej nie malował (no ale lakiernikiem nie jestem).bienek pisze:Dokładnie tak jest. Sam sprowadzalem samochod z USA z tytułem salvage i naprawde byl minimalnie uszkodzony. Szkoda ze wlasciciel nie ma zdjec sprzed wypadku.Z tego co ci moge napisac i co sie orientuje to auto wcale nie musiała byc bardzo mocno uderzone zbył przekroczyło to 75 % bo w stanach mają bardzo drogie koszty z wiazane z takowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi dlatego miedzy innymi mozna tam dużo taniej kupic samochód
Watson
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup BMW M3 E46
Bylbym ostrozny przy ocenie wynikow. Patrz moj watek w showroommetalurg pisze: Myślę jeszcze o przetestowaniu auta na hamowni, żeby zobaczyć czy trzyma oryginalną moc i jak będę miał wyniki, to podzielę się tutaj na pewno:)

Re: Zakup BMW M3 E46
może być to wina czujnika położenia (ja tak u siebie miałem) lub otwarty termostat (przyblokowany) tyle że jakby był otwarty termostat to temperatura wody by bardzo wolno rosła.metalurg pisze:3. Podczas jazdy wskaźnik temperatury wody nie jest pośrodku, tylko trochę poniżej. Jaka może być tego przyczyna?
wszystko zalezy od miejsca gdzie jest dobierany lakier i od koloru. Ja na przykład malowałem całe auto a tak na prawde do malowania miałem 3 elementy...wats pisze:Mnie tylko zastanawia fakt, że samochód był cały malowany. Gdybym miał uszkodzony błotnik/zderzak/maskę to całego auta bym raczej nie malował
No Fear - No Fun!
Re: Zakup BMW M3 E46
Bardzo trudno jest dobrać tak kolor zeby nie bylo widać róznicy odcieni. Ja chociaz mialem w aucie uszkodzoną wlasnie maske i blotniki to zdecydowałem sie pomalować całe auto zeby uniknąc rożnic w kolorze. Inna sprawa, że czesto podczas transportu z USA auto po drodze zdobywa rysy i zadrapania w rożnych miejscach.Mnie tylko zastanawia fakt, że samochód był cały malowany. Gdybym miał uszkodzony błotnik/zderzak/maskę to całego auta bym raczej nie malował (no ale lakiernikiem nie jestem)
Re: Zakup BMW M3 E46
Dzięki za odpowiedzi. Też mi się wydaje przesadzone to Salvage, bo auto od spodu wygląda dobrze, podłużnice nietknięte. Samochód ma historię taką, że najpierw znajomy obecnego właściciela sprowadził je do Polski w 2006 (muszę jeszcze zerknąć w kartę pojazdu, nie widziałem na razie, bo jest w firmie leasingowej), potem oddał je do salonu w Warszawie i stamtąd odkupił je aktualny posiadacz. CarFax raportuje eksport w 2005 w czerwcu do Niemiec, więc też coś mogło być po drodze. Ale słyszałem, że do Polski też eksportuje się przez Niemcy, żeby później był zakup z Unii.
Jakieś pomysły co do Service Engine Soon i pokrywki vanosa?
Budzik - dzięki za foty - sam też mam dwie z lipca 2006
Btw, to chyba pierwsze m3, które widziałem na żywo w PL wtedy. Od tego czasu zmieniły się tylko felgi - obecny właściciel zmienił na 18, bo bał się o zawieszenie, a ja nie wiem czy nie wrócę do 19, jeśli kupię
Venom - faktycznie chyba na hamownię nie ma się co udawać, a przynajmniej wyciągać z tego jakichś wniosków co do stanu silnika.
Jakieś pomysły co do Service Engine Soon i pokrywki vanosa?
Budzik - dzięki za foty - sam też mam dwie z lipca 2006


Venom - faktycznie chyba na hamownię nie ma się co udawać, a przynajmniej wyciągać z tego jakichś wniosków co do stanu silnika.
Re: Zakup BMW M3 E46
ja bym sprawdził co z tym leasingiem, czy na pewno wszystkie raty zostały spłacone