Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Jak w temacie na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92 ??
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Na to samo co przy zakupie innych aut.Podstawa to czy auto jest proste(zbieżność i pomiar karoserji).Jeżeli to będzie ok. można dalej szukać wad.Wiekszość "emek" jest po przejściach większych lub mniejszych.Sztuka polega na tym żeby wybrać tą lepszą.Na 100% bezwypadkowe(nie malowane) stoją w salonie.Zanim kupiłem oglądałem trzy sztuki.Ostatnia na którą się zdecydowałem była najlepsza ale nie idealna.Technicznie (silnik skrzynia hamulce zawieszenie) jest jak nowa.Ale była malowana po małej przygodzie.Dla mnie to nie dyskwalifikuje auta.Pozdrawiam
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
są bezwypadkowe nawet w 100% ale kosztują
a niestety nikt nie sprzeda ani nie ściągnie z zachodu rodzynka za pół ceny 


prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Z tymi nie malowanymi autami w salonie, to też trzeba uważać, bo zdarzają się nowe auta, które były już malowane. Mam kolegę, który świadczy usługi blacharskie dla ASO VW, AUDI i BENTLEYA i osobiście widziałem auta, w fabrycznych foliach czekające na malowanie zanim trafią do salonu.
Tak na marginesie, z tym malowaniem i nie malowaniem, to tylko w Polsce jest takie mocne skrzywienie na tym punkcie.(Zapewne spowodowane, niedawnym napływem szrotów spawanych z dwóch itp. i każdy woli nie malowane, bo wtedy śpi spokojniej). Nie dalej jak trzy dni temu kupiłem trzy letnią X5 z małym przebiegiem w niemieckim salonie i też już ma malowane elementy, u niemców za auto bezwypadkowe uważa się takie, które nie miało kolizji i wymienianych elementów blacharskich, a szkody garażowe, czy parkingowe itp.. po prostu się maluję i auto uważane jest za 100% wartościowe.
Pozdrawiam
Tak na marginesie, z tym malowaniem i nie malowaniem, to tylko w Polsce jest takie mocne skrzywienie na tym punkcie.(Zapewne spowodowane, niedawnym napływem szrotów spawanych z dwóch itp. i każdy woli nie malowane, bo wtedy śpi spokojniej). Nie dalej jak trzy dni temu kupiłem trzy letnią X5 z małym przebiegiem w niemieckim salonie i też już ma malowane elementy, u niemców za auto bezwypadkowe uważa się takie, które nie miało kolizji i wymienianych elementów blacharskich, a szkody garażowe, czy parkingowe itp.. po prostu się maluję i auto uważane jest za 100% wartościowe.
Pozdrawiam

Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Bo tak naprawdę auto jest wartościowe w 100%.piotr e38 pisze:Nie dalej jak trzy dni temu kupiłem trzy letnią X5 z małym przebiegiem w niemieckim salonie i też już ma malowane elementy, u niemców za auto bezwypadkowe uważa się takie, które nie miało kolizji i wymienianych elementów blacharskich, a szkody garażowe, czy parkingowe itp.. po prostu się maluję i auto uważane jest za 100% wartościowe.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Witam, co do malowanych elementów to jestem tego samego zdania Panowie, sam miałem M3 E46 po naprawie blacharsko lakierniczej i nie narzekałem, no ale się sprzedalo i chyba przyszedł czas na coś nowszego, chciałem was bardziej zapytać czy M3 E92 z początku produkcji nie miały jakichś wad fabrycznych, jak np M3 E46 i te nieszczęsne panewki
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Wady fabryczne to tylko oprogramowanie skrzyni biegów DKG.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Właśnie szukam z DKG, czy wgranie nowego oprogramowania załatwia sprawę??
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Zdarzały się chyba jeszcze jakieś jednostkowe przypadki pękania sprężyn zaworowych, jeśli się nie mylę.Marcin_Os pisze:Wady fabryczne to tylko oprogramowanie skrzyni biegów DKG.
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Sory za OT
Kilka lat temu to USA płynął statek z nówkami BMW oczywiście znalazły się tam m5 i m3 bodajże! Trafili na sztorm chyba bo nie bardzo pamiętam i auta się zmasakrowały te które dał
o się uratować odnowili resztę zezłomowali- to tyle o autach z salonu oczywiście z USA
Kilka lat temu to USA płynął statek z nówkami BMW oczywiście znalazły się tam m5 i m3 bodajże! Trafili na sztorm chyba bo nie bardzo pamiętam i auta się zmasakrowały te które dał

- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
CO DO AUT BEZWYPADKOWYCH to jeżeli lakier jest orginalny to jest przedewszyskim twardy nie płowieje od słońca, od mycia się nie rysuje nie odpryskuje od byle czego orginał to orginał. Co do auta uszkodzonego miałem bite i orginały powiem tyle wole 1/3 ceny przepłacić kiedyś też przy sprzedaży więcej wziąść ale mieć 100% orginał no chyba że mnie nie stać na pożądne M to kupuje robionego z trzech i przez cały okres użytkowania borykam się z jego naprawą i doprowadzaniem do igły a igły nigdy się nie zrobi! taki sposób na zakup to tak jak bym miał bezłatne raty zależy wszystko od kieszeni kupującego tgz."mam kase to robie i sukcesywnia wymieniam"
każdy kto ma troszke doświadczenia przyzna mi racje że okazji nie ma a jeśli są to zniczego sie nie biorą 


prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Po części masz racje.Ale znalezienie na polskim rynku "emki" w oryginalnym lakierze graniczy z cudem.W ogłoszeniach wszystkie są bezwypadkowe a po weryfikacji okazuje się co innego.Lakier oryginał napewno jest trwalszy ale samo lakierowanie(jeżeli jest porządnie wykonane) wg. mnie nie dyskwalifikuje auta.Poza tym jeśli dobrze sprawdzisz stan techniczny to trzy letnie auto z przebiegiem np. 35tyś km nie będzie skarbonką bez dna.Eksploatacja będzie przebiegała dokładnie tak samo jak auta bez kolizji(Mam na myśli małe stłuczki obtarcia czy inne drobne szkody).Można kupić w DE ale ceny są wysokie i też nie ma 100% pewności.pozdrawiam
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Do robert m3!
Zgadzam się z twoją wypowiedzią prawie całkowicie, też bym wolał mieć 100% ori lakier, ale spróbuj np. przez rok sukcesywnie (codziennie) jeździć autem do marketów i zostawiać auto na tamtejszych parkingach i gwarantuję Ci, że po roku, albo będziesz musiał pomalować oba boki auta, albo przyzwyczaić się do jazdy z w gniotami i rysami. U niemców nikt nie będzie jeździł dwu-trzy letnim porysowanym i pogniecionym autem i stąd właśnie biorą się auta 100% bezwypadkowe, ale niestety malowane, które nie będą w eksploatowaniu wcale przysparzać więcej problemów o których napisałeś w swoim poście.
Pozdrawiam i życzę Wszystkim jak najmniej malowanych elementów
Tak na marginesie nie dalej jak dwa lata temu szukałem dla ojca 7 E65 i też koniecznie chciałem żeby była niemalowana, znalazłem auto z malowanym jednym elementem, a już po roku użytkowania w naszym pięknym kraju, do lakieru kwalifikuję się dwoje drzwi, właśnie z przyczyny marketowych parkingów, ale auto nadal jest 100% bezwypadkowe.
Zgadzam się z twoją wypowiedzią prawie całkowicie, też bym wolał mieć 100% ori lakier, ale spróbuj np. przez rok sukcesywnie (codziennie) jeździć autem do marketów i zostawiać auto na tamtejszych parkingach i gwarantuję Ci, że po roku, albo będziesz musiał pomalować oba boki auta, albo przyzwyczaić się do jazdy z w gniotami i rysami. U niemców nikt nie będzie jeździł dwu-trzy letnim porysowanym i pogniecionym autem i stąd właśnie biorą się auta 100% bezwypadkowe, ale niestety malowane, które nie będą w eksploatowaniu wcale przysparzać więcej problemów o których napisałeś w swoim poście.
Pozdrawiam i życzę Wszystkim jak najmniej malowanych elementów

Tak na marginesie nie dalej jak dwa lata temu szukałem dla ojca 7 E65 i też koniecznie chciałem żeby była niemalowana, znalazłem auto z malowanym jednym elementem, a już po roku użytkowania w naszym pięknym kraju, do lakieru kwalifikuję się dwoje drzwi, właśnie z przyczyny marketowych parkingów, ale auto nadal jest 100% bezwypadkowe.
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Dokladnie idealnie sie zgodze:). Kupilem autko bez najmniejszej ryski (Przebieg 4800km) Dzis 40000km i klapa do malowania (myjnia w serwisie), drzwi pasazera (komus sie nudzilo i pojechal kluczem) Tylny blotnik (ktos nieuwaznie otwieral drzwi - na dodatek na moich oczach:) ). Takze nie da sie w Polsce utrzymac auta tak zeby go nie malowac. Poprostu ludziska nie dbaja za bardzo i pod marketem nie ma opcji zeby po paru miesiacach nie miec rysy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Na co zwrócić uwagę przy kupnie M3 E92
Dagon pochawal się swoją M kiedyś w Wawie ją oglądałem naprawde extra wypas miała 

prawdziwa BMK-a to M-ka