Jestem tutaj od niedawna w sumie. Niektórzy poznali mnie w dziale zakupów auta i części. Niektórzy osobiście. 2 miesiące temu udało się w końcu kupić znośnie zdrowy egzemplarz którego zadaniem jest dostarczanie funu z jazdy zarówno na codzień jak i weekendowo na różnych pojeżdżawkach. A że lubię poskręcać (nie mylić z driftem), to staram się podporządkować kilka modów pod siebie - trakcyjnie. Auto zaraz po zakupie przeszło pierwszy przegląd - wózek, płyny, potrzebne elemnety zawieszenia, regulacja zaworów itd. Po tym pojechała na maha gdzie wypluła bardzo miły wynik 341KM i zdrowy przebieg momentu. Później przy wkładaniu nowego zawieszenia wszelkie gumki tylnych wahaczy, sprzęgło z tarczą kevlar i parę innych pierdół. Wymieniono też skrzynię, która podczas 3 kółka na pierwszej imprezie w Ułężu, standardowo podbno zakleszczyła się na 2 biegu. Tak więc na tą chwilę jest sobie kolejna emka... powoli działająca coraz lepiej/skuteczniej.
od razu przepraszam za jakość zdjęć - przeznaczeniem auta jest frajda, w mniejszym stopniu sesje - co nie oznacza że nie musi wyglądać... ale zamiast w aparat wolę zainwestować w zestaw dobrych slicków

moment "0" (zakup).


MODY:
kółka daily


oponki trackday od kolegi z forum

zawias AST Competition

fotel wrzucany weekendowo: Sparco Circuit Pro

po modach powyżej i wymianie skrzyni o której mowa wcześniej udało się polecieć tak na dobrą sprawę moja pierwszą pojeżdżawkę w niej www.trackday.org.pl. i tym samym w RWD (bo wcześniej tylko FWD i 4x4). no i przyznać muszę, że miłość kwitnie. podoba mi sie współpraca z tym samochodem



http://www.youtube.com/watch?v=xBsgHB_D1vo
pierwsze braki hebelka wyszły już w Ułężu. stąd też, z myślą o Poznaniu wjechał heblunek.
brembo/porsche panamera + tarcza m3 e90 360mm

wchodzący pod seryjną 18"

w planach półklatka safety devices która już jest w drodze, coby po Poznaniu na slicku polatać. krótszy dyfer i chyba w tym sezonie tyle. utrzymywać w stanie gotowości.