Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Niestety przed komputerem nie naprawisz tej usterki to wróżenie z fusów.
Ile to roboty zmierzyć ciśnienie na cylindrach podjechać do mechanika wykręcić świece i za zmierzenie weźmie 20zł.
To samo ze zmierzeniem ładowania itd w 30minut wykluczysz lub potwierdzisz te dwie przyczyny.
Ile to roboty zmierzyć ciśnienie na cylindrach podjechać do mechanika wykręcić świece i za zmierzenie weźmie 20zł.
To samo ze zmierzeniem ładowania itd w 30minut wykluczysz lub potwierdzisz te dwie przyczyny.
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Maly +1
Ja tak mialem na zimnym w m60, byla to uwalona sonda lambda(wiem, ze Ty pewnie masz nowa;p, jak pol auta:)).
Ja tak mialem na zimnym w m60, byla to uwalona sonda lambda(wiem, ze Ty pewnie masz nowa;p, jak pol auta:)).
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Ok wykrecilem swiece i wszystkie ladne, suchutkie, kolor kawy z mlekiem. Ta z cyl. 3 miala leciutkie doslownie minilalne okopcenie na tym okregu, se srodka ktorego wychodzi ten bolec z ktorego leci istra. czubek tej z cyl. 3 natomiast tez kawa z mlekiem jak pozostale. Zauwazylem jednak w jednej z cewek ze jak sie zlapie w polowie tej gumowej jej czesci ktora nachodzi na swiece i pociagnie lekko to slychac takie klikniecie.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Zawsze możesz zamienić cewkę 3 np na 1 cylinder i wtedy sprawdzić na komputerze.
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Wlasnie to zrobilem ale sprawdze to pozniej na kompie. Zauwazylem jednak ze swiece byly tak lekko wkrecone (szczegolnie nr 3) za moglem zlapac klucz w 2 palce, przekrecic i sie odkrecala.
Polowy auta nowej jeszcze nie mam heh. Jeszcze kilka czesci trzeba wsadzic. Juz sa wszystkie kupione i czekam na przyjazd do Polski w sierpniu i bedziemy wtedy dzialac
Polowy auta nowej jeszcze nie mam heh. Jeszcze kilka czesci trzeba wsadzic. Juz sa wszystkie kupione i czekam na przyjazd do Polski w sierpniu i bedziemy wtedy dzialac

Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
witam ponownie. Sprawdzilem dzis ladowanie aku na OBC test nr 9. Podczas jazdy i podczas postoju ladowanie waha sie non stop pomiedzy 12.82V a 14.20V. Nigdy nie stoi w miejscu. To jest 14, to 13.7, 13.4, pozniej 14.11 itp itd. Ciagle liczby sie zmieniaja mniej wiecej 2 razy na sekunde. Najmniejsze ladowanie pokazalo 12.82V, najwieksze 14.20V. To samo jest na postoju i podczas jazdy. Alternator walniety czy tak powinno byc?? 12.8 pokazuje podczas pierwszej fazy ruszania z miejsca.
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
me beem - może po prostu masz klemy na aku zanieczyszczone lub jakiś problem z połączeniem masowym.
ładowanie - sprawdz sobie miernikiem niezależnym (choćby najtańszy chiński za kilkanascie zł - wystarczy z nawiązką do tego celu ) na akumulatorze - ale wahające się ładowanie przy sprawnym aku - nie bedzie miało wpływu - za to kiepskie połączenia np masy czy klem - juz tak.
ładowanie - sprawdz sobie miernikiem niezależnym (choćby najtańszy chiński za kilkanascie zł - wystarczy z nawiązką do tego celu ) na akumulatorze - ale wahające się ładowanie przy sprawnym aku - nie bedzie miało wpływu - za to kiepskie połączenia np masy czy klem - juz tak.
ciągle szybciej...
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
Witam. Maly update. Niedawno sprawdzilem u siebie cewki i swiece tak na oko. Wszystkie cewki wygladaly ok z tym z jedna jakby klika gdy ta gumowa czesc ktora nachodzi na swiece sie zlapie w polowie i lekko pociagnie. Pozostale cewki tego nie robia. Swiece wszystkie kolor kawy z mlekiem i suchutkie procz tej na cyl 3 gdzie lekko czarna byla tylko ta obrecz z ktorej wychodzi elektroda. Czubek swiecy na cyl. 3 czysciutki i kolor kawy z mlekiem. Przetarlem swiece, zamontowalem wszystko jak trzeba z tym ze cewki pomieszalem ze soba i po zlozeniu wszystkiego rezultat nastepujacy:
Odpalanie na zimno - problem leciutko sie nasilil
Odpalanie na cieplo - problem niemalze ZNIKNAL!!! 99% razy zapala z cieplego idealnie i tylko raz na moze z 20 odpalen na cieplo sie lekko przyksztusi ale o wiele mniej niz przed pomieszaniem ze soba cewek i swiec. wiec WTF??
Odpalanie na zimno - problem leciutko sie nasilil
Odpalanie na cieplo - problem niemalze ZNIKNAL!!! 99% razy zapala z cieplego idealnie i tylko raz na moze z 20 odpalen na cieplo sie lekko przyksztusi ale o wiele mniej niz przed pomieszaniem ze soba cewek i swiec. wiec WTF??
Re: Za duzo paliwa na cylindrze nr 3
odgrzeje troche kotleta 
Dzisiaj po wymianie sondy nr 2 sprawdzalem w DIS-ie CO ADJUSTMENT jakie sa u mnie wartosci wyszło mi tak :
1) 54us
2) -22us
3) 274us
4) 180us
5) 26us
6) -64us
teraz pytanie czy ktos juz moze wie od czego to jest zalezne ? bo przeczytalem ten temat i tak zabardzo nie widze zeby ktos jasno napisal co jest odpowiedzialne , kolega dakic wtryskiwacz przekladal i nic to nie zmieniło .
W inpie sonda nr 1 ma 0,45V ( jeszcze stara w przyszlym tygodniu tez ja wymienie bo w trakcie jazdy stoi w miejscu i wywala blad nr 1 ) sonda nr 2 ( wymieniona na nowa bo stara miala już wartosc ponad 1,1V i wywalało bład ) a teraz nowa ma 0,02V i skacze w trakcie jazdy do okolo 0.7 V
P.S. Swiece nowe irydowe denso .
P.S.2 w disie jest mozliwosc zmieniania tych wartosci na kazdym cylindrze i tak pozmienialem na wszystkich około + 60 us ale nie wiem jakie tam powinny byc wartosci aaa no i gdyby tak jak ktos napisał ze serwis takie wartosci ustawił i tak ma byc to by nie bylo mozliwosci korekty w DIS-ie .

Dzisiaj po wymianie sondy nr 2 sprawdzalem w DIS-ie CO ADJUSTMENT jakie sa u mnie wartosci wyszło mi tak :
1) 54us
2) -22us
3) 274us
4) 180us
5) 26us
6) -64us
teraz pytanie czy ktos juz moze wie od czego to jest zalezne ? bo przeczytalem ten temat i tak zabardzo nie widze zeby ktos jasno napisal co jest odpowiedzialne , kolega dakic wtryskiwacz przekladal i nic to nie zmieniło .
W inpie sonda nr 1 ma 0,45V ( jeszcze stara w przyszlym tygodniu tez ja wymienie bo w trakcie jazdy stoi w miejscu i wywala blad nr 1 ) sonda nr 2 ( wymieniona na nowa bo stara miala już wartosc ponad 1,1V i wywalało bład ) a teraz nowa ma 0,02V i skacze w trakcie jazdy do okolo 0.7 V
P.S. Swiece nowe irydowe denso .
P.S.2 w disie jest mozliwosc zmieniania tych wartosci na kazdym cylindrze i tak pozmienialem na wszystkich około + 60 us ale nie wiem jakie tam powinny byc wartosci aaa no i gdyby tak jak ktos napisał ze serwis takie wartosci ustawił i tak ma byc to by nie bylo mozliwosci korekty w DIS-ie .