Panowie szybkie pytanie o samochód jednego z Forumowiczów (bez urazy, ze pytam na forum po rozmowie telefonicznej). Wiem ,że przełożony anglik, wiem od Sprzedającego o kilku rzeczach do zrobienia (prawy przedni i tylny błotnik - mała rdza, pompka powietrza wtórnego, prawa tylna felga prawie bez powłoki i kilka drobiazgów). To wiem, według Sprzedającego (który swoją droga sprawiał wrażenie godnego zaufania) mechanicznie jest bez zarzutów, zadbana i bezwypadkowa. Jestem wstępnie umówiony na piątek żeby auto obejrzeć i jeśli wszystko będzie tak jak Sprzedający mówi kupić. I Tu pytanie do kogoś kto może auto zna w mniejszym bądź większym stopniu.
Z góry dzięki za pomoc.
Opis z Allegro:
Sprzedam swoja M3 E46 2003 model poliftowy ( lepszy silnik- miedzy innymi poprawione panewki , lampy diodowe itd. ) . Jest to wersja angielska przelozona przeze mnie u Wrony ( najlepszy specjalista w PL od przekladek Mtrojek) czyli mamy pewnosc ze przekladka zostala przeprowadzona na najwyzszym poziomie. Czesci kompletowalem sam, aby miec pewnosc ze kazda jest w perfekcyjnym stanie, reszta czesci kupiona w serwisie. Wszystkie przewody od DSC kupilem oryginalne prod. BMW europejskie ( wiekszosc osob kladzie jakies dorabiane )
Wiazka auta zmieniona na EUROPEJSKA ( nie chcialem angielskiej przedluzanej wywinietej itp. wiec kupilem oryginalna z europejskiego auta )
Zamontowalem krotka przekladnie kierownicza ( krotsza niz oryginalna w M3 )
Jest w bardzo fajnej wersji zarowno kolorystycznej jak i jesli chodzi o wyposazenie - nie posiada szyberdachu , navigacji oraz ma czarne wnetrze , manualna skrzynia biegow ( tylko takiej konfiguracji szukalem )
Auto jest w dosc rzadkim kolorze - w ktorym wychodzilo M3 CSL.
Mka jest BEZWYPADKOWA .
Zawieszenie bez najmniejszych luzow stukow pukow , amortyzatory na badaniu wyszly okolo 90%.
Auto zadbane.
Wnetrze - ladna czarna skora , zadbana, mieszek biegow oraz hamulca recznego M Performance ( kupione nowe w serwisie BMW 400zl )
Silnik "żyleta" , jezdzielm trzema M3 E46, ta jedzie lepiej , zwawiej niz inne. Nie slychac zadnych vanosow czy innych niepokojacych dzwiekow. Ma przebieg 170tys km
Z racji braku szyberdachu Mka jest idealna do budowy auta torowego, trackday itp, choc szkoda by jej bylo do tego celu.
Oplacona zarejestrowana.
Oto podstawowe informacje. Wiecej szczegolow na telefon dla osob tylko i wylacznie powaznie zainteresowanych zakupem. Nie urzadzam przejazdzek na fotelu kierowcy.
Sprzedaje z zalem, bo to bardzo fajny samochod w ladnym stanie , ale mam jeszcze kilka innych M3 i jednego auta musze sie pozbyc.
Poniewaz caly czas nia jezdze, tydzien temu zostal zrobiony duzy serwis ( wlozone prawie 10tys zl )
plyny 500zl ( valvoline VR1 Racing 10/60 )
filtr oleju 60zl oryginal BMW
kolo zamachowe 5 823,95 zł ( nowe oryginal BMW , nie zadne Luki regenerowane itp )
sprzeglo kompletne 1 842,54 zł ( nowe oryginal BMW )
Klocki przednie 850zl - oryginal BMW
zimmering walu - 150zl
I ogłoszenie:
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m3-kolor-c ... y9EKp.html" onclick="window.open(this.href);return false;


