Bujanie silnikiem

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
mrbeem
Posty: 222
Rejestracja: sob paź 24, 2009 02:16
Auto: E36 M3, E61 530D
Lokalizacja: Dębica

Re: Bujanie silnikiem

Post autor: mrbeem » ndz sie 28, 2011 15:51

Na wolnych obrotach nominalne wartosci na ssacym powinny byc lekko ponad 60 a na wydechowym 0. To wedlug DIS GT1. Jak ja mialem walniete czujniki polozenia walkow to mi na wydechowym pokazywal 3.6 w stosunku do nominalnych 0 i nie chodzil silnik rowno. Po wymianie czujnikow i ponownym ustawieniu, na ssacym perfekt a na wydechowym 0.1 w stosunku do nominalnych 0 czyli prawie idealnie

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Bujanie silnikiem

Post autor: wania » ndz sie 28, 2011 16:11

mrbeem pisze:... i ponownym ustawieniu...
czego ustawieniu?

bakster
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 18, 2008 23:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Bujanie silnikiem

Post autor: bakster » ndz sie 28, 2011 19:58

No to u Ciebie różnica między zadanym jest 3.6 a u mnie 37 :lol: a wychodziły Ci błędy czujników od wałka czy sam wymieniłeś dla pewności??

mrbeem
Posty: 222
Rejestracja: sob paź 24, 2009 02:16
Auto: E36 M3, E61 530D
Lokalizacja: Dębica

Re: Bujanie silnikiem

Post autor: mrbeem » pn sie 29, 2011 09:05

wania pisze:
mrbeem pisze:... i ponownym ustawieniu...
czego ustawieniu?
Po ponownym ustawieniu walkow rozrzadu dla pewnosci. bakster jezeli u ciebie jest 37 stopni a wiesz ze vanosa masz na 100% sprawnego to cos z rozrzadem nie tak. Nie mowie ze na 100% czujnik ale na twoim miejscu od tego bym zaczal. Czujnik kosztuje jakies 250zl nowy w BMW. Moze tez znajdziesz kogos kto pozyczy ci go na chwile na podmiane. Mi nie wychodzily bledy czujnikow ani nic. Po prostu gosc ktory mi regenerowal vanosa rozkminil to bo mial takie przypadki w kilku innych autach. Przywiozl nowe czujniki, wymienil i bylo pieknie. Czujnik moze dzialac i nie wyrzucac bledow ale tak jak u mnie moze miec przeklamania.

A jak ty skladales vanosa to dobrze ci wszystko poustawiali? Bo to nie taka prosta sprawa. Trzeba miec przyrzad to blokowania walu, przyrzad to ustawiania walkow rozrzadu i trzeba znac sie na tym zeby wszystko poskladac tak jak ma byc, tzn zsynchronizowac walki rozrzadu z walem korbowym. Takie po prostu wlozenie vanosa i skrecenie wszystkiego nie wystarczy

ODPOWIEDZ