Evolve - remap do E46 i E39
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Każdy kupujący remap otrzymuje również kabel i oprogramowanie diagnostyczne + do pomiarów livedata ze wsparciem Evolve, nie ma możliwości zrezygnowania z tego kabla - jest przypisany do konkretnego VIN.
Ceny brutto (FV23%)
E46/E39 Alpha-N: 3800 brutto
E46/E39 Standard (tzn. do poprawnej pracy potrzebuje przepływek): 3000 brutto.
Oczywiście zarówno Standard jak i Alpha-N zawieraja wiele usprawnien opisywanych wyżej.
Możliwe dodatkowe opcje do E39 np. wyłączenie pompy powietrza, czujnika EGT w przefliftach.
Ceny do E90/E60 na pw.
Dzisiaj pierwsze polskie E39 dostanie soft, opiszę wrażenia wieczorem.
Ceny brutto (FV23%)
E46/E39 Alpha-N: 3800 brutto
E46/E39 Standard (tzn. do poprawnej pracy potrzebuje przepływek): 3000 brutto.
Oczywiście zarówno Standard jak i Alpha-N zawieraja wiele usprawnien opisywanych wyżej.
Możliwe dodatkowe opcje do E39 np. wyłączenie pompy powietrza, czujnika EGT w przefliftach.
Ceny do E90/E60 na pw.
Dzisiaj pierwsze polskie E39 dostanie soft, opiszę wrażenia wieczorem.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Masz już tego RL? Może zmierz przed i po. Będzie fajnie widać co i jak. A jak nie masz to podjedź do mnie.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Evolve - remap do E46 i E39
I jak wrażenia po zmianie softu były pomiary?
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Też czekam na jakieś "wrażenia" bo byłem zainteresowany programem.
Re: Evolve - remap do E46 i E39
No gdzie ten opis z wrażeńrypik pisze: Dzisiaj pierwsze polskie E39 dostanie soft, opiszę wrażenia wieczorem.


Re: Evolve - remap do E46 i E39
Może wrażenia nie spotkały się z oczekiwaniami i nie bardzo jest co opisywać ?
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Powiem szczerze,ze tez chetnie bym zobaczył. Moze nie tylko wykresy z RL ale i jakies pomiary przed i po na hamowni.
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Cierpliwości
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Mam fajną informację z ESS'a, evolve pewnie też może tak zrobić, więc to raczej nie OT 
Mnie osobiście irytuje temat przepływki gdyż nigdy nie wiadomo czy działa poprawnie, a kosztuje nie mało. Można przejść na alpha-N nie zmieniając nic, jedyne co musimy zrobić to przeciąć jeden kabelek od przepływki i będzie śmigać. Oczywiście mocy to nie doda, ale za to niedomagajaca przepływka nie będzie jej zmniejszać
Niestety alpha-N jest droższe.
Może to oczywiste, ale mi się zawsze wydawało iż nie można ot tak przejść na alpha-N

Mnie osobiście irytuje temat przepływki gdyż nigdy nie wiadomo czy działa poprawnie, a kosztuje nie mało. Można przejść na alpha-N nie zmieniając nic, jedyne co musimy zrobić to przeciąć jeden kabelek od przepływki i będzie śmigać. Oczywiście mocy to nie doda, ale za to niedomagajaca przepływka nie będzie jej zmniejszać

Niestety alpha-N jest droższe.
Może to oczywiste, ale mi się zawsze wydawało iż nie można ot tak przejść na alpha-N

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Evolve - remap do E46 i E39
W ECU są mapy napełniania wpisane na sztywno. Jak odetniesz (odepniesz) przepływkę to auto nadal będzie jeździć biorąc masę powietrza właśnie z tych map. Mapy te są dosyć starannie napisane, ale dla nowego silnika. Nie kojarzyłbym tego zabiegu z alpha-n 

Re: Evolve - remap do E46 i E39
Venom nie wiem za bardzo na czym polega alpha-N ale chyba mnie źle zrozumiałeś. Mówię o wgraniu oprogramowania alpha-N i do tego takie trochę prostackie wycięcie przepływki.
Ogólnie chciałbym się pozbyć przepływki, ale nie chcę inwestować w dolot, tylko w sam program.
Program + wycięcie przepływki wystarczy czy nie?
Ogólnie chciałbym się pozbyć przepływki, ale nie chcę inwestować w dolot, tylko w sam program.
Program + wycięcie przepływki wystarczy czy nie?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Evolve - remap do E46 i E39
No i jak efekty Evolve ma ktoś program od nich w e39 lub e46?
Po forach mają bardzo pozytywne opinie w E46 moc rośnie głównie powyżej 5000obr/min a różnica w osiągach wychodzi dość fajna bo auto ciągnie lepiej/nabiera mocy aż do odcinki dzięki czemu przy maksymalnym przyspieszeniu po każdej zmianie biegu wkręca się lepiej.
Różnica między serią a tym bardzo zauważalna w wyścigu mimo,że na hamowni zazwyczaj tylko +10km zamiast obiecywanych okolic +20km.
Po forach mają bardzo pozytywne opinie w E46 moc rośnie głównie powyżej 5000obr/min a różnica w osiągach wychodzi dość fajna bo auto ciągnie lepiej/nabiera mocy aż do odcinki dzięki czemu przy maksymalnym przyspieszeniu po każdej zmianie biegu wkręca się lepiej.
Różnica między serią a tym bardzo zauważalna w wyścigu mimo,że na hamowni zazwyczaj tylko +10km zamiast obiecywanych okolic +20km.
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Mały napewno jest jedno ciągle żywe E39 (forumowicz ze stolicy) które nawet się było się wyhamować (z bardzo fajnym efektem) zapytam czy życzy sobie wrzucenia wykresu na forum. E46 nie znam, E60 znam (wyhamowane), E90 znam (niewyhamowane, będzie wyhamowane).
Wszystkie wyhamowane samochody oczywiście jeżdzą trochę szybciej (wdg. RL) no ale przecież taki miał być efekt ?
Wszystkie wyhamowane samochody oczywiście jeżdzą trochę szybciej (wdg. RL) no ale przecież taki miał być efekt ?

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Niby musi ale nie zawsze tak jest jednak Evolve ma bardzo dobre opinię ciekawy jestem wykresów.
Jak właściciel nie będzie miał nic przeciwko zamieść Rypik co tam udało się shamować.
Jak właściciel nie będzie miał nic przeciwko zamieść Rypik co tam udało się shamować.
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Z praktycznych pomiarów owe E39 100-200 w 9,8-10,4. Na standardowych kołach. Mierzone przy przy 8-9 stopniach oidp więc chyba identyko jak ostatnio na S8.