Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

2000-2006 | silnik: S54
PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: PMS///M3 » śr maja 16, 2012 21:46

Witam,

Panowie szukałem troche na forum ale konkretów nie znalazłem.

Chciąłem obniżyć i delikatnie poprawić właściwośi jezdne swojej eMki.

Zastanawiam się nad gwintem KW V2 albo nad H&R. Druga koncepcja to może amorki Koni + springi H&R.

Co polecacie? Nie chce kupować ani chińskich produktów ani nic z USA.

Autem po torze jeżdzić nie będę ale czasem poupalać je lubie.

Macie jakieś doświadczenie z tymi setupami?

pozdro
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: Inur » śr maja 16, 2012 23:36

Doświadczenie mam z KW ale w E36 - to jest raczej zawieszenie torowe, jest twarde. Do auta które ma się dobrze prowadzić ale przy tym być stosunkowo komfortowe moim zdaniem odpada, tym bardziej jak po torze nie zamierzasz jeździć.

Niedawno do 7er założyłem Bilsteina B12 z progresywnymi sprężynami Eibacha Pro Kit i nie mogę wyjść z zachwytu. Jest twardo ale wygodnie i auto klei się drogi jak głupie nawet na bardzo wyboistych trasach. Na torze też testowałem, rewelacja. Do M3 będziesz miał dwie opcje sprężyn, Pro Kit i Sportline. Różnią się obniżeniem i twardością. Myślę obecnie nad założeniem tego zawieszenia do M3 które buduję do sprintu, poza tym jak bajecznie sobie radzi z nierównościami jest też dużo wytrzymalsze od typowego gwintu.

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: Krystian » czw maja 17, 2012 11:35

jeśli koszt nie jest problemem to gwint zdecydowanie
szczególnie jeśli jeździsz autem cały rok, to na zimę podnosisz, a lato opuszczasz

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: Venom » pt maja 18, 2012 20:27

A ja mam takie doświadczenia w E34, że uważam KW V2 za bardzo komfortowe jak na gwint. W żadnym wypadku nie nazwałbym tego zawieszenia torowym.

Broddi
Posty: 209
Rejestracja: czw maja 15, 2008 09:23
Lokalizacja: TSA

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: Broddi » sob maja 19, 2012 17:41

Zakładaj tylko coś porządnego: KW, Bilsteina.
Sprzedam: Splitery carbon do m3 e9x

l.rawski41
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 20, 2012 10:30
Lokalizacja: Uraz

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

Post autor: l.rawski41 » ndz maja 20, 2012 10:41

a może AirRide? Zobacz jak wygląda Air Ride w E46 niezły bajer :) Nie ma że za wysoko lub za nisko a wiesz jaki komfort i prowadzenie?

ODPOWIEDZ