Póki co auto ma się dobrze, daje dużo frajdy z jazdy, swoją szybkością, przyczepnością i odczuciami podczas jazdy. Nadal jestem bardzo zadowolony z pracy zawieszenia w tym aucie. Zakup KW V2 był strzałem w dziesiątkę. W połączeniu z nowymi elementami zawieszenie oraz stabilizatorami Racing Dynamics to auto prowadzi się na prawdę pewnie i jest bardzo zwarte. Przekonałem się też jak bardzo brakuje trakcji na mokrej nawierzchni. Tylne opony powoli trzeba wymieniać. Ponadto niedawno miałem problem wycieku płynu chłodzącego z korka spustowego chłodnicy. Później było trochę zabawy z odpowietrzeniem układu, ale udało się ogarnąć temat.
Kilka fotek z sesji w industrialnym klimacie, za którą dziękujemy Kamilowi

[1415]




[1419]




[1423]




[1427]




[1431]



Detale:
[1434]




[1438]




[1442]


Poza M5 E34 na liście marzeń mam jeszcze kilka aut spod znaku BMW. Od dawna jednym z takich marzeń było 635 CSI E24 w manualu. Takie auto zawsze urzekało mnie swoją ponadczasową sylwetką, linią no i "shark nose". Marzenia są po to by je spełniać więc i w końcu big coupe dołączyło do familii


[1444]




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.