JC35608 w pigułce
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: JC35608 w pigułce
Piękny projekt od podstaw jestem bardzo ciekawy wyniku z hamowni bo czas robi bardzo fajny.
Re: JC35608 w pigułce
Ładnie ładnie,
opierdzieliłbym Cię za nazwe tego wątku, ale te 8 sekund < 100-200 każą mi się zamknąć
Fajny wątek, i pouczający, dlatego właśnie nie wierze w te słopy za 10 tysiecy pod klucz, tu widać ile pracy potrzeba, i co się znajduje przy okazji, jak robota ma być wykonana zaowodowo i z poważnym podejściem.
No i na plus niesamowicie, że tak ustawiłeś turbo, że auto jeździ jak Mka, płynnie zapodaje moc i nie wali zza wegła niutonometrem.
Do tego bardzo ładny wygląd ogólny furki...
opierdzieliłbym Cię za nazwe tego wątku, ale te 8 sekund < 100-200 każą mi się zamknąć

Fajny wątek, i pouczający, dlatego właśnie nie wierze w te słopy za 10 tysiecy pod klucz, tu widać ile pracy potrzeba, i co się znajduje przy okazji, jak robota ma być wykonana zaowodowo i z poważnym podejściem.
No i na plus niesamowicie, że tak ustawiłeś turbo, że auto jeździ jak Mka, płynnie zapodaje moc i nie wali zza wegła niutonometrem.
Do tego bardzo ładny wygląd ogólny furki...
Pozdrówka!
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: JC35608 w pigułce
Jak już wcześniej pisałem, ogólne podejście do projektu na szóstkę
Auto wyglada rewelecyjnie(oczywiście czekam na spoiler) z tego co widać na tym wykresie zapier$#@%& nieziemsko. Gratuluje ukończenia projektu no i czekamy na jakieś produkcję z tym potworem w roli głównej

Auto wyglada rewelecyjnie(oczywiście czekam na spoiler) z tego co widać na tym wykresie zapier$#@%& nieziemsko. Gratuluje ukończenia projektu no i czekamy na jakieś produkcję z tym potworem w roli głównej

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: JC35608 w pigułce
Wierzcie mi, że niedociągnieć różnej maści było mega dużo, i całkiem niemało zostało.
Nie wynikają one absolutnie ze skomplikowania czegokolwiek tylko z:
- braku logicznego myślenia,
- niedbalstwa lenistwa i roboty na od.ier.ol się,
- braku poszanowania swojej własnej pracy - coś robimy żeby za chwile to zniszczyć,
Te 3 rzeczy to podstawa do sukcesu czegokolwiek, niestety to były największe problemy tego projektu. Ale była to też dobra szkoła dla mnie, bo kolejny napewno będzie pozbawiony wielu wad tego. Ale już o wadach pisać nie będe, jest naprawdę fajnie.
Fajne zdjęcia w kwietniu, filmy wcześniej, a po okolicy o ile stan baku pozwoli
będe się kręcił wieczorami bo niestety ze spiekiem jazda w gęstym ruchu jest męcząca.
I powiem coś jeszcze - ten samochód nie ma tego co ma seryjne M - spokoju na codzień i fajnych seryjnych możliwości - naprawdę docenia się to dopiero jak się tego nie ma!
Nic nie zastąpi seryjnego M. No może z malusimi popraweczkami. Nie można porównać jabłka do arbuza, tak jest tutaj.
Nie wynikają one absolutnie ze skomplikowania czegokolwiek tylko z:
- braku logicznego myślenia,
- niedbalstwa lenistwa i roboty na od.ier.ol się,
- braku poszanowania swojej własnej pracy - coś robimy żeby za chwile to zniszczyć,
Te 3 rzeczy to podstawa do sukcesu czegokolwiek, niestety to były największe problemy tego projektu. Ale była to też dobra szkoła dla mnie, bo kolejny napewno będzie pozbawiony wielu wad tego. Ale już o wadach pisać nie będe, jest naprawdę fajnie.
Fajne zdjęcia w kwietniu, filmy wcześniej, a po okolicy o ile stan baku pozwoli

I powiem coś jeszcze - ten samochód nie ma tego co ma seryjne M - spokoju na codzień i fajnych seryjnych możliwości - naprawdę docenia się to dopiero jak się tego nie ma!
Nic nie zastąpi seryjnego M. No może z malusimi popraweczkami. Nie można porównać jabłka do arbuza, tak jest tutaj.
Re: JC35608 w pigułce
Ale niestety na pewno jest jakieś opóźnienie po naciśnięciu gazu. Dlatego nie lubię turbo.boogie pisze:No i na plus niesamowicie, że tak ustawiłeś turbo, że auto jeździ jak Mka, płynnie zapodaje moc i nie wali zza wegła niutonometrem.
Projekt świetny. Naprawdę mi się podoba. Byłby perfekcyjny gdyby był kompresor zamiast turbo


- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: JC35608 w pigułce
cóż tak zapakowałeś mbc zamiast ebc ?
Projekt oczywiście świetny, jak większość M3t
Projekt oczywiście świetny, jak większość M3t

Re: JC35608 w pigułce
Jest EBC, nie widać na zdjęciu, żeby ładnie sterować boostem.
Re: JC35608 w pigułce
powiem Ci kostek że zdziwiłbyś siękostek_ja pisze:Ale niestety na pewno jest jakieś opóźnienie po naciśnięciu gazu. Dlatego nie lubię turbo.
sam byłem w szoku, bo nie jeździłem do tej pory uturbionym BMW które by miało tak płynną charakterystykę
jak rypik napisał, równo, bez strzałów z niutona w plecy, bardzo ładnie
i co ciekawe przez tą łagodność zupełnie nie czuje się że auto tak zapier.....a, dopiero liczby pokazują
no i ładnie eMka pluje ogniem z wydechu i westgate'u

Re: JC35608 w pigułce
Jakieś takieś 











Re: JC35608 w pigułce
rypik - ale transferu to ludziom nie żałujesz tymi zdjeciami 

Re: JC35608 w pigułce
Kurde a to są jeszcze jakieś internety na megabajty ? 
Krystian - nie tylko ogień jest fajny z westgate'a, dym też... się zastanawiałem co tak ciuchy dyfundują jakbym z gokartów wrócił, i tak po każdej sesji w aucie

Krystian - nie tylko ogień jest fajny z westgate'a, dym też... się zastanawiałem co tak ciuchy dyfundują jakbym z gokartów wrócił, i tak po każdej sesji w aucie

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: JC35608 w pigułce
Rypik, wyślij obiecane PW.
Projekt mega, podobają mi się ostatnie zdjęcia. Biały środek robi robotę.
Ile tam teraz jest na 0.9 bar? 410 PS? Jaki moment? Wrzuć koniecznie pomiar z obciążeniówki.
Projekt mega, podobają mi się ostatnie zdjęcia. Biały środek robi robotę.
Ile tam teraz jest na 0.9 bar? 410 PS? Jaki moment? Wrzuć koniecznie pomiar z obciążeniówki.
Re: JC35608 w pigułce
Venom, poszło, zapomniałem 
Wjadę na mahę w przyszłym tygodniu może, to jakas wiarygodna kreska będzie, narazie z inercji 410/480. Ale pomiar jest zły, bo tam gdzie się na wykresie się urywa, auto jedzie dalej dlatego się nim nie podpieram.
Biały środek jest może i ładny, ale to pierwszy i ostatni biały jaki zrobiłem, bo się mega łatwo brudzi

Wjadę na mahę w przyszłym tygodniu może, to jakas wiarygodna kreska będzie, narazie z inercji 410/480. Ale pomiar jest zły, bo tam gdzie się na wykresie się urywa, auto jedzie dalej dlatego się nim nie podpieram.
Biały środek jest może i ładny, ale to pierwszy i ostatni biały jaki zrobiłem, bo się mega łatwo brudzi

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: JC35608 w pigułce
Rozumiem sprawę. Zatem czekam na porządny pomiar.
Co do białego środka to w pełni Cie rozumiem i trzymam kciuki za trzymanie tego w czystości, bo to bardzo fajnie wygląda.
Co do białego środka to w pełni Cie rozumiem i trzymam kciuki za trzymanie tego w czystości, bo to bardzo fajnie wygląda.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: JC35608 w pigułce
Bardzo fajne auto, super wygląda, świetnie zapierdala. Ale tak jak Krystian powiedział, nie czuć tego wcale a wcale. Hałasuje ten WG niemiłosiernie (swoją droga przepiękny dzwięk) i dzieki temu oraz tej płaskiej kresce niutona dupohamownia nie odczuwa tych ~8s 100-200.
Zobaczymy jak będzie sobie radzić na 1.4 bara
Zobaczymy jak będzie sobie radzić na 1.4 bara
