Moje auto jest to E46 M3 z 06.2005 roku. Auta ma pakiet Competition, który wyróżnia auto spośród innych eMek. Auto kupiłem z przebiegiem 6800km w tej chwili po pół roku ma 22000km. Musze przyznać, że był to najlepszy zakup mojego życia. Nigdy nie miałem auta, które przynosiło by taką radość z jazdy. To nawet nie to, że jest takie szybkie (w sumie osiągami nie odbiega bardzo od mojego poprzedniego auta) tylko po prostu każdego dnia kiedy mam gdzieś jechać, odczuwam wewnętrzną radość jak sobie pomyśle, że będę tam jechał moją eMką

Różnice pakietu Competiotn to :
- felgi ze wzorem od CSL’a,
- kierownica i hamulec ręczny pokryty alcantarą,
- krótsze przełożenie kierownicze (z 15.4:1 do 14.5:1),
- przednie hamulce od CSL’a ( tarcze 345mm, seria 325mm),
- M-track mode, czyli przycisk na kierownicy wyłączający ESP „do połowy”. Niestety mieć M-track mode = brak multifunkcji na kierownicy.
- Kolor Interlagos Blau oferowany tylko w tym pakiecie,
- aluminiowe listwy oferowane tylko z tym pakietem.
Moc auta była weryfikowana na hamowni inercyjnej jednak napotkałem trochę problemów przy pomiarze. Jak pewnie nie wszyscy wiedzą E46 M3 ma ogranicznik obrotów na luzie. Robiąc tzw. „przygazówki”


Modyfikacje auta to dyfuzor ala CSL, karbonowe grille przedni i boczne. Dołożyłem też moduł free-TV dzięki któremu można oglądać telewizje podczas jazdy. Musze przyznać, że trzeba się pilnować, bo łatwo jest się zagapić

Planowane modyfikacje:
- Pompowanie boczków oraz regulacja ledźwiowa fotela kierowcy (mam już części tylko trochę czasu brak, żeby się za to zabrać),
- karbonowe listwy
- klapa bagażnika CSL,
- kompresor (najprawdopodobniej Active Autowerke Stage II = ok. 500KM

- karbonowy dach,
- hamulce (jakiś BBK pewnie Brebmo)
- wydech
Trochę zdjęć:




Może Pan Admin też opisze swoje auto
