
Auto już znane na forum: http://mforum.com.pl/viewtopic.php?f=18&t=10655" onclick="window.open(this.href);return false;, w moich rękach od września, kupione z przebiegiem 55 tys, obecnie 60. Skrzynia manual tak jak chciałem i jestem zadowolony z decyzji, wręcz przerosła moje oczekiwania - precyzyjna, międzygazy wchodzą jak złoto, mega frajda z jazdy

Pełna historia serwisowa w ASO, wymiany oleju max co 10 tys km, regularne wizyty, przy 21 tys km nowe sprzęgło na gwarancji, przy 37 tys olej w dyfrze i skrzyni.
Z ciekawszego wyposażenia jest pakiet competition, rozszerzona skóra Fox Red, audio Individual (gra nieziemsko po ustawieniu equalizera), carbonowy spoiler competition i carbonowe lusterka, wydech Billy Boat. Auto miało też x-pipe ESS (przelot), ale nie dałem rady ze smrodem spalin przy jeździe na co dzień, więc obecnie jest seryjny x-pipe. Oprócz tego były sprężyny Swift, które zmieniłem na oryginalne competition i jest to chyba najlepszy "mod" zawieszenia jaki mogłem zrobić - auto o wiele lepiej się prowadzi, a 1cm prześwitu nie robi aż tak wielkiej różnicy w wyglądzie.
Z najbliższych planów jest wymiana panewek w Mautoczesci. Z czasem na pewno wróci x-pipe ESS po dołożeniu sportowych katalizatorów, wjedzie soft od któregoś z tunerów z USA, może dolot, krótszy lewarek skrzyni biegów, splittery, dyfuzor, jakieś inne drobiazgi.
Auto jest po niewielkiej stłuczce w USA, przed zakupem dokładnie sprawdzone w ASO BMW (wbrew powszechnym opiniom bardzo przydatne, trafiłem akurat na dobrego serwisanta), po zakupie cały tył rozebrany, wymieniony każdy element który nosił jakiekolwiek ślady uszkodzenia (generalnie drobiazgi). Cała tylna belka, dyfer, mocowania są nietknięte, a to było dla mnie najważniejsze, dodatkowo poza poszyciem w nadkolu nic głębiej nie ucierpiało. Udało mi się nawet zdobyć kontakt do właściciela z USA, który miał tą stłuczkę, więc mam info z pierwszej ręki

Obecnie w wydaniu zimowym na felgach 270, na lato wracają czarne BBS











Jeszcze jedna fotka sprzed zimy

