Dla przyszłych ew. komentujących - to jest tylko i wyłącznie moje zdanie, na podstawie moich doświadczeń i obserwacji.
1. Zależy, kto co lubi. Na tor i ew. "race feeling" - SMG. Do zabawy (drifty, walenie ze sprzęgła) - manual. Oczywiście, jeśli dużo czasu "podróżujesz" w korkach, SMG będzie wg mnie lepszym wyjściem (na początku może wydawać się trochę "tępawa", ale gdy tylko ona nauczy się Ciebie, a Ty jej, będzie w porządku (ciekawie zabrzmiało...

).
Wymiana sprzęgła to chyba koszt praktycznie taki sam, tyle że dojdzie dodatkowo odpowietrzenie i adaptacja (jak to pięknie nazywają w ASO) SMG (plus maksymalnie kilka stówek, musiałbym odnaleźć faktury)).
Aha, SMG ma jeszcze taką oto ważną zaletę, że nie "kosi" sprzęgła tak, jak nieprofesjonalny kierownik + nie pozwoli na over-rev i ew. schrzanienie motoru (przydatne zwłaszcza w "wirze walki" (np. tor)).
2. W zimie jak to w zimie, do dupy, ale da się w miarę spokojnie jeździć (kilku znajomych masochistów nawet to lubi

), choć od razu celuj w naprawdę porządne gumy, tutaj nie ma żartów. Wóz nie jest wcale przesadnie nisko zawieszony.
3. Dają i choć do najostrzejszych niestety nie należą, nie udało mi się ich "załatwić" nawet w kilku porządnych sesjach pod rząd na "Ringu". CSL'owe aż tak dużo lepsze nie są - lepiej chyba zainwestować w aftermarket'owe klocki (jest topic na forum).
4. Moja pali w mieszanej z przewagą miasta ca. 14 (SMG). Zawalidrogą zdecydowanie nie jestem...
5. Jest dość sprężyste i wcale nie takie straszne (a jeżdżę na 19" poza zimą). Nic nie wali, nie puka etc. (oczywiście przy założeniu, że jest "zdrowe") i plomb absolutnie nie wywala. Można spokojnie jeździć, choć naturalnym jest, że "połatańce" i wyrwy należy pokonywać uważnie, a w miarę możliwości unikać (choć wydaje się, że na zawieszeniu nie robi to tak okropnego wrażenia, to jednak akustyka troszkę psuje doznania (nie jest to super wyciszony wóz rzędu np. 5)). Mówiąc szczerze, to spodziewałem się, że będzie znacznie gorzej.
Aha, dobór odpowiednich opon ma tutaj kolosalne znaczenie - moje koła obute są w Michelin'y Pilot Super Sport.
6. Jak napisał kolega Rypik, audio w BM'kach w ogóle to zazwyczaj dość ciężkie żarty, więc wg mnie już lepiej kupić bez HK i samemu "pociągnąć" sobie porządne audio.
PS. i pamiętaj, że Phoenixgelb'y są najszybsze!
