pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

2005 - 2010 | silnik: S85B50
JACO
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 26, 2010 02:25
Lokalizacja: warszawa

pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: JACO » sob sie 21, 2010 21:01

Witam,od wczoraj jestem godzien być użytkownikiem tego forum.Do tej pory jedyne co mnie łaczyło z M to autka w M-pakiecie 530d e60 i 335i e92( ten drugi jak by co jest for sale!)Udało mi się bowiem po długich i ciezkich nabyć m5 e60 individual 2007 po lifcie w kolorze azurit schwarz i ze środkiem merino silverstone.Niedługo postaram sie porobic jakieś foty na razie odstawiłem autko na wymianę klocków i tarcz gdyz do tej pory tarcze nie były wymieniane a autko ma równo 60 tys km.Jak na poliftówke to może nie najmniejszy przebieg ale autko wziałem od znajomego i wiem że używał go głownie w trasie.
ale dość chwalenia się,mam nastepujące pytanko:autko jest jeszcze zblokowane i idzie licznikowe 270km/h a tyle to i moja 335 wyciągam.Planuje więc zdjąc blokadę i może przy okazji jakiś mały remap w końcu koników nigdy za wiele.Problem w tym że nie wiem gdzie się udać,macie jakieś doswiadczenia?moze znacie jakies firmy w których rece moge oddac moją nie bez wysiłku zdobytą lalkę.
Pozdrawiam Jacek

Adam F
Posty: 112
Rejestracja: wt cze 26, 2007 21:49
Lokalizacja: Wawa

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: Adam F » sob sie 21, 2010 23:17

Też bardzo interesuje mnie ten temat. Wiem, że Masters Tuning (al. Jerozolimskie 228) ma w tym doświadczenie. Sam kupiłem auto z wgranym softem (podobno AC Schnitzera). Faktycznie auto jeździło genialnie i pięknie brzmiało, ale chwilowo soft wyrzuciłem, bo chce zlikwodować wszystkie nawet najdrobniejsze błędy, a z nie-oryginalnym softem nigdy nie wiadomo co te błędy sieje.

Tak by the way, po wgraniu ori-softu auto spala średnio 4 litry mniej na 100, więc waham się czy tylko nie zdjąć ogranicznika.
Nurburgring: 9.02.16 - E60 M5

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: Maros » ndz sie 22, 2010 00:19

Jeżeli już to bym zdejmował tylko ogranicznik. Sam soft da bardzo niewielki przyrost.

JACO
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 26, 2010 02:25
Lokalizacja: warszawa

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: JACO » ndz sie 22, 2010 12:12

MaRoS pisze:Jeżeli już to bym zdejmował tylko ogranicznik. Sam soft da bardzo niewielki przyrost.
Myslałem że softem można osiągnąc od 535 do 550km ale nie wiem czy to prawda,może te wartosci dotycza aut ze zmienionym układem wydechowym.Tak czy inaczej ogranicznik zdejme,nad softem mocno się jeszcze zastanowie bo skoro Adam F twierdzi że spalanie na ori sofcie jest mniejsze o 4 litry to rzeczywiscie mogłoby byc kłopotliwe bo auta bede używał na codzień i nie chce mieć zasiegu max 150km na baku

Awatar użytkownika
ssseba
Posty: 257
Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
Auto: F16
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: ssseba » pn sie 23, 2010 21:50

Gratuluje zakupu :twisted:
JACO pisze:nie chce mieć zasiegu max 150km na baku
Przy jezdzie normalnej-takiej jak każdy z Nas lubi tak bedzie :twisted:
Ps.przy tym przebiegu nastaw się na wymiane sprzegła ;) , bo do 70 wytrzymują :evil:

Pozdro
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...

JACO
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 26, 2010 02:25
Lokalizacja: warszawa

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: JACO » pn sie 23, 2010 22:21

ssseba pisze:Gratuluje zakupu :twisted:
JACO pisze:nie chce mieć zasiegu max 150km na baku
Przy jezdzie normalnej-takiej jak każdy z Nas lubi tak bedzie :twisted:
Ps.przy tym przebiegu nastaw się na wymiane sprzegła ;) , bo do 70 wytrzymują :evil:

Pozdro
Kurcze mysłałem że chociaz jakieś 200km przejade zanim zaczne szukać stacji,ale nic zobaczymy,natomiast co dosprzegła to mam do Ciebie pytanie,czy koniecznie trzeba wymieniać koło zamachowe czy tez nie bo sprzegło po zniżkach kosztuje 3 tysie co z wymianą daje 4 tysie czyli znośnie,natomiast koło zamachowe lub dwumasowe nie wiem jak sie prawidłowo zwie kosztuje już 4600zł ,a zważywszy że wydałem dyche na tarcze i klocki to chetnie bym sobie to koło darował.Opinie są rózne,mechanik z bawaria motors twierdzi żebym nie wariował u Fusa nie wyobrażają sobie z kolei żebym tego nie zamówił i w końcu zostałem jak ta pipka na rozstaju dróg i nie wiem.oczywiście jak bedzie trzeba to wymienie ale z racji ceny wolałbym nie.

Awatar użytkownika
ssseba
Posty: 257
Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
Auto: F16
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: pytanie dot.m5 e60+ mała potrzeba pochwalenia się

Post autor: ssseba » wt sie 24, 2010 10:12

JACO pisze:
Kurcze mysłałem że chociaz jakieś 200km przejade zanim zaczne szukać stacji.
Mi standardowo 200km dawało rade na pełnym zbiorniku, jazda mieszana,


Jeśli chodzi o sprzegiełko mnie wyszło podobnie, co do koła-zalezy w jakim bedzie stanie, u mnie na szczeście było ok, więc tylko tarcz wjechala(tak jak napisałeś jakieś 3tyś.zł z groszem+mechanik i adaptacja-razem wyszło ok4-4.5tys.zł, dokladnie juz nie pamietam).
Jakbyś potrzebował dobrego-taniego mechanika z okolic Poznania-dawaj na PW, mam znajomego co robi w serwisie i po godzinach ma swój warsztat i robi mechanike, po czym konczy auto w serwisie ;)
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...

ODPOWIEDZ