M3 E46 Poznań - złota
M3 E46 Poznań - złota
Witam,
Właściciel pisze, że to nie pierwsze jego M3...
Może właścicielu jesteś na forum ?
Ujawnij się.
http://otomoto.pl/bmw-m3-C33532916.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Właściciel pisze, że to nie pierwsze jego M3...
Może właścicielu jesteś na forum ?
Ujawnij się.
http://otomoto.pl/bmw-m3-C33532916.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: M3 E46 Poznań - złota
Zadzwoń do wlascicela wszystko tobie powie
akurat ten nie kłamie miałem przyjemność z nim porozmawiać.
A nie wołasz go jak wilka z lasu

A nie wołasz go jak wilka z lasu

Re: M3 E46 Poznań - złota
Zadzwoń do wlascicela wszystko tobie powie
akurat ten nie kłamie miałem przyjemność z nim porozmawiać.
A nie wołasz go jak wilka z lasu

A nie wołasz go jak wilka z lasu

- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E46 Poznań - złota
Poszukaj informacji o phoenix gelbie z Chorzowa/Katowic i wszystko będzie jasne.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E46 Poznań - złota
to jest ten sam egzemplarz
NO nieźle hehehe....

Re: M3 E46 Poznań - złota
To ta onegdaj z butkami od G-Power i ciemnymi szybami?
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E46 Poznań - złota
Dokładnie ta sama. 2003r, Manual, phoenix, kiwi, listwy w "carbonie" 3m, wiesniackie znaczki carbonowe, ciemna szyba. Byc moze nowy właściciel zmienił te koła, bo była zbyt łatwo rozpoznawalna.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
-
- Posty: 19
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 14:59
- Auto: 330d e46 204ps
Re: M3 E46 Poznań - złota
nie mogę jej nigdzie znaleśc co z nią nie tak?? Bo własnie zastanawiam się czy nie jechać zobaczyć ?
Re: M3 E46 Poznań - złota
Czyli następna "ciekawa" historia.
Czy da się znaleźć M3 bez historii, tuningu, serwisowanego, w 100% sprawnego mechaniczne..., który nie służył tylko jako zabawka do jazdy na 1/4 mili, driftingu i katowania na torze...???
Chyba faktycznie szukam Świętego Grala.
Czy da się znaleźć M3 bez historii, tuningu, serwisowanego, w 100% sprawnego mechaniczne..., który nie służył tylko jako zabawka do jazdy na 1/4 mili, driftingu i katowania na torze...???
Chyba faktycznie szukam Świętego Grala.

Re: M3 E46 Poznań - złota
Czyli następna "ciekawa" historia.
Czy da się znaleźć M3 bez historii, tuningu, serwisowanego, w 100% sprawnego mechaniczne..., który nie służył tylko jako zabawka do jazdy na 1/4 mili, driftingu i katowania na torze...???
Chyba faktycznie szukam Świętego Grala.
Czy da się znaleźć M3 bez historii, tuningu, serwisowanego, w 100% sprawnego mechaniczne..., który nie służył tylko jako zabawka do jazdy na 1/4 mili, driftingu i katowania na torze...???
Chyba faktycznie szukam Świętego Grala.

Re: M3 E46 Poznań - złota
Coraz częściej dochodzę do wniosku, że jest to już praktycznie niemożliwe w PL (mowa o wersjach EU). Ludzie zaczynają powoli cenić co mają, tym samym większość chętnych sprowadza albo odkupuje ulepki, bo na porządne, jeśli się pojawią raz na jakiś czas, ich nie stać, a za granicą te wozy w należytym stanie kosztują jeszcze o wiele więcej (np. w DE (a przynajmniej w "moich" rejonach (Bawaria, Nadrenia - Westfalia)) zadbane M3 E46 jest wciąż powszechnie uważane za drogie, relatywnie prestiżowe auto).
Re: M3 E46 Poznań - złota
Rozumiem, że za 40 - 45 k zł nie da się takiej M znaleźć.
Ale myślałem żeby położyć 60-70 za faktyczną igłę bez historii.
Nie mam też ochoty w zabawę w import czy przekładanie Anglików. Chociaż jak ktoś ma takiego a jest w 100% dobrze przełożony to w sumie nie mam awersji.
Ale myślałem żeby położyć 60-70 za faktyczną igłę bez historii.
Nie mam też ochoty w zabawę w import czy przekładanie Anglików. Chociaż jak ktoś ma takiego a jest w 100% dobrze przełożony to w sumie nie mam awersji.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E46 Poznań - złota
Coś w tym jest. To co pojawia się w ogłoszeniach za 40-50k, to w zdecydowanej większości strupy, polepione, zajeżdżone, z wnętrzami wyglądającymi jak chlew tylko trzody w nich brakuje, które miały po 10-ciu właścicieli, każdy poupalał, coś tam przy okazji zepsuł i sprzedawał dalej. Z drugiej strony mamy allegrowe igiełki, bo ktoś stwierdza, że jak ćwiara nie była wstawiana i motor nie rzyga olejem to auto zasługuje na takie określenie i wtedy wystawia za 6Xk. A ten kto z M miał styczność wie, że do takiego rodzyna dołożyć 10-15k, żeby jakoś jeździł i wyglądał nie jest specjalnym problemem. Co do postrzegania tego modelu w Niemczech to masz rację, że mimo wieku uchodzi on za stosunkowo drogie auto, dobre egzemplarze dalej kosztują tam w okolicach 20k euro. Moja koleżanka, która mieszka w Regensburgu i jeździ E46 M, cały czas nie może się nadziwić, że to auto robi tam takie wrażenie po tylu latach od zakończenia produkcji.Lassie pisze:Coraz częściej dochodzę do wniosku, że jest to już praktycznie niemożliwe w PL (mowa o wersjach EU). Ludzie zaczynają powoli cenić co mają, tym samym większość chętnych sprowadza albo odkupuje ulepki, bo na porządne, jeśli się pojawią raz na jakiś czas, ich nie stać, a za granicą te wozy w należytym stanie kosztują jeszcze o wiele więcej (np. w DE (a przynajmniej w "moich" rejonach (Bawaria, Nadrenia - Westfalia)) zadbane M3 E46 jest wciąż powszechnie uważane za drogie, relatywnie prestiżowe auto).
Za faktyczą igłę 60-70k to też za mało..AHU pisze:Rozumiem, że za 40 - 45 k zł nie da się takiej M znaleźć.
Ale myślałem żeby położyć 60-70 za faktyczną igłę bez historii.
Nie mam też ochoty w zabawę w import czy przekładanie Anglików. Chociaż jak ktoś ma takiego a jest w 100% dobrze przełożony to w sumie nie mam awersji.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E46 Poznań - złota
Ja jestem teraz w Stanach od ponad roku i patrząc tutaj na ceny to też M3 są droższe niż w PL, nie mówiąc nic o kosztach sprowadzenia. Fakt da się kupić coś w granicach $11-12k, ale od razu mają zaznaczony tytuł rebuild. Zadbane (normalne, z przebiegiem pow 100k km) zaczynają się od 20k. Rodzyny typu full oem, <50k km przebiegu to około $30k.
Więc widząc nowe ogłoszenie na allegro czerwonej M3 która sprowadzona była pół roku temu z US, i wystawiona jest za 55k - igłą na pewno nie jest.
Więc widząc nowe ogłoszenie na allegro czerwonej M3 która sprowadzona była pół roku temu z US, i wystawiona jest za 55k - igłą na pewno nie jest.