Zwyciezca WPP 2011

JACEK_DRIFT
Posty: 28
Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Zwyciezca WPP 2011

Post autor: JACEK_DRIFT » pn gru 05, 2011 02:05

Witam chciałbym opisać kolejny projekt zbudowany do wyścigów w Precision Sport Service .Auto przyjechało do nas praktycznie jako seryjne m3 sedan.Celem Bartka(właściciela)było wystartowanie w WPP oraz zbieranie doświadczeń w 1 sezonie.Przed 1 zawodami naszym celem było doprowadzenia auta do stanu w którym możliwe było przejście badania technicznego.Z początku zakres modyfikacji miał być niewielki ale jak to zwykle bywa ciągle było mało.

Nadwozie
Seryjnie m3 sedan
-przedni zderzak z m3 DTM (jak u Myszkiera) z dyfuzorem
-Przednie błotniki przebudowane pod zderzak i koła
-Drzwi(poza kierowcy) maska klapa zderzaki laminat
-Zaślepiony szyber dach
- tylna lotka e36 GTR
-Dyfuzor tylni e36 gtr
-Tylne nadkola poszerzone dokładkami
-Lakierowanie całego nadwozia
Wszystkie plastiki dostarczył Paweł Mikinka , a prace blacharsko lakiernicze przeprowadziliśmy we własnym zakresie
Silnik
Na samym początku sezonu zbudowaliśmy silnik na walkach schricka z obrobiona głowica w idealnym stanie technicznym.Niestety podczas treningu na BMW Challenge kierowca pomylił biegi i silnik nie wytrzymał obrotów.Niestety urwał się korbowód i z idealnego silnika nie było co zbierać.Na szybko przed 1 startem wsadziliśmy seryjny z silnik z mojego m3 i tak zostało do końca sezonu :wink: Jedyna modyfikacja jest Airbox naszego z dolotem zamiast lampy.W chwili obecnej nasza hamownia pokazała 318KM także wynik całkiem niezły.
Wydech
Zbudowany od podstaw na 2 sportowych katalizatorach i 2 małych puszkach przelotowych umiejscowionych w dyfuzorze.
Zawieszenie
Niestety auto miało już zamontowane amortyzatory k-sporta.Tylne poddały się po 1 wyścigowym weekendzie.Na tył zainstalowaliśmy bilsteiny także z mojego bmw a na przodzie pozostały przerobione k- sporty.Musieliśmy także przerobić kielichy przednie alby uzyskać odpowiednie nastawy.Przednie wahacze to seria m3 3.2.Z tylu poliuretany i przerobione wzmocnione przez nas k-sporty(urwały się na superoesie)
Napęd
Skrzynia 5 biegów
Dyfer 3.9 z przerobiona szpera75%
Lekkie kolo zamachowe +Spiek
Wnętrze
-Klatka full rozbudowa
-1 kubeł sparco
-wyrzucona nagrzewnica
-wlot w lusterku - nadmuch na kierowce
Układ paliwowy
-Bezpieczny zbiornik paliwa
-Pompa Bosch Motorsport
-przewody homologowane puszczone w kabinie



Czas jaki udało się pojechać w trakcie wyścigu to 1.45 , a co jeszcze bardziej ciekawe 1,46 na oponach z dopuszczeniem do ruchu.W chwili obecnej auto wazy 1210KG ale chcemy jeszcze koło 50kg wyrzucić.Co do dalszych planów to zależnie od budżetu albo przebudujemy obecny silnik albo zamontujemy v8 z nowej m3(obecnie inny samochód budujemy właśnie z takim silnikiem )

Auto po lakierowaniu




Obrazek
Gotowe do wyścigu

Obrazek

Rekordowe okrążenie
http://www.youtube.com/watch?v=__CWaFoI ... er&list=UL

Awatar użytkownika
MINIO
Posty: 103
Rejestracja: sob kwie 16, 2011 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: MINIO » pn gru 05, 2011 13:23

śliczne i jak widać szybkie auto....
www.sevenmotorsport.com

RADICAL SR3 SUPER SPORT

Patu
Posty: 427
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Patu » wt gru 06, 2011 00:11

Super wozidło i łącznik z potencjałem.

gratuluję.

P.S: grafiki na aucie własnego projektu, czy zlecane?

Pozdr!

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Oleg » wt gru 06, 2011 18:57

Dlaczego to auto w tabeli wyników WPP widnieje jako 325i ?

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

JACEK_DRIFT
Posty: 28
Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: JACEK_DRIFT » wt gru 06, 2011 19:58

Auto widnieje jako 325 dlatego ze m3 sedan nie ma homologacji.Musieliśmy jakby wrócić się do 325 miało homologacje i później wszystkie zmiany jako E1 .
Grafika projektowana przez właściciela a wykonana przez firma greenfox.

Awatar użytkownika
Marcin86
Posty: 190
Rejestracja: czw gru 25, 2008 13:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Marcin86 » ndz cze 17, 2012 02:03

popracuj jeszcze nad linią jazdy. da się jeszcze szybciej ;)

piti
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:24
Lokalizacja: Radom

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: piti » pn cze 18, 2012 11:40

fajnie to wyglada i jezdzi a co do wagi , to ja mam coupe z m60b40 pod maska blotniki i maska laminat waga 1220 i jeszcze na seryjnych fotelach.. wiec mysle ze napewno cos da sie urwac jak np szyby.

Wojtek
Posty: 124
Rejestracja: pt mar 27, 2009 12:46
Lokalizacja: Krosno

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Wojtek » pt lip 27, 2012 09:04

mozna zapytac jaka moca auto dysponowalo w siennej ?
S50B30 :)

JACEK_DRIFT
Posty: 28
Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: JACEK_DRIFT » pn lip 30, 2012 01:23

"popracuj jeszcze nad linią jazdy. da się jeszcze szybciej ;) " -zapraszam na superoes do poznania.Podejmę każda rękawice :wink:
Co do wagi auta to w tej chwili mamy 1125KG

Co do mocy w Siennej to jechaliśmy już na nowym silniku 373KM

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Pawel_M3GT » wt lip 31, 2012 19:36

Jakiej firmy jest licznik zamontowany w samochodzie? ile kosztowal i czy jest czytelny.
Powiesz cos o zmianach w silniku ?
Dzieki

Wojtek
Posty: 124
Rejestracja: pt mar 27, 2009 12:46
Lokalizacja: Krosno

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Wojtek » wt lip 31, 2012 19:59

Tez jestem bardzo ciekaw zmian bo to dosc spora moc jak na silniki seri s i ktory jeszcze jezdzi :)
Jesli mozesz napisz jaka pojemnosc i co jest zrobione a najbardziej ciekawi mnie kto to poskladal do kupy ze jezdzi i nie ma zadnego fake up ??
Czy komp jest z b30 czy z b32 czy to jakis stand alone ?
Czy vanos jest czy usuniety? do jakich obrotow krecicie ?
Czy mogl bys rozwiac mit na temt wydechu bo tam seria nie jest... ?
Napsiz tez jesli mozesz co za walki tam siedza jaka glowica i co ma ew zrobione.
Airbox wiem ze jest, ciekawi mnie czy z przeplywka czy komp dziala w alpha-n ?
Trabki macie serie z b32 i do nich kolektor czy kolektor jest razem z trabkami jesli tak to napisz jak jest wykonany i jakiej firmy.

Wlasnie stoje przed dylematem zakupu kompresora lub grzebania silnika n/a - z tym n/a bylem srednio nastawiony bo chyba nikt u nas za dobrze takiego silnika nie poskladal a tu prosze jaki wynik. Osobiscie duzo bardziej wolal bym silnik zrobic w na.
Jesli to jakies spore tajemnice to cos mozesz napsic na pw.
S50B30 :)

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Pawel_M3GT » wt lip 31, 2012 20:14

Ja tez sie przylaczam do pytan Kolegi, jak cos to PW.
dzieki!

JACEK_DRIFT
Posty: 28
Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: JACEK_DRIFT » wt lip 31, 2012 21:32

Wiec tak
1) dzis na treningu auto pojechało 1.42 -mysle ze szybko!!!

W tej chwili jezdzimy juz na s54 :evil:.Silnik pochodzi od Bombla .Jest przedliftowy .Co do modyfikacji :
Seryjny silnik
Vanos eliminator
Seryjne głowice
Airbox naszego pomysłu
Chlodnica V-mount dolot w nerkach
Przerobione kolektory wydechowe
cały wydech mojego pomyslu -x pipe , 2 stalowe katy ,2 puszki przelotowe
Przerobiony uklad zaplonowy - zewnetrza cewka sportowe przewody
Komputer sterujący AEM - strojenie PromotoR- bardzo polecamy
Odcinka 8400RPM
Silnik cofniety 16cm do tylu
Nowa skrzynia wał i pare innych pierdul o ktorych wole nie pisac
Całosc mechaniki wykonywalismy sami łacznie z airboxem dolotami itd.Całosc elektroniki strojenie Kuba z Promotora
http://www.youtube.com/watch?v=E_uHaeusgiQ Film z Siennej


Co do starego silnika s50b32 to udało sie na wałkach schricka uzyskac 360KM ale niestety po urwaniu chlodnicy oleju silnik umarł.Co do modow to:

-Airbox takze mojego pomysłu
- wałki schrick
-obrobiona glowica
-vanos eliminator
-wydech podobnie jw
-odcinka 8000rpm

Ostatnio powstało u nas kolejne ciekawe i szybkie auto ,mała zapowiedz :
http://www.youtube.com/watch?v=5eFQfEN8a3Y

Zapraszam na naszego Facebooka:
http://www.facebook.com/pages/Precision ... 8796513795

Obrazek

Wojtek
Posty: 124
Rejestracja: pt mar 27, 2009 12:46
Lokalizacja: Krosno

Re: Zwyciezca WPP 2011

Post autor: Wojtek » śr sie 01, 2012 10:11

Dzieki bardzo wielkie !! i gratki za to co udalo sie uzyskac jak rowniez dla kierowcy za wyniki bo idzie calkiem calkiem jak ostatnio widizalem :)
Dlaczego s54 czy jest jakas znaczna przewaga nad s50 czy po prostu dlatego ze stary motor polecial chcieliscie zbudowac cos nowego ? przyrost w s50 wydaje sie duzo wiekszy niz w s54. Napisz jesli jeszcze mozesz jaki komp byl w s50. Jakie byly walki ile stopni. Co poprawiliscie w glowicy bo tam za wiele chyba nie ma do poprawy. Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziekuje za naprawde wyczerpujace info.
S50B30 :)

ODPOWIEDZ