Odgrzewam kotleta z racji że zakupiłem E46 M3 2002 manual. Auto przyjeżdża do mnie w połowie stycznia więc mam czas na dywagacje co by tam zepsuć

Seria E46 M3 3.62 dyfer:
1:65.08
2:108.83
3:164.87
4:223.84
5:275.33
6:323.92 (!!!

Słuszność obliczeń potwierdza film...prędkości się pokrywają:
https://www.youtube.com/watch?v=IY-A-UMzn5A
Dyfer 4.1:
1:57.47
2:96.08
3:145.56
4:197.63
5:243.10
6:285.99
I znów film na potwierdzenie:
https://www.youtube.com/watch?v=_bRLdrip9uY
Wydawałoby się że to sensowna opcja, auto wiele szybsze, "prawie uderza" w licznikowe 300 ale z drugiej strony nie bardzo widzę w polsce tory/miejsca gdzie by można było takie prędkości rozwijać więc uważam nadal że to za długo.
Dyfer 4.44
1:53.06
2:88.72
3:134.41
4:182.50
5:224.48
6:264.10
Tu sytuacja wygląda inaczej, mamy sensowne 264 km/h

Znacie ceny takich przełożeń? Ile to może kosztować? Może jest jakiś rodzimy szpec w kraju nad Wisłą od dyfrów który ogarnia taki temat?
PS: Znalazłem taką firmę: http://www.k-m-p.nl/gears/final-drive-bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłałem pytanie o koszt przełożenia 4.44 210....zobaczymy co odpiszą.