Dziwna praca na wolnych obrotach
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Wojtek - tak to te czujniki - ale Ty masz S50b30, w s50B32 jest jeden czujnik.
A Ty Norbi - podejdz po prostu do auta i zobacz jak to wyglada.
A Ty Norbi - podejdz po prostu do auta i zobacz jak to wyglada.
ciągle szybciej...
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Mam jeden czujnik, i mozna go wypiąc bez zdejmowania trąbek, co zrobilem, ale reakcji silnika nie zauwazylem.
Zauwazylem, ze po naprawie nieszczelnosci w odmie, po dobrym rozgrzaniu silnika spalanie na jalowym spadlo do 1,3-1,8l i troche mniej kuleje ale jednak...
Nie wymienilem odmy, ciekawe czy to moze byc powodem tego problemu..
Zauwazylem, ze po naprawie nieszczelnosci w odmie, po dobrym rozgrzaniu silnika spalanie na jalowym spadlo do 1,3-1,8l i troche mniej kuleje ale jednak...
Nie wymienilem odmy, ciekawe czy to moze byc powodem tego problemu..
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
nieszczelnosci musisz bardzo dokladnie posprawdzac bo jesli beda to motor i tak nie bedzie dobrze chodzil, sprawdz jeszcze przewod od podcisnienia regulatora paliwa na samym koncu na listwie(bynajmniej w b30) oraz przewod od podcisnienia co wychodzi od dolu przepustnic idzie do jakiegos nazwijmy to sterownika ale nie wiem co to jest to od pompy ciepla. Poogladaj wszystkie gumy na kolektorze sprawdz czy kazda z trabek przy przepustnicach ma gumowa uszczelke. Nie wiem jak b32 powinien zachowac sie po wypieciu czujnika b30 gasnie momentalnie.
sondy labda sa w ori miejscach ?? czy byly wykrecane ? moze ktos je zamienil miejscami ?? wtyczki maja nr ale same sondy mozna pomylic.
zapodaj w koncu ten film bedzie latwiej
i dalej mi nie powiedziales czy jak nie ruszasz w ogole gazu to problem sie pojawi czy motor caly czas bedzie chodzil ok.
sondy labda sa w ori miejscach ?? czy byly wykrecane ? moze ktos je zamienil miejscami ?? wtyczki maja nr ale same sondy mozna pomylic.
zapodaj w koncu ten film bedzie latwiej
i dalej mi nie powiedziales czy jak nie ruszasz w ogole gazu to problem sie pojawi czy motor caly czas bedzie chodzil ok.
S50B30 

Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Czy luzy zaworowe mogą mieć wpływ na spadki obrotów po wciśnięciu sprzęgła? Na zimnym silniku przy toczeniu się /ruszaniu z dwójki słyszę ciche tyrkotanie. Stawiam, że to luzy jak myślicie?
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
nie ma co myslec tylko sciag dekiel i sprawdz 15 min roboty no 30 z skladaniem...
S50B30 

Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
I jak panowie, problem z obrotami rozwiązany?
U mnie to samo, po przejechaniu się po torze, praca silnika na wolnych jest niestabilna, silnik S50B30, jakieś rozwiązania?
U mnie to samo, po przejechaniu się po torze, praca silnika na wolnych jest niestabilna, silnik S50B30, jakieś rozwiązania?
BMW -The Ultimate Driving Machine
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Witam,
Od pewnego czasu silniczek S50B30 mojej M3 ma nierówną prace na wolnych obrotach. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy silnika, ponieważ ładnie się zbiera, ma siłe itd. Problem znika na jakiś czas po zdjęciu klemy z aku na chwile. Ale niestety wraca po jakimś czasie. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Może ktoś kiedyś przerabiał taki temat albo ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Po podpięciu pod kompa u mechaniora wychodzi błąd 442 - błąd prędkości.
http://www.youtube.com/watch?v=lnGYdCGHO7g
Od pewnego czasu silniczek S50B30 mojej M3 ma nierówną prace na wolnych obrotach. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy silnika, ponieważ ładnie się zbiera, ma siłe itd. Problem znika na jakiś czas po zdjęciu klemy z aku na chwile. Ale niestety wraca po jakimś czasie. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Może ktoś kiedyś przerabiał taki temat albo ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Po podpięciu pod kompa u mechaniora wychodzi błąd 442 - błąd prędkości.
http://www.youtube.com/watch?v=lnGYdCGHO7g
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
miałem podobna prace silnika ale przyczyn zapewne moze być wiele, u mnie ustawili zaworki na nowo i wymienili uszczelniacze na vanosie (elektrozwaorach) bo sie rozleciały i problem znikł choć i tak mnie nie pocieszyli bo wywnioskowali ze bede musiał głowice robić ale u Ciebie moze być całkiem co innego moze jakaś mądra głowa sie wypowie
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Moge dodać ,że byłem u dwóch mechaniorów pod komputerem. I u obydwu wskazuje "błąd obwodu prędkości pojazdu"
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
I pójdziesz do trzeciego żeby ci to samo powiedział? Przecież komputer od emki w którym sygnału prędkości nie ma przechodzi w tryb awaryjny.mraafis pisze:Moge dodać ,że byłem u dwóch mechaniorów pod komputerem. I u obydwu wskazuje "błąd obwodu prędkości pojazdu"
Co do poprzednich postów to jedną z przyczyn nierównej pracy silnika może być Vanos który czasem wpada w ustawienie bardzo niekorzystne dla obrotów jałowych. Góra pozostaje mocna dlatego często tego nie czuć na torze a dopiero po zjechaniu.
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
U mnie problem zniknął po wymianie zegarów. Pzdr
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
Ja już dostaje szału z wolnymi obrotami. Chyba zostało wyjęcie vanosa i wymiana tego uszczelniacza na pompie Vanosa. Pomoże ktoś z namierzeniem tego lub skierować mnie gdzie mogę to zakupić. Siedzi w korpusie od strony silnika jest dwuwargowy. POMOCY!!!
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
panowie szukam speca który ogarnie vanosa bardzo proszę o kontakt do kogoś kto zrobi to dobrze najlepiej dolnośląskie ale jak nie ma to zawiozę auto dalej pilne
dół słabszy i po rozgrzaniu silnika i dodaniu troche gazu ''chrobocze''
dół słabszy i po rozgrzaniu silnika i dodaniu troche gazu ''chrobocze''
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
a co masz z wolnymi obrotami nie halo? bo przerabialem temat u siebie i w koncu jest malynawojtasm5 pisze:Ja już dostaje szału z wolnymi obrotami. Chyba zostało wyjęcie vanosa i wymiana tego uszczelniacza na pompie Vanosa. Pomoże ktoś z namierzeniem tego lub skierować mnie gdzie mogę to zakupić. Siedzi w korpusie od strony silnika jest dwuwargowy. POMOCY!!!

- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Dziwna praca na wolnych obrotach
U mnie problem jest taki że jak olej się zagrzeje olej to przy obrotach jałowych silnik przerywa, wypada zapłon(na kompie jest git), nie ładnie pracuje poza tym silnik jedzie jak trzeba. Ma moc i ciągnie w każdym zakresie obrotów. A co najlepsze to nie jest to zawsze
prześledziłem wszystkie możliwe tematy. i wróciłem do tematu vanosa, jest rozebrany po raz drugi i chce wymienić wszytko co możliwe włącznie z feralnym uszczelniaczem z tyłu pompy Vanos od strony rozrządu. Takie małe g.. dwuwargowe.
prześledziłem wszystkie możliwe tematy. i wróciłem do tematu vanosa, jest rozebrany po raz drugi i chce wymienić wszytko co możliwe włącznie z feralnym uszczelniaczem z tyłu pompy Vanos od strony rozrządu. Takie małe g.. dwuwargowe.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.