Witam,
Panowie szukałem troche na forum ale konkretów nie znalazłem.
Chciąłem obniżyć i delikatnie poprawić właściwośi jezdne swojej eMki.
Zastanawiam się nad gwintem KW V2 albo nad H&R. Druga koncepcja to może amorki Koni + springi H&R.
Co polecacie? Nie chce kupować ani chińskich produktów ani nic z USA.
Autem po torze jeżdzić nie będę ale czasem poupalać je lubie.
Macie jakieś doświadczenie z tymi setupami?
pozdro
Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
Doświadczenie mam z KW ale w E36 - to jest raczej zawieszenie torowe, jest twarde. Do auta które ma się dobrze prowadzić ale przy tym być stosunkowo komfortowe moim zdaniem odpada, tym bardziej jak po torze nie zamierzasz jeździć.
Niedawno do 7er założyłem Bilsteina B12 z progresywnymi sprężynami Eibacha Pro Kit i nie mogę wyjść z zachwytu. Jest twardo ale wygodnie i auto klei się drogi jak głupie nawet na bardzo wyboistych trasach. Na torze też testowałem, rewelacja. Do M3 będziesz miał dwie opcje sprężyn, Pro Kit i Sportline. Różnią się obniżeniem i twardością. Myślę obecnie nad założeniem tego zawieszenia do M3 które buduję do sprintu, poza tym jak bajecznie sobie radzi z nierównościami jest też dużo wytrzymalsze od typowego gwintu.
Niedawno do 7er założyłem Bilsteina B12 z progresywnymi sprężynami Eibacha Pro Kit i nie mogę wyjść z zachwytu. Jest twardo ale wygodnie i auto klei się drogi jak głupie nawet na bardzo wyboistych trasach. Na torze też testowałem, rewelacja. Do M3 będziesz miał dwie opcje sprężyn, Pro Kit i Sportline. Różnią się obniżeniem i twardością. Myślę obecnie nad założeniem tego zawieszenia do M3 które buduję do sprintu, poza tym jak bajecznie sobie radzi z nierównościami jest też dużo wytrzymalsze od typowego gwintu.
Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
jeśli koszt nie jest problemem to gwint zdecydowanie
szczególnie jeśli jeździsz autem cały rok, to na zimę podnosisz, a lato opuszczasz
szczególnie jeśli jeździsz autem cały rok, to na zimę podnosisz, a lato opuszczasz
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
A ja mam takie doświadczenia w E34, że uważam KW V2 za bardzo komfortowe jak na gwint. W żadnym wypadku nie nazwałbym tego zawieszenia torowym.
Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
Zakładaj tylko coś porządnego: KW, Bilsteina.
Sprzedam: Splitery carbon do m3 e9x
-
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012 10:30
- Lokalizacja: Uraz
Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??
a może AirRide? Zobacz jak wygląda Air Ride w E46 niezły bajer
Nie ma że za wysoko lub za nisko a wiesz jaki komfort i prowadzenie?
