Nie, nie myję. Lakier miał jakieś 3-4 lata i był OK, pojechałem do diamentowej ochrony lakieru, po zakończeniu było świetnie, po przejechaniu 1k km właściwie nie było różnicy, po 3 miesiącach było dużo gorzej.--==maly==---- pisze:Myjesz auto na automatycznych myjniach?
M3 Competition
Re: M3 Competition
Re: M3 Competition
Zaskakujące jest to co mówisz. Absolutnie nie powinno tak być po prawidłowej korekcie i zabezpieczeniu powłoki lakierniczej! Ale diamentowa ochrona ma właśnie takie opinie...kostek_ja pisze:Nie, nie myję. Lakier miał jakieś 3-4 lata i był OK, pojechałem do diamentowej ochrony lakieru, po zakończeniu było świetnie, po przejechaniu 1k km właściwie nie było różnicy, po 3 miesiącach było dużo gorzej.--==maly==---- pisze:Myjesz auto na automatycznych myjniach?

- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Niesety ja również nie słyszałem dobrego słowa na temat Diamentowej ochrony lakieru. Mój kolega ma 745i po takim zabiegu i lakier wygląda okropnie, zero głębi, mnóstwo mikro rysek na całej powierzchni. Lakier jest wręcz matowy. Dla porównania moje byłe auto, w tym samym kolorze, z takim samym przebiegiem, które nigdy nie było poddawane żadnej korekcie lakieru wygląda znacznie lepiej. Więc nie polecam ’poprawiać' kondycji lakieru w tej firmie.
Re: M3 Competition
Zaplanowałem sobie że w piątek zmienię opony w M3 (już mi płótno wychodziło), a w sobotę ją umyję i w niedziele pojadę do Ułęża. Miała być jakaś relacja do kmh, więc trochę wiocha brudnym samochodem przyjechać
Niestety los mi spłatał figla. Ja już od dawna jeżdżę na letnich, więc do głowy mi nie przyszło że jest sezon na zmianę opon i nikt mi tego od ręki nie zrobi. Musiałem się za tym trochę nabiegać i zużyłem wielokrotnie więcej czasu niż planowałem. Jakoś dałem radę, ale ze względu na inne obowiązki nie zdążyłem eMki umyć. Więc wybaczcie że znowu jest brudna.
Fotki mojego kolegi:








PS
Kolejne 200km torowych i Powerflexy wciąż żyją

Fotki mojego kolegi:








PS
Kolejne 200km torowych i Powerflexy wciąż żyją

- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Kostek, chyba zgubiłeś ramkę prawego halogenu 

Re: M3 Competition
Wiem. Ogólnie mam zderzak do naprawy. Jest naderwany, pęknięty i odszedł płat lakieru. Do tego nadkole jest lekko uszkodzone. Ramka i nadkole już kupione, leżą w garażu. Nie mam tylko czasu i możliwości podjechać do lakiernika. Ciągle trwa walka z 750.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
No chyba, że tak. Kupujesz nowy zderzak czy ten pokleisz bez problemu? Co robisz z e38?
Re: M3 Competition
Zderzak jest tylko na dole minimalnie peknięty, jest to prawie niewidoczne. Do tego tylko jeszcze zgrzewy zderzaka z tym strropianem mocujacym puściły wiec nie ma najmniejszych problemów z naprawą. Szkoda pieniędzy na nowy zderzak.
e38 było mocno zaniedbane. Miałem je powoli naprawiać ale padła mi pompą wspomagania więc skoro samochód i tak nie bardzo jeździ postanowiłem zrobić cała mechanika na raz. Do tego gdzieś mi prąd ucieka, cieżko zdiagnozować skąd dokładnie wiec od razu robię planowany upgreade na dużą navi. Do tego muszę jeszcze ponaprawiać i pozabezpieczać nadwozie, ale to już może trochę poczekać.
e38 było mocno zaniedbane. Miałem je powoli naprawiać ale padła mi pompą wspomagania więc skoro samochód i tak nie bardzo jeździ postanowiłem zrobić cała mechanika na raz. Do tego gdzieś mi prąd ucieka, cieżko zdiagnozować skąd dokładnie wiec od razu robię planowany upgreade na dużą navi. Do tego muszę jeszcze ponaprawiać i pozabezpieczać nadwozie, ale to już może trochę poczekać.
Re: M3 Competition
OK, już wszystko jest już w porządku. Przepustnice działają prawidłowo, blacharsko/lakierniczo też już jest OK. W sumie to poza tymi progami to już były pierdoły.
- listwa boczna pęknięta
- odprysk lakieru na błotniku
- odszedł mi płat lakieru ze zderzak
- ogólnie zderzak pęknięty i nie do końca trzymający się na miejscu
Przed:





Po:



Teraz odstawiam samochód do Car spa, później wzmacniam mocowanie tylnej belki i przednie kielichy.
Nie brakuje mi tutaj zaślepki?

- listwa boczna pęknięta
- odprysk lakieru na błotniku
- odszedł mi płat lakieru ze zderzak
- ogólnie zderzak pęknięty i nie do końca trzymający się na miejscu
Przed:





Po:



Teraz odstawiam samochód do Car spa, później wzmacniam mocowanie tylnej belki i przednie kielichy.
Nie brakuje mi tutaj zaślepki?

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 Competition
Czyli ASO się nie popisało przy malowaniu zderzaka ja bym reklamował.
Re: M3 Competition
--==maly==----, zderzak był wówczas malowany w Inschape i tam musiałbym go reklamować, a w aktualnej sytuacji nie jest to dobry pomysł.
Do tego zderzak był nadłamany, więc i tak trzeba go było naprawić i cały pomalować.
Mógłbyś zerknąć jak u ciebie wygląda to miejsce:
Wydaje mi się że brakuje zaślepki, którą wcześniej miałem.
Do tego zderzak był nadłamany, więc i tak trzeba go było naprawić i cały pomalować.
Mógłbyś zerknąć jak u ciebie wygląda to miejsce:

Wydaje mi się że brakuje zaślepki, którą wcześniej miałem.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 Competition
Jutro zerkne i dam znać ale dopiero wieczorem.
Re: M3 Competition
Ja mam identycznie jak TY, nie ma zaslepki..kostek_ja pisze:--==maly==----Mógłbyś zerknąć jak u ciebie wygląda to miejsce:
Obrazek
Wydaje mi się że brakuje zaślepki, którą wcześniej miałem.
Re: M3 Competition
do Reguł?kostek_ja pisze:Teraz odstawiam samochód do Car spa
bo ostatnio zauwazyłem że otworzyło się Car-Spa 500m ode mnie dosłownie
Re: M3 Competition
Tak do Reguł 
