Kłopoty ze skrzynia SMG

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: kostek_ja » pt mar 30, 2012 12:12

rypik pisze:Ale pierdolita oboje jak studenci.
Student pierdoli jak student. To chyba normalne :-D

DavePL
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 26, 2009 23:33
Lokalizacja: Katowice/Żory

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: DavePL » pt mar 30, 2012 12:53

Tomcio pisze:A tutaj moja procedura vs manual.
Jechałem na felgach 20".
Dwa starty i dwa razy SMG szybsze.

http://www.youtube.com/watch?v=7S7WW7qvHCA

Pozdr.
Tomek pamietaj ze moja "byla" miala 20km mniej :-P cos tam nie domagalo powyzej 6800rpm z tego co pamietam z wykresu.
Ale zawsze mozna uaktualnic wynik i znow sie ustawic ;)
Pozdro

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: rypik » pt mar 30, 2012 13:23

kostek, mały, jak będzie sucho wieczorem to do boju!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: kostek_ja » pt mar 30, 2012 13:24

Najpierw muszę naprawić problem stabilizatora :-) Może w przyszłym tygodniu. Jak nie to w następnym :)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: rypik » pt mar 30, 2012 13:30

Student, do jazdy na wprost stabilizator nie bardzo jest Ci potrzebny :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: Oleg » pt mar 30, 2012 13:36

DavePL pisze:
Tomcio pisze:A tutaj moja procedura vs manual.
Jechałem na felgach 20".
Dwa starty i dwa razy SMG szybsze.

http://www.youtube.com/watch?v=7S7WW7qvHCA

Pozdr.
Tomek pamietaj ze moja "byla" miala 20km mniej :-P cos tam nie domagalo powyzej 6800rpm z tego co pamietam z wykresu.
Ale zawsze mozna uaktualnic wynik i znow sie ustawic ;)
Pozdro
A Tomek oszukiwał bo miał wkładkę Simoty i tłumik przelotowy Ultera :053:
Przy następnej okazji wsadzimy Tomowi papierowy filtr i ori wydech :-P
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2012 18:13 przez Oleg, łącznie zmieniany 1 raz.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: kostek_ja » pt mar 30, 2012 16:07

rypik, teoretycznie nie, ale teraz ten przód się dziwnie zachowuje i wole nie jechać za szybko. Niedługo będzie naprawiony.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: Dino444 » pt mar 30, 2012 21:21

kostek_ja pisze:rypik, teoretycznie nie, ale teraz ten przód się dziwnie zachowuje i wole nie jechać za szybko. Niedługo będzie naprawiony.
Bo tearaz waga wrociła do serii i można już śmiało testować :-D :-D
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: kostek_ja » pt mar 30, 2012 22:17

Dino444 pisze:Bo tearaz waga wrociła do serii i można już śmiało testować
Zaraz powywalam tylną kanapę, prawy fotel, niepotrzebne plastiki itp. i będę miał przewagę :-D

A tak na serio to zwykłe dołożenie małej masy mało zmienia, natomiast dołożenie nawet stosunkowo małej masy, ale jako nieresorowaną i rotującą zmienia stosunkowo dużo.

Ale jakby nie było mam Millersa z nanotechnologią :-D

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: kostek_ja » pt mar 30, 2012 22:59

A wracając do dyskusji SMG vs manual. Podczas jazdy na czas SMG ma dużo plusów. Redukuje z międzygazem. Brak sprzęgła pozwala nam łatwo hamować lewą nogą.

Z drugiej strony nauka tego w manualu daje niesamowitą satysfakcję :-)

Jakby nie patrzeć nie da się stwierdzić która lepsza. Każda ma swoje wady i zalety :-)

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: Tomcio » sob mar 31, 2012 20:51

Oleg pisze:
DavePL pisze:
Tomcio pisze:A tutaj moja procedura vs manual.
Jechałem na felgach 20".
Dwa starty i dwa razy SMG szybsze.

http://www.youtube.com/watch?v=7S7WW7qvHCA

Pozdr.
Tomek pamietaj ze moja "byla" miala 20km mniej :-P cos tam nie domagalo powyzej 6800rpm z tego co pamietam z wykresu.
Ale zawsze mozna uaktualnic wynik i znow sie ustawic ;)
Pozdro
A Tomek oszukiwał bo miał wkładkę Simoty i tłumik przelotowy Ultera :053:
Przy następnej okazji wsadzimy Tomowi papierowy filtr i ori wydech :-P
Olaf ale ja miałem pełny bak i zabudowę bagażnika car audio :-D

Poza tym Panowie kiedy się spotkamy???
M3 e92 Competition Dkg Edc Mdm ///MPerformance Gts Akrapović Vorsteiner Tecnocraft Seibon Eibach

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: Oleg » sob mar 31, 2012 21:02

Tomcio pisze:
Oleg pisze:
DavePL pisze: Tomek pamietaj ze moja "byla" miala 20km mniej :-P cos tam nie domagalo powyzej 6800rpm z tego co pamietam z wykresu.
Ale zawsze mozna uaktualnic wynik i znow sie ustawic ;)
Pozdro
A Tomek oszukiwał bo miał wkładkę Simoty i tłumik przelotowy Ultera :053:
Przy następnej okazji wsadzimy Tomowi papierowy filtr i ori wydech :-P
Olaf ale ja miałem pełny bak i zabudowę bagażnika car audio :-D

Poza tym Panowie kiedy się spotkamy???
Tomek...Na podbeskidziu chyba nie miałeś nawet dynavina, a ori radio też było lżejsze niż ekran 16:9 więc kolejna Twoja przewaga hahaha :-P
Pisałem do Jurka w tej sprawie, ale spróbuj go pogonić ;)
Jestem za, nawet na rocznicę poprzedniego DNND czyli za 2 tygodnie :-D

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: Venom » pn kwie 02, 2012 17:34

Koledzy, ja też jestem bardzo za kolejnym DNND, ale póki co nie mam auta :D

Koniec OT

itr 911
Posty: 118
Rejestracja: pt cze 17, 2011 11:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: itr 911 » pn kwie 02, 2012 22:18

Mam problem z smg. Przejrzałem wszystkie tematy o smg, ale nie do końca odpowiadają one mojej sytuacji a więc...

Auto miało wymieniane zamki w pasie przednim...po tym "zabiegu" zaświeciła się kontrolka skrzyni oraz DSC sygnalizowało na tablicy rozdzielczej, że jest wyłączone.

Objawy:

W trybie manualnym wszystkie biegi wchodzą, ale zawsze przed zminaa na kolejny cyfra biegu zamruga ok 2sekundy (nie ważne jaki program ustawiony) i są zdecydowane szarpnięcia aż kolejny bieg zaskoczy (przy zmianie na większy w szczegolności)

W trybie automatu chyba wszystko pracuje poprawnie bo cyfry nie mrugają i nie ważne jaka szybkość (program) został wybrany

Auto zostalo podpięte pod kompa, ale nie wiem jaki program po czym kontrolka skrzyni zgasła i już więcej się nie zapaliła (jeżdżę już tak z trzy dni)

Został jednak błąd DSC i kontrolka ciągle się świeci (według elektronika kod 09)

Jakies pomysły z góry podziękował :wink:

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kłopoty ze skrzynia SMG

Post autor: --==maly==---- » pn kwie 02, 2012 22:47

ITR jak masz chęć możesz podjechać do mnie lub mojego brata na komputer sprawdzimy ten błąd DSC bo to co elektronik wydiagnozował nic nie mówi pewnie podłączał pod jakieś urządzenie diagnostyczne dlatego interpretacja jest ciężka.
Robiłeś kiedykolwiek adaptację skrzyni? Jeżeli nie naprawdę warto bo skrzynia chodzi całkiem inaczej a jeżdżąc na złej adaptacji zamordujesz sprzęgło i dwumas.
Ostatnio było u mnie takie auto adaptacja wiele pomogła ale mimo wszystko właśnie wymienia się dwumas i sprzęgło.

ODPOWIEDZ