BMW M5 E60 z manualem
Re: BMW M5 E60 z manualem
Do międzygazu nie trzeba łamać pięty poeto.
Re: BMW M5 E60 z manualem
taaa, a świstak siedzi. Nie wprowadzili do M5 manuala gdyż uznali że na tym nie zarobią, bo większość potencjalnych klientów M5 będzie wolało SMG (lepsze od automatu do ostrej jazdy i lepsze od manuala do miasta), a nie będą musieli wydawać pieniędzy na projektowanie i testowanie wersji z manualem. A do tego to skrzynia może być co najwyżej pod kierowce, a nie pod właściciela. Widzieliśmy dyskusję SMG vs maual w e46.JACO pisze:a nie zastanowiło was dlaczego w m3 mamy dwie wersje dostepne a w m5 e60 wogóle patyka na europe nie puszczają.Gdyby e60m5 było stworzone pod manual to jako pierwsze wyszło by "na patyku"a smg stanowiłoby opcję.
Pewnie dla tego że manualu jest 6 biegów a w SMG 7 dzięki czemu w SMG biegi są krótsze.JACO pisze:smg jakos lepiej przenosiło moc z manu autko wydało mi sie subiektywnie słabsze.
Pewnie jak ktoś umie redukować z międzygazem to automatyczne będę go drażnić. Ja nie umiem a i tak nie chciałbym SMG. To po prostu kwestia gustu i nie przeczę że nawet jak ktoś lubi manuala w mniejszych autkach to nie będzie wolał SMG w M5.JACO pisze:Poza tym te międzygazy które serwuje smg przy redukcjach to poezja bez konieczności łamania pięty i robienia tego samemu.
Re: BMW M5 E60 z manualem
Podsumowując SMG to skrzynia dla leniwych i nie umiejących wykorzystać skrzyni manulanej.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BMW M5 E60 z manualem
Raczej dla wygodnych ale wg mnie SMG to kiepska skrzynia do jazdy na codzień...
Re: BMW M5 E60 z manualem
a dlaczego poeto? powiedziałem to w przenosni a ty jesteś przyjemny jak powiew wiatru z czarnobyla.rypik pisze:Do międzygazu nie trzeba łamać pięty poeto.
ale cóz widze że nie którzy,lubia sie w ten sposób sami podbudować,dzieki za instrukcje mistrzu kierownicy,na m track dayach juz nie zawsze ci tak wszystko dobrze wychodzi .pozdrawiam
Re: BMW M5 E60 z manualem
Leniwy jestem na pewno tyle że nie w łózku i nie w samochodzie bo w obydwu tych przypadkach lubię aktywną jazdę.W moim odczuciu skrzynia smg jest odpowiednia do sportowego auta jakim jest niewątpliwe m5 ale ok.każdy może mieć swoje zdanie.Marcin_Os pisze:Podsumowując SMG to skrzynia dla leniwych i nie umiejących wykorzystać skrzyni manulanej.
Dziwie się jednak trochę skąd na forum taka masowa obrona egzotycznej na naszym rynku wersji z manualem(ta którą jechałem była jedyną jaka widziałem w polsce)i to do tego ze stanów skoro wszyscy którzy na forum pochwalili się w galerii swoimi emkami e60 mają smg i śmiem twierdzić że 99% nie miała okazji się zapoznać z ta wersją z powodu znikomej dostepnosci.Ja też w wielu przypadkach wolę manual i tak np m3e46 z smg to nie tosamo co manual i zdecydowanie wolałbym patyk.Moja wypowiedź nie dotyczy przewagi smg nad manualem wogóle tylko konkretnego modelu jakim jest m5e60.
Re: BMW M5 E60 z manualem
Stwierdzenie że skrzynia pracuje źle (ciężko inaczej zinterpretować słowo porażka) to nie to samo co stwierdzenie że nie pasuje do charakteru auta.JACO pisze:m5 z manualem to i tak porażka
Re: BMW M5 E60 z manualem
a Ty mialeś M5 w ogóle ?JACO pisze:smg jest odpowiednia do sportowego auta jakim jest niewątpliwe m5

Ja tyle sportu widze w tym aucie, ile dobrego smaku w lodach Zielona Budka.....
Pozdrówka!
Re: BMW M5 E60 z manualem
miałem ale bardzo krótko bo dwa miesiące wersję z smg,autko zakupiłem ze szwajcarii ale że trafił sie klient i mozna było zarobic to sprzedałem.wersje z manualem miałem z kolei prawie tydzień gdyz miałem zlecone załatwienie wszystkich formalności celnych i rejestracyjnych i jakies piec dni hasałem nia po wawie.Dla mnie to sportowe auto w skórze limuzyny niż odwrotnie,to z reszta nie tylko moje zdanie,kurcze co ci się nie podoba w m5?boogie pisze:a Ty mialeś M5 w ogóle ?JACO pisze:smg jest odpowiednia do sportowego auta jakim jest niewątpliwe m5
Ja tyle sportu widze w tym aucie, ile dobrego smaku w lodach Zielona Budka.....
Re: BMW M5 E60 z manualem
To może przejedź się Caterhamem, to zrozumiesz co znaczy sportowe autoJACO pisze:Dla mnie to sportowe auto w skórze limuzyny niż odwrotnie,to z reszta nie tylko moje zdanie

M5 e60 jak na swoją masę jeździ świetnie, ale odczucia z za kierownicy ni jak się mają do sportu.
Re: BMW M5 E60 z manualem
Podoba, czy nie podoba, nie o to chodzi,JACO pisze: Dla mnie to sportowe auto w skórze limuzyny niż odwrotnie,to z reszta nie tylko moje zdanie,kurcze co ci się nie podoba w m5?
Chodzi o to, że ten dwutonowy mastodont nie jest żadnym sportowym autem, a promem do latania po dobrych drogach szybkiego ruchu.
Zresztą, wiadomo jak się to auto zachowuje na torze...... lusterka w asfalt, pisk kół ale przednich i wyznaczanie wypadkowych sił odśrodkowych przodem auta....
e39 ma kilka podstawowych wad konstrukcji które nieco poprawiono w e60, ale i tak to nie jest żaden sport.
Pozdrówka!
Re: BMW M5 E60 z manualem
Podoba, czy nie podoba, nie o to chodzi,
Chodzi o to, że ten dwutonowy mastodont nie jest żadnym sportowym autem, a promem do latania po dobrych drogach szybkiego ruchu.
Zresztą, wiadomo jak się to auto zachowuje na torze...... lusterka w asfalt, pisk kół ale przednich i wyznaczanie wypadkowych sił odśrodkowych przodem auta....
e39 ma kilka podstawowych wad konstrukcji które nieco poprawiono w e60, ale i tak to nie jest żaden sport.[/quote]
Ja po torze tym nie jeździłem widze że masz większe doświadczenie wiec mi doradź,gdybyś miał bmw 335i e92 m-pakiet zchipowane na 360koni i 520nm manual ok.5s do setki i vmax 285km/h to zostałbys przy tym aucie czy zamienił z dopłata na m5 e60 ,bo taki dylemat mam obecnie.
Chodzi o to, że ten dwutonowy mastodont nie jest żadnym sportowym autem, a promem do latania po dobrych drogach szybkiego ruchu.
Zresztą, wiadomo jak się to auto zachowuje na torze...... lusterka w asfalt, pisk kół ale przednich i wyznaczanie wypadkowych sił odśrodkowych przodem auta....
e39 ma kilka podstawowych wad konstrukcji które nieco poprawiono w e60, ale i tak to nie jest żaden sport.[/quote]
Ja po torze tym nie jeździłem widze że masz większe doświadczenie wiec mi doradź,gdybyś miał bmw 335i e92 m-pakiet zchipowane na 360koni i 520nm manual ok.5s do setki i vmax 285km/h to zostałbys przy tym aucie czy zamienił z dopłata na m5 e60 ,bo taki dylemat mam obecnie.
Re: BMW M5 E60 z manualem
Nie mam doświadczenia, ale wziąłbym M5, bo nie potrzebuje auta torowego czy sportowego do jazdy.
Pozdrówka!
Re: BMW M5 E60 z manualem
To wszystko od kierowcy zależy. Kiepski kierowca wsiądzie do Caterhama i będzie płużył przodem.boogie pisze:Zresztą, wiadomo jak się to auto zachowuje na torze...... lusterka w asfalt, pisk kół ale przednich i wyznaczanie wypadkowych sił odśrodkowych przodem auta....
Aczkolwiek fakt, faktem że e39 jest za miękkie, ale już e60 śmiga całkiem nieźle.
Wszystko zależy od tego jak masz zamiar użytkować ten samochód i co lubisz. Ja nie lubię ani e9x ani e60 gdyż za bardzo odcinają kierowcę od świata zewnętrznego i czuję się niemalże jakbym grał na playstation.JACO pisze:Ja po torze tym nie jeździłem widze że masz większe doświadczenie wiec mi doradź,gdybyś miał bmw 335i e92 m-pakiet zchipowane na 360koni i 520nm manual ok.5s do setki i vmax 285km/h to zostałbys przy tym aucie czy zamienił z dopłata na m5 e60 ,bo taki dylemat mam obecnie.
Re: BMW M5 E60 z manualem
Dla Ciebie manual porażka, a dla mnie na odwrót, nigdy w życiu nie kupie już auta z SMGJACO pisze:m5 z manualem to i tak porażka

DOKLADNIEMaRoS pisze:wg mnie SMG to kiepska skrzynia do jazdy na codzień...

318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...