Witam. Od kilku dni juz myslalem nad wstawieniem fotek mojego nowego nabytku i w koncu znalazlem na to czas. E36 ///M3 3.2, rok 1996, wydech ACS, reszta standard, przebieg 132000km, pelna ksiazka serwisowa. 6 lipca odstawiam na przekladke. BTW, ma ktos moze szary srodek do E36 coupe europejczyka z 2 poduszkami?
Ładne auto i piękny przebieg. Te fotele to chyba połączenie weluru z bokami z szarej alkantary zostaw je sobie chyba nikt takich nie ma będziesz miał unikatowe auto
Zostawiam na 100%. Juz nie jedna osoba mi powiedziala ze takie obicia foteli to jest rzadkosc. Jedyne co w niej bede zmienial to kierownice na lewa strone . Reszta zostaje seria... tzn plus tego wydechu schnitzera ktory juz tam byl jak kupilem auto. A co do tlumika to wyglad jego tez mi sie nie podoba ale za to brzmienie jest nie z tego swiata heh
Bardzo ładna felgi masz takie same jak w mojej co do przekładki też mnie to czeka i w związku w tym mam do ciebie pytanie. Jakie koszty robocizny ci zaproponowali i czy grodź będziesz miał wspawywaną od europejczyka czy tylko wiercisz dziury i wzmacniasz dodatkowo blachą kolumnę kierowniczą?? Co do wnętrza zadzwoń pod ten numer 509 345 101 gośc specjalizuje się w e36 i może takie posiadac sam u niego kupowałem przekładkę
Z tego co wiem to w e36, e46, e39 nie trzeba nic robic z grodzia. Jest symetryczna i wszystko idzie ladnie i bezproblemowo. Ponoc nawet dziury pod europejczyka sa zaznaczone na scianie grodziowej i trzeba tylko przewiercic i po sprawie. Jedyne co trzeba przespawac to uchwyt pedalow i kolumny kierowniczej. Krotko mowiac przekladka tych aut to zabieg kosmetyczny dlatego zdecydowalem sie na taki krok. Przekladke robie w Toruniu i gosc ode mnie zawolal 5500zl razem z czesciami. Robi nawet fotki dla rzeczoznawcy gdyby sie czepiali przy pierwszym przegladzie ze to anglik. Przy przekladce nie sztukuje wiazki tylko wklada nowa od europejczyka. Wszystkie czesci w komorze silnika ktore trzeba wymienic np. weze, rurki itp itd kupuje w serwisie BMW. Mysle ze za taka profesjonalna robote 5500zl to nie jest duzo. No i dzieki za numer, zadzwonie na dniach do niego
Fajne M3, tlumik koncowy to nie jest AC Schnitzer jak piszesz. Kola moglaby miec oryginalne. Drewno w M3 to jakies nieporozumienie.. Generalnie poza tymi drobiazgami to ladne auto. Gratuluje
Maly update odnosnie mojej ///M. Kilka rzeczy juz zostalo w niej zrobionych i juz jestem coraz blizej konca prac. Z nowych rzeczy ktore juz sa "na aucie to tak:
- zregenerowany od podstaw vanos
- czujnik temperatury silnika (ten w bloku)
- visco
- TPS
- czujniki walkow rozrzadu
- sondy lambda
- sprzeglo
- czujnik temperatury w chlodnicy
- sprezyny progresywne APEX
- komplet amortyzatorow SACHS
- laczniki stabilizatorow przod i tyl
- waz sprzegla w oplocie stalowym
- zregenerowana maglownica
- wnetrze oklejone folia 3M (nie ma juz drewna)
- oswietlenie wewnetrzne LED bialy
- wymienione wszystkie spinki w obiciach drzwi
- filtr kabiny
- sprawdzenie luzow na zaworach (wszystko idealnie)
Rzeczy ktore beda kupione w najblizszej przyszlosci:
- dwumas (nowy)
- silnik krokowy (nowy)
- komplet 15 wezy podcisnienia z sylikonu od Roose Motorsport
- czujnik polozenia walu
- przeplywomierz (nowy)
- rolki napinacza paska (inspekcja 04.04.11)
- olej do skrzyni
- olej do mostu
Po przyjezdzie do Polski wszystko co jeszcze nie jest zalozone bedzie zalozone, poza tym planuje tez czyszczenie wtryskow na ultradzwiekach i regulacje przepustnic gdyby cos nie gralo. Wiem ze moze jestem przeczulony na punkcie swojego auta ale postanowilem sobie ze doprowadze je do IDEALNEGO stanu. Wieczorem wstawie nowe fotki.
Nie wiem czy zbedna. wiesz... ja mialem taka sytuacje w aucie ze jeden z czujnikow polozenia walka rozrzadu pokazywal mi wyhylenie tego walka o prawie 4 stopnie w stosunku do nominalnej wartosci 0 stopni. Technicznie czujnik dzialal a jednak pokazywal blednie bo walek byl ustawiony idealnie na 0-0,1 stopnia. To powodowalo ze ten czujnik wysylal bledne dane do kompa i byl problem. Wymienilem czujnik (w zasadzie to oba) i wszystko wrocilo do normy. dlatego czujnik polozenia walu wymieniam profilaktycznie. Nawet jak stary jest ok to nowy nie zaszkodzi. Ja ze swoja M mam tak ze lepiej zapobiegac niz leczyc. Wiem, troche to glupie ale tak mi w glowie siedzi heh
A tutaj rozbebeszone przeze mnie moje S50b32 i feralny waz. Rozebralem dolot przedwczoraj (przewalona robota) i znalazlem pekniety waz, wymienilem i jest lepiej. Jednak S50 zewnetrznie jest latwiejszy do ogarniecia niz M50/52. Troche tylko bylo gimnastyki i poranionych rak przy odkrecaniu kolektora heh
Fotki wnetrza. Konsola srodkowa i reszta widocznych elementow oklejona folia 3M Di Noc bo drewno mi sie nie podobalo. Wiem, zostala jeszcze galska zmiany biegow ale one tez bedzie wymieniona na karbonowa
Witam ponownie. Juz mam skompletowane prawie wszystkie czesci ktore zamierzam wymienic w aucie. Prace beda wykonywane w warsztacie Domino 1 w kolobrzegu (podobno najlepsi specjalisci od BMW ///M w Polsce). Oto fotka wszystkich gratow . Brakuje jeszcze tylko krokowca i czujnika polozenia walu ale to juz niedlugo . Dzis jeszcze przyszedl mi olej do mostu. Kupilem Castrol SAF-XJ 75W140. Prosze o potwierdzenie czy wlasciwy olej