Korbowe panewki S85/S65

2005 - 2010 | silnik: S85B50
Felix19
Posty: 53
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 21:36
Auto: m5 f10
Lokalizacja: WLKP

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: Felix19 » pn sie 05, 2013 22:59

jak Ojciec Derektor powiedział tak ma być i basta :)

Awatar użytkownika
yakuza
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
Auto: ///M5 f10, X6, E46v8 4.4
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: yakuza » pn lis 11, 2013 00:32

wiec kupujemy jezdzace jeszcze silnikowo s85 nie wspominam o blacharce :) zmieniamy panewki profilaktycznie i cieszymy sie jazda na kolejne 100tys?
Obrazek

Matih
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 07:13
Auto: M3

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: Matih » czw lis 14, 2013 19:33

Z ciekawosci ca jaki to koszt ?

Awatar użytkownika
Joker
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 02, 2017 15:30
Auto: 535i F10 / M3 E92

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: Joker » sob mar 25, 2017 12:17

Odkop ale ciekawy temat.

To jak to jest (ile ludzi tyle zdań/opinii) z tym 10W60 i S65....

Odpalamy rano auto - od razu jechać (oczywiście delikatnie adekwatnie do narastającej temperatury) czy dać mu popracować zanim ruszymy? Niektórzy odpalają i po 10 minutach jadą.....to jałowe zabijają ten motor czy nie?
E60 535i 2009 M-sport / Schwarz2 / Shadowline ++ by R-PERFORMANCE - gone
F10 535i 2013 M-sport / Schwarz2 / Shadowline ++by DYNOSOFT - his
F30 328i X-drive 2014 / Silber / Shadowline - her
F10 535d 2011 - służbowy ___ M3 E92 2012 Competition - relax time

Taffarel
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 17, 2009 03:39
Auto: m6 e63
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: Taffarel » sob paź 07, 2017 01:29

moj przedmówca, a prywatnie kolega, ma racje, temat ciekawy, ja tez bym chetnie zasięgnął opinii fachowców, czy wolne obroty szkodzą paneweczkom ??
f01 730d
e63 M6 lci
e46 330iTURBO m3gtr look

pawel1234
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: Korbowe panewki S85/S65

Post autor: pawel1234 » czw lis 09, 2017 11:09

też się chętnie dowiem jak według Was najlepiej rozgrzewać te silniki.
Tak się składa, że pracuje przy drodze krajowej i gdy odpalam auto zimą to wyjężdzam od razu powolutku na trasę i rozpędzam powoli auto do 80-90 i tak jadę jednostajnie przez najbliższe 2-3km. Zero nerwowych dodań gazu, bo to podobno nawet nie obroty zabijają, ale gwałtowne przyspieszenia, które właśnie dają duże obciążenie na panewki.

ODPOWIEDZ