
Venom --->>> e34 M5
Re: Venom --->>> e34 M5
Oszczędza skrzynie 

Re: Venom --->>> e34 M5
100-150 może dałoby się zrobić na jednym biegu? Z tele widać że przy około 147-148 kmh jest zmiana biegu. Nie wiem jakie wtedy są obroty ale może dałaby maszyna radę iść do 150 na - zgaduję- trójce? Albo dać większe koła 

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Możliwe, że by się dało. Nie wiem bo pędziłem auto wyżej, nie skupiając się na czasie 100-150.pichtovy pisze:100-150 może dałoby się zrobić na jednym biegu? Z tele widać że przy około 147-148 kmh jest zmiana biegu. Nie wiem jakie wtedy są obroty ale może dałaby maszyna radę iść do 150 na - zgaduję- trójce? Albo dać większe koła
Koła są odpowiednie

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 03.06.2012
Czarna Mka wykazuje od niedawna pewne dziwne tendencje na drodze, mianowicie odczuwalne jest lekkie znoszenie auta, takie jakby bez kontroli. Mocno odczuwalne to jest w koleinach albo przy naglym dodawaniu / odpuszczaniu gazu. Byłem na szarpakach i znalazłem luzy na dwóch wahaczach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo takie pływanie jest bardzo niekomfortowe. W celu uleczenia auta zakupiłem wahacze Lemfordera, poprzeczne wybrałem aluminiowe, mimo iż wg VINu poliftowego (duży hamulec) powinny być stalowe. Mam nadzieję, że wytrzymają. Wymiana na dniach. Przy okazji planuję skontrolować ustawienie zbieżności kół.
[1108]
[1109]
[1110]
[1111]
[1112]
Na czas czynności serwisowych Mka wróciła do czarnych kół M System II, aby panowie od zbieżności nie popsuli nic na wypolerowanych M Parallel Spoke, które notabene potrzebują małego odświeżenia.
[1113]
[1114]
[1115]
[1116]
[1117]brak[1118]
[1119]
[1120]
[1121]
[1122]
[1123]
[1124]
[1125]
[1126]
[1127]
A tu kilka zdjęć w miłym towarzystwie
[1128]
[1129]
[1130]
[1131]
[1132]
[1133]
[1134]
[1135]
Czarna Mka wykazuje od niedawna pewne dziwne tendencje na drodze, mianowicie odczuwalne jest lekkie znoszenie auta, takie jakby bez kontroli. Mocno odczuwalne to jest w koleinach albo przy naglym dodawaniu / odpuszczaniu gazu. Byłem na szarpakach i znalazłem luzy na dwóch wahaczach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo takie pływanie jest bardzo niekomfortowe. W celu uleczenia auta zakupiłem wahacze Lemfordera, poprzeczne wybrałem aluminiowe, mimo iż wg VINu poliftowego (duży hamulec) powinny być stalowe. Mam nadzieję, że wytrzymają. Wymiana na dniach. Przy okazji planuję skontrolować ustawienie zbieżności kół.
[1108]




[1112]

Na czas czynności serwisowych Mka wróciła do czarnych kół M System II, aby panowie od zbieżności nie popsuli nic na wypolerowanych M Parallel Spoke, które notabene potrzebują małego odświeżenia.
[1113]




[1117]brak[1118]



[1121]




[1125]



A tu kilka zdjęć w miłym towarzystwie

[1128]




[1132]




- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 18.06.2012
Wahacze założone i sprawdzone w boju. Różnica jest znaczna, auto nie pływa już na boki kiedy chce i jak chce. Teraz jest sztywniejsze i bardziej pewnie się prowadzi.
A tutaj Venom podczas zakładania kolejenej wersji chipa do testów:
[1136]
Kilka różnych fotek detali:
[1137]
[1138]
[1139]
[1140]
[1141]
[1142]
[1143]
[1144]
[1145]
[1146]
[1147]
[1148]
+ kilka fotek w towarzystwie innych ///M na DNND 03 - szczegóły oraz więcej zdjęć tutaj viewtopic.php?p=60048#60048
[1149]
[1150]
[1151]
[1152]
[1153]
[1154]
[1155]
[1156]
[1157]
[1158]
[1159]
[1160]
[1161]
[1162]
[1163]
[1164]
[1165]
[1166]
[1167]
[1168]
[1169]
A tak wyglądał przód mojej M po trasie
[1170]
Wahacze założone i sprawdzone w boju. Różnica jest znaczna, auto nie pływa już na boki kiedy chce i jak chce. Teraz jest sztywniejsze i bardziej pewnie się prowadzi.
A tutaj Venom podczas zakładania kolejenej wersji chipa do testów:
[1136]

Kilka różnych fotek detali:
[1137]




[1141]




[1145]




+ kilka fotek w towarzystwie innych ///M na DNND 03 - szczegóły oraz więcej zdjęć tutaj viewtopic.php?p=60048#60048
[1149]




[1153]




[1157]




[1161]




[1165]




[1169]

A tak wyglądał przód mojej M po trasie

[1170]

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 13.10.2012
Od dawna nosiłem się z zamiarem ogarnięcia tylnego zawieszenia oraz napędu w czarnej. W tym celu (w czerwcu 2011) oddałem do FW motorsport dyfer do renowacji. Podobno wszystkie luzy miały być skasowane i wzmocniona szpera do 40%. Dyfer przeleżał ponad rok w garażu i w sumie cieszę się z tego, że go wcześniej nie próbowałem założyć, bo jak się dziś okazało jakieś luzy jeszcze ma. Istniejące luzy usunie mi już inna osoba, która również zajmie się montażem wszystkiego co poniżej opisane do auta, ale o tym będę pisał później. Tak wyglądał dyfer w chwili odbioru do FW Motorsport.
[1171]
[1172]
Następnie zabrałem się za kompletowanie innego zestawu tylnych wahaczy oraz tylnego wózka w celu odnowienia ich bez unieruchamiania auta. Kilka fotek z kompletacji części.
[1173]
[1174]
[1175]
[1176]
[1177]
Kupiłem wszystkie nowe elementy zawieszenia oraz łożyska.
[1178]
A tak wyglądał wózek oraz wahacze przed odnowieniem.
[1179]
[1180]
[1181]
[1182]
[1183]
[1184]
[1185]
[1186]
Poźniej przyszła kolej na piaskowanie i proszkowe malowanie wszystkich elementów. Wyszło to tak.
[1187]
[1188]
[1189]
[1190]
[1191]
[1192]
A tak wygląda to razem i czeka na dalsze działania.
[1193]
[1194]
[1195]
[1196]
Pozdrawiam odwiedzających
Od dawna nosiłem się z zamiarem ogarnięcia tylnego zawieszenia oraz napędu w czarnej. W tym celu (w czerwcu 2011) oddałem do FW motorsport dyfer do renowacji. Podobno wszystkie luzy miały być skasowane i wzmocniona szpera do 40%. Dyfer przeleżał ponad rok w garażu i w sumie cieszę się z tego, że go wcześniej nie próbowałem założyć, bo jak się dziś okazało jakieś luzy jeszcze ma. Istniejące luzy usunie mi już inna osoba, która również zajmie się montażem wszystkiego co poniżej opisane do auta, ale o tym będę pisał później. Tak wyglądał dyfer w chwili odbioru do FW Motorsport.
[1171]


Następnie zabrałem się za kompletowanie innego zestawu tylnych wahaczy oraz tylnego wózka w celu odnowienia ich bez unieruchamiania auta. Kilka fotek z kompletacji części.
[1173]




[1177]

Kupiłem wszystkie nowe elementy zawieszenia oraz łożyska.
[1178]

A tak wyglądał wózek oraz wahacze przed odnowieniem.
[1179]


[1181]




[1185]


Poźniej przyszła kolej na piaskowanie i proszkowe malowanie wszystkich elementów. Wyszło to tak.
[1187]




[1191]


A tak wygląda to razem i czeka na dalsze działania.
[1193]




Pozdrawiam odwiedzających
Re: Venom --->>> e34 M5
ladnie to wyglada
.mozesz uzasadnic why srebny kolor?

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Nie chciałem czarnego bo to zaraz wygląda jak brudne. Chciałem jakiś jaśniejszy kolor pod autem żeby było bardziej przejrzyście i żeby było widać ewentualną rdzę. Ot tak! 

Re: Venom --->>> e34 M5
Widziałem na żywo , super to wyszło , zajebiste podejście , tak trzymać Venom.
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Venom --->>> e34 M5
Ja tam wole jak niejest przesadnie kolorowo tylko wszystko czarno-ciemne
Jednakze samo podejscie do tematu jedyne sluszne...

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Poczekaj, aż zobaczysz jak to pod autem będzie wyglądało. Do jutra!Dakic pisze:Ja tam wole jak niejest przesadnie kolorowo tylko wszystko czarno-ciemneJednakze samo podejscie do tematu jedyne sluszne...
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 13.11.2012
Tylny zawias już poskładany, ale jak to zwykle bywa nie obyło się bez nieprzewidzianych przygód. Dyfer mimo, że miał być igła wymagał interwencji. Firmy FW nie polecam generalnie. Dyferek został ponownie cały rozebrany i wszystkie luzy zostały skasowane. Kilka fotek z prac nad nim.
[1197]
[1198]
[1199]
[1200]
[1201]
[1202]
[1203]
[1204]
[1205]
[1206]
[1207]
Tutaj zbrojenie belki i wahaczy:
[1208]
[1209]
[1210]
[1211]
[1212]
Belka poza autem:
[1213]
[1214]
[1215]
[1216]
[1217]
Dodatkowo przy okazji grubszych robót nowe zycie dostała przekładnia kierownicza, mechanizm zmiany biegów i kilka innych dupereli:
[1218]
[1219]
A tutaj fotki już na aucie:
[1220]
[1221]
[1222]
Autko kolejny raz nabrało zwartości i pewnego prowadzenia. To bardzo cieszy. Szpera mocno spina, jak dla mnie trochę za mocno. Przełożenie główne zostało skrócone z 3.23 na 3.91, co daje trochę uciążliwości podczas jazdy w trasie, ale za to jakie atuty na górskiej krętej drodze!!
Generalnie jestem zadowolony!
Chcę w tym miejscu podziękować Szymonowi oraz Dawidowi za całość wykonanych prac, zarówno na aucie jak poza nim. Szymon, szczególnie bez Ciebie to by się nie udało. Dzięki!
Na pierwszej stronie tego wątku, praktycznie w pierwszych zdaniach pierwszego posta, napisałem o tym aucie "Mysle ze ten egzemplarz doskonale odnajdzie w swoim czasie i na swoim miejscu". To oznacza, że od samego początku, ciagle i konsekwetnie (choć bardzo wolno) realizuję swój plan. Składa się on z 3 etapów prac:
Stage 1 : ogólna kosmetyka po zakupie = uzupełnienie brakujących detali itd.
Stage 2 : hamulce, zawiaszenie KW, sportowe stabilizatory, nowe elementy zawieszenia, wahacze, tuleje itd, ogólne ogarnięcie mechaniczne.
Stage 3: modyfikacja sprzęgła oraz podniesienie mocy silnika.
Tym oto sposobem uważam Stage 1 i 2 za zakończony i mogę przystąpić do Stage 3.
Pozdrawiam odwiedzających.
Tylny zawias już poskładany, ale jak to zwykle bywa nie obyło się bez nieprzewidzianych przygód. Dyfer mimo, że miał być igła wymagał interwencji. Firmy FW nie polecam generalnie. Dyferek został ponownie cały rozebrany i wszystkie luzy zostały skasowane. Kilka fotek z prac nad nim.
[1197]




[1201]




[1205]



Tutaj zbrojenie belki i wahaczy:
[1208]




[1212]

Belka poza autem:
[1213]




[1217]

Dodatkowo przy okazji grubszych robót nowe zycie dostała przekładnia kierownicza, mechanizm zmiany biegów i kilka innych dupereli:
[1218]


A tutaj fotki już na aucie:
[1220]



Autko kolejny raz nabrało zwartości i pewnego prowadzenia. To bardzo cieszy. Szpera mocno spina, jak dla mnie trochę za mocno. Przełożenie główne zostało skrócone z 3.23 na 3.91, co daje trochę uciążliwości podczas jazdy w trasie, ale za to jakie atuty na górskiej krętej drodze!!

Chcę w tym miejscu podziękować Szymonowi oraz Dawidowi za całość wykonanych prac, zarówno na aucie jak poza nim. Szymon, szczególnie bez Ciebie to by się nie udało. Dzięki!
Na pierwszej stronie tego wątku, praktycznie w pierwszych zdaniach pierwszego posta, napisałem o tym aucie "Mysle ze ten egzemplarz doskonale odnajdzie w swoim czasie i na swoim miejscu". To oznacza, że od samego początku, ciagle i konsekwetnie (choć bardzo wolno) realizuję swój plan. Składa się on z 3 etapów prac:
Stage 1 : ogólna kosmetyka po zakupie = uzupełnienie brakujących detali itd.
Stage 2 : hamulce, zawiaszenie KW, sportowe stabilizatory, nowe elementy zawieszenia, wahacze, tuleje itd, ogólne ogarnięcie mechaniczne.
Stage 3: modyfikacja sprzęgła oraz podniesienie mocy silnika.
Tym oto sposobem uważam Stage 1 i 2 za zakończony i mogę przystąpić do Stage 3.
Pozdrawiam odwiedzających.
Re: Venom --->>> e34 M5

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2