Nowy wydech
Nowy wydech
mam seryjny w stanie średnim, czasem myślę by go wymienić na jakieś całościowe i fajne rozwiązanie. To co mnie najbardziej denerwuje w obecnym wydechu to dźwięk, samochód brzmi słabo. W swojej poprzedniej 535 miałem wydech supersrinta i byłem zadowolony.
Nie może być za głośno, nie chcę każdemu patrolowi się tłumaczyć i męczyć się we własnym samochodzie
Ma ktoś może doświadczenie z czymś takim ?
http://www.supersprint.com/en/prod-271- ... uring.aspx
To chyba jedyny producent robiący do e34 m5 jeszcze kompletny wydech.
Eisenmann robi chyba tylko końcowe, co mnie nie zadowala.
Czy oprócz zmiany dźwięku może to jakoś wpłynąć na osiągi ? Czy wymaga to chipa ?
Nie może być za głośno, nie chcę każdemu patrolowi się tłumaczyć i męczyć się we własnym samochodzie
Ma ktoś może doświadczenie z czymś takim ?
http://www.supersprint.com/en/prod-271- ... uring.aspx
To chyba jedyny producent robiący do e34 m5 jeszcze kompletny wydech.
Eisenmann robi chyba tylko końcowe, co mnie nie zadowala.
Czy oprócz zmiany dźwięku może to jakoś wpłynąć na osiągi ? Czy wymaga to chipa ?
Re: Nowy wydech
O ile dźwięk w SS jest ok to wygląd... bardzo, ale to bardzo h^jowo wygląda ostatnia puszka. Końcówki są zbyt grube, zbyt długie i idą delikatnie ku górze, puszka wisi zbyt nisko wg mnie i do tego jest okrągła. Całość nie pasuje do klasycznej formy E34.
Koki zestawił środek SS (decat+centralna) i zakończył esesmanem i tak już jest o niebo lepiej. No i marchewy się pojawiają od czasu do czasu.
Koki zestawił środek SS (decat+centralna) i zakończył esesmanem i tak już jest o niebo lepiej. No i marchewy się pojawiają od czasu do czasu.

No Fear - No Fun!
-
- Posty: 69
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
- Auto: 325&M5
- Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
Re: Nowy wydech
Mam w swojej taki kpl Supesprint - środkowy i końcowy. Jest tak jak mówisz - nie wygląda jak oryginał, ale końcówki można dospawać tak jak w fabryce, na kształt samej puchy już się nie wpłynie - liczę, że trwałością nie trzeba się przejmować.SyTy pisze: h^jowo wygląda ostatnia puszka. Końcówki są zbyt grube, zbyt długie i idą delikatnie ku górze, puszka wisi zbyt nisko wg mnie i do tego jest okrągła. Całość nie pasuje do klasycznej formy E34.



Re: Nowy wydech
SS brzmi super, moim zdaniem o stokroć soczyściej jak EM który jest deczko metaliczny.
U mnie były wywalone katy + końcowy SS. Był mocno basowy na wolnych obrotach ale w górnych partiach brzmiał obłędnie siejąc absolutny terror
Kształt końcówek pozostawia wiele do życzenia, jednym się podoba innym nie. Jest wykonany z kwasa więc święty spokój na wiele długich lat.
U mnie były wywalone katy + końcowy SS. Był mocno basowy na wolnych obrotach ale w górnych partiach brzmiał obłędnie siejąc absolutny terror

Kształt końcówek pozostawia wiele do życzenia, jednym się podoba innym nie. Jest wykonany z kwasa więc święty spokój na wiele długich lat.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
- Auto: 325&M5
- Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
Re: Nowy wydech
Dokładnie, do 3tys/obr mocno basuje.Kudłaty pisze: Był mocno basowy na wolnych obrotach ale w górnych partiach brzmiał obłędnie siejąc absolutny terror.
Re: Nowy wydech
No mogli zrobić lepszą tą puchę, nie wygląda to stylowo. SuperSprint jako jedyny ma kompletny wydech, a wydaje mi się że lepiej mieć całość od jednego producenta.SyTy pisze:O ile dźwięk w SS jest ok to wygląd... bardzo, ale to bardzo h^jowo wygląda ostatnia puszka. Końcówki są zbyt grube, zbyt długie i idą delikatnie ku górze, puszka wisi zbyt nisko wg mnie i do tego jest okrągła. Całość nie pasuje do klasycznej formy E34.
Koki zestawił środek SS (decat+centralna) i zakończył esesmanem i tak już jest o niebo lepiej. No i marchewy się pojawiają od czasu do czasu.
Eisenmann ma dodatkowo jedną zasadniczą wadę, u nich tłumik końcowy kosztuje tyle co 2 tłumiki w Supersrint.
Pewnie mimo tej tylnej puszki łykne ten zestaw, tylko nie wiem czy jeszcze nie wziąć tego zamiennika zamiast katów i mieć cały komplet.
Wada jest tylko jedna robi się drogo

Re: Nowy wydech
Zefffiros, ale nikt przecież nie pisał, że będzie tanio! 
Ja tam preferuje ori wydech, a o odpowiedni dźwięk trąbka z przodu dba.

Ja tam preferuje ori wydech, a o odpowiedni dźwięk trąbka z przodu dba.
No Fear - No Fun!
Re: Nowy wydech
Pytanie mam co do katalizatora, czy opłaca się go czymś takim zastępować:
http://www.supersprint.com/en/prod-c-27 ... haust.aspx
co prawda do użytku wyścigowego, ale to pewnie ze względu że bez kata nie powinno się jeździć po ulicy
Napisali, że może wystąpić konieczność przeregulowania sond (AFR) - ktoś takiego coś ogarnie ? Coś brzmi to jak modzenie w sterowniku silnika i zmiana parametrów
a w ogóle to ma ktoś doświadczenia z wywalaniem, zastępowaniem katów w e34 M5 ?
Swoje katy zostawię, ale w garażu, przydadzą się na przeglądy
http://www.supersprint.com/en/prod-c-27 ... haust.aspx
co prawda do użytku wyścigowego, ale to pewnie ze względu że bez kata nie powinno się jeździć po ulicy

Napisali, że może wystąpić konieczność przeregulowania sond (AFR) - ktoś takiego coś ogarnie ? Coś brzmi to jak modzenie w sterowniku silnika i zmiana parametrów
a w ogóle to ma ktoś doświadczenia z wywalaniem, zastępowaniem katów w e34 M5 ?
Swoje katy zostawię, ale w garażu, przydadzą się na przeglądy

-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: Nowy wydech
na początek powiem z praktyki że auto pali wiecej po wycieciu katalizatorów i częsciowo
słabnie moment potem niszczy końcowy wydech , lekko wypadają zapłony nierównomiernie pracuje i dlatego jest potrzebna regulacja przepustnic
słabnie moment potem niszczy końcowy wydech , lekko wypadają zapłony nierównomiernie pracuje i dlatego jest potrzebna regulacja przepustnic
m5 e34 3,6 13.747 et
Re: Nowy wydech
dlatego też nie chce wyciąć katów tylko zamienić je na coś jak w podanym linku. Z tego właśnie co słyszałem to wycięcie katów powoduje problemy.
Jak nie znajde nikogo co jakieś ma doświadczenie w tej kwestii zostanę z oryginalnymi katami.
Jak nie znajde nikogo co jakieś ma doświadczenie w tej kwestii zostanę z oryginalnymi katami.
Re: Nowy wydech
Witam.
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam matrycę do przedniego wydechu M5 E34 i mogę Ci taki wydech wykonać na tłumikach przelotowych lub sportowych katalizatorach 100 CPI.
Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz na PW
http://imageshack.us/photo/my-images/194/dsc00091dn.jpg
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam matrycę do przedniego wydechu M5 E34 i mogę Ci taki wydech wykonać na tłumikach przelotowych lub sportowych katalizatorach 100 CPI.
Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz na PW
http://imageshack.us/photo/my-images/194/dsc00091dn.jpg
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: Nowy wydech
A jesli samochod byl w wersji bez katow?
-
- Posty: 69
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
- Auto: 325&M5
- Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
Re: Nowy wydech
SyTy jeszcze raz Cię zacytowałem, wygląda że w Supersprincie próbują coś poprawić i w wyglądzie i w dopasowaniu układu do e34, szczegóły w poniższym linkuSyTy pisze:O ile dźwięk w SS jest ok to wygląd... bardzo, ale to bardzo h^jowo wygląda ostatnia puszka. Końcówki są zbyt grube, zbyt długie i idą delikatnie ku górze, puszka wisi zbyt nisko wg mnie i do tego jest okrągła. Całość nie pasuje do klasycznej formy E34.
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e34 ... stems.html