Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Steff » śr paź 17, 2012 23:49

super auto , tylko ta fajera pasuje jak świni siodło , kundlowanie takiego rodzyna jest bez sensu , jak uturbiasz to rozumiem hebel jak nie to takie trochę strasznie małolatek pod remizą amg i mam więcej tłoczków niż zer na koncie :lol: :lol:

Awatar użytkownika
swider
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 21:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: swider » czw paź 18, 2012 01:16

Krótsza droga hamowania to według Ciebie bezsens ? :roll:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: kostek_ja » czw paź 18, 2012 01:18

swider, krótszej drogi hamowania nie będzie. Jedynie fading mniejszy. Jeżeli komuś fading przeszkadza to jest sens się bawić w heble. Jeżeli ktoś nie odczuwa takiego zjawiska to nie bardzo ma to sens.

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » czw paź 18, 2012 09:21

wania pisze:duzo rzezby bedzie z adapterami do tych zaciskow? :roll:
Z przodem nie powinno być bo zaciski mają przelotowe mocowania , z tyłem będzie gorzej bo tam trzeba coś pokombinować z mocowaniem zacisku i ręcznym, jednak wielkość tarczy sprawia że mam tam sporo miejsca na ewentualny adapter .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Pawel_M3GT » czw paź 18, 2012 09:26

Skoro dla kogos jest to kasowanie sie na tloczki to chyba nie wie co mowi i raczej nigdy nie jezdzil na takim kicie.
Przy duzych predkosciach roznica jest wyrazna.
Nie wiem czy jest do konca sens w zakladaniu tylu, ktory w M3 calkowicie wystarcza ( nawet w profesjonalnie przygotowanych samochodach do wyscigow zaklada sie tylko przod, a na tyl, ktory jest dosc lekki , wystarcza seryjny uklad )

Zeliwny zacisk w M to troche nieporozumienie. Ciezki, kilkukrotnie wolniej przyjmuje i oddaje cieplo. Tak samo jak przekladnia kierownicza, ktora jest do du...
Cos tym dziadkom w Motorsporcie nie do konca wyszlo.

Takze nie sluchaj , zakladaj , testuj, moze wyjdzie tak , ze za mocno bedzie hamowac tylem i trzeba bedzie wrocic do serii badz zamontowac korektor. Musisz po prostu potestowac.
Generalnie idziesz w dobra strone :-) Powodzenia !

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: wania » czw paź 18, 2012 09:34

Maniekkk, to moze bylo trzeba na tyl kupic zaciski od porsche boxter ktore sa 4tloczkowe z przelotowym mocowaniem i sa do nich adaptery pod M3 :roll:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: kostek_ja » czw paź 18, 2012 13:20

Pawel_M3GT pisze:Nie wiem czy jest do konca sens w zakladaniu tylu, ktory w M3 calkowicie wystarcza ( nawet w profesjonalnie przygotowanych samochodach do wyscigow zaklada sie tylko przod, a na tyl, ktory jest dosc lekki , wystarcza seryjny uklad )
Przy wybebeszonych na maksa wyczynówkach może jest i lekki, ale w cywilnych jest tak samo ciężki jak przód.

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maniekkk » czw paź 18, 2012 18:54

Steff pisze:super auto , tylko ta fajera pasuje jak świni siodło , kundlowanie takiego rodzyna jest bez sensu
Gdybyś poświęcił trochę więcej czasu i przeczytał opis a nie tylko oglądał obrazki , wiedział byś dlaczego jest taka kierownica a nie inna..
Steff pisze: jak uturbiasz to rozumiem hebel jak nie to takie trochę strasznie małolatek pod remizą amg i mam więcej tłoczków niż zer na koncie
No tak , standardowe podejście , najpierw narobić koni a później się zastanawiać jak to wyhamować ...
Pawel_M3GT pisze:Skoro dla kogos jest to kasowanie sie na tloczki to chyba nie wie co mowi i raczej nigdy nie jezdzil na takim kicie.
Przy duzych predkosciach roznica jest wyrazna.
Nie wiem czy jest do konca sens w zakladaniu tylu, ktory w M3 calkowicie wystarcza ( nawet w profesjonalnie przygotowanych samochodach do wyscigow zaklada sie tylko przod, a na tyl, ktory jest dosc lekki , wystarcza seryjny uklad )

Zeliwny zacisk w M to troche nieporozumienie. Ciezki, kilkukrotnie wolniej przyjmuje i oddaje cieplo. Tak samo jak przekladnia kierownicza, ktora jest do du...
Cos tym dziadkom w Motorsporcie nie do konca wyszlo.

Takze nie sluchaj , zakladaj , testuj, moze wyjdzie tak , ze za mocno bedzie hamowac tylem i trzeba bedzie wrocic do serii badz zamontowac korektor. Musisz po prostu potestowac.
Generalnie idziesz w dobra strone Powodzenia !
Paweł bardzo dobrze wytłumaczył dlaczego takie hamulce ,dodam tylko że blisko domu mam autostradę i często nią jeżdżę z dużymi prędkościami , parokrotnie też musiałem się nagle do hamować co na seryjnym setupie nie jest niczym przyjemnym bo momentalnie czuć jak hamulce tracą na sile ...
wania pisze:Maniekkk, to moze bylo trzeba na tyl kupic zaciski od porsche boxter ktore sa 4tloczkowe z przelotowym mocowaniem i sa do nich adaptery pod M3
Wania to nie jest tak że ja się uparłem na taki zestaw , szukałem czegoś mniejszego ale trafiła się możliwość kupienia tego zestawu , czyli :

-zaciski 8 tłoczków w świetnej kondycji z klockami na których jest jeszcze 70% materiału , dodam że wchodzą tu dwa komplety klocków
-zaciski tył nowe z nowymi klockami !!

Cały ten zestaw wyrwałem za cenę kompletu zacisków 6 tłoczkowych po regeneracji z all więc myślę że było warto .

Zaciski będą jeszcze malowane żeby się pozbyć logo i je odświeżyć, a taki zestaw myślę że mi jeszcze długo posłuży w tym czy następnym samochodzie .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Dakic » czw paź 18, 2012 19:02

kostek_ja pisze:krótszej drogi hamowania nie będzie. Jedynie fading mniejszy. Jeżeli komuś fading przeszkadza to jest sens się bawić w heble
Z tego wynika ze nasze eMki moga sobie lajtowo jezdzic z heblem od 316i jak komus fading nieprzeszkadza, a droga hamowania sie niezmieni.....

Awatar użytkownika
Steff
Posty: 195
Rejestracja: czw sie 04, 2011 23:11
Auto: BMW
Lokalizacja: WOT

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Steff » czw paź 18, 2012 23:10

Maniekkk, przeczytałem i jak masz chęć posiadania łopatek to kup sobie e46 a nie psuj takiego ładnego rodzyna , co do hamulców to moim zdaniem jest to przerost formy nad treścią i tyle , skoro seryjny zacisk plus Brembo ORO przód, Zimmernam tył, klocki DS3000 Endurance przód, DS3000 tył jest w stanie wyhamować ponad pinćet koni w gołej e36 to nie wiedzę sensu w seryjnym aucie takich naleśników , chyba że mamy problemy ze wzrokiem czy refleksem .

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: wania » czw paź 18, 2012 23:19

seryjne serwo raczej tego nie pociagnie, jaki plan? :roll:

m!xeR
Posty: 254
Rejestracja: wt paź 18, 2011 18:18
Auto: scirocco r
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: m!xeR » pt paź 19, 2012 00:35

heble w seryjnej eMce to mega porażka...jedno tłoczek to kpina w aucie tej klasy i o takich aspiracjach...zdecydowanie mod którego będę Ci szczerze zazdrościł :)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: kostek_ja » pt paź 19, 2012 01:26

Dakic pisze:Z tego wynika ze nasze eMki moga sobie lajtowo jezdzic z heblem od 316i jak komus fading nieprzeszkadza, a droga hamowania sie niezmieni.....
Jeżeli fading wpłynie również na pierwsze hamowanie to droga się zmieni, a że:
m!xeR pisze:heble w seryjnej eMce to mega porażka..
To jakby były od 316i to już w ogle te samochody by nie hamowały :)
Steff pisze:koro seryjny zacisk plus Brembo ORO przód, Zimmernam tył, klocki DS3000 Endurance przód, DS3000 tył jest w stanie wyhamować ponad pinćet koni w gołej e36 to nie wiedzę sensu w seryjnym aucie takich naleśników
Masa jest tutaj bardziej kluczowa niż moc. Te 200kg zrobi potężną różnicę w sprawie fadingu. Zaciski fakt trochę przesadzone, ale wynikało to tylko z tego że były w dobrej cenie. Tarcza z tego co pisał autor ma nie być wcale taka duża. 360mm to mniejsza jak u mnie :)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: rypik » pt paź 19, 2012 09:32

wania pisze:seryjne serwo raczej tego nie pociagnie, jaki plan? :roll:
Przy tych zaciskach nie ma kłopotu z seryjnym serwem / pompką. Sprawdzone empirycznie.
Aczkolwiek, ja do końca nie rozumiem w jeździe cywilnej po co taki hamulec. Seryjny nie jest zły, chyba, że ktoś ciągle robi 200-0 200-0 200-0 to się zagotuje jak każdy inny.

W seryjnym setupie problemem tylko jest seryjny klocek, po zmianie na normalne klocki i stalowy oplot z przodu - świat i ludzie.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Post autor: Maros » pt paź 19, 2012 11:50

A ja nie rozumiem po co ta dyskusja. Większy zacisk z wiekszą ilością klocków jest lepszy i koniec. Przy tej ilości tłoczków precyzja hamowania jest nie do porównania z seryjnym hamulcem eMki. Jak Maniekkk chce sobie takie hamulce założyć to bardzo dobrze. Skończcie już te teksty, że tego nie rozumiecie.

ODPOWIEDZ