saron22 pisze:Dlaczego ten Vanos z S50 to ogolnie jakaś wielka tajemnica?? Nikt nic nie chce podpowiedzieć w tej kwestii tylko w kolko jakies podpowiedzi dookoła i takie tam??
jest to na tyle nietypowe urządzenie, że nie ma powszechnej wiedzy na ten temet np u nawet doświadczonego mechanika. Do tego dochodzi fakt, że nie wszystkie uszczelnienia dostępne sa w ASO - niektóre trzeba dorobić. Niestety sytuacja taka spowodowała,że niektórzy próbują "grzebać" przy Vanosie usługowo - ponieważ koszt jest niewielki w stosunku do tego ile użytkownik jest w stanie zapłacić. Jak widać po lekturze różnych For samochodowych niekiedy usługa jest wykonana niewłaściwie co powoduje dodatkowe problemy, frustracje i stratę kasy.
Jest to równiez problematyczne z uwagi na fakt że przy demontażu/ montażu Vanosów trzeba bardzo dokładnie ustawić za każdym razem rozrząd tego też nie potrafi zrobić dobrze przypadkowy mechanik, do tego montaz samego Vanosa trzeba zrobic z taką sama dokładnością zgodnie z procedurą bo wyjdą "kwiatki"
Gdybym miał problem z vanosem znalazłbym osobe która podejmie sie regeneracji jak najtaniej i jak najblizej ale na usługe wziąłbym fakturę bądz umowę i zostawił do kompleksowej naprawy łacznie z demontażem itp, aby później dochodzic ewentualnych roszczeń (a te moga byc wysokie bo np skrajne niedokładności w montażu mogą spowodować kolizje tłoków z głowica wiec koszty = nowy silnik)
ciągle szybciej...