Ogólnie zwiazane z BMW ///M
-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » śr cze 09, 2010 19:42
piekny race mialem dzis ......m5 e39 vs m6 cabrio wsk numery szare .pikne........na trasie siedlce siedlce -sokolow ...bylo ciasno ale jakos dalismy rade....i choc nadlozylem kilkadziesiat kilometrow to bylo fajnie ....wiem ze to zabrzmi moze dziwnie ale ani on mi nie odjechal ani ja go nie moglem dogonic ...i na odwrot jak ja bylem z przodu to nie mogl mnie polknac ....wiem ze m6 nastukalo by starej m5 lekko bo to przepasc ale zdaje relacje .chwile pogadaem z kierownikiem na srodku drogi-bardzo przyjemny .....na szczesie mialem pasazera operatora i uwiecznil przejazd.....ps.czekam na krytyke w stylu nie scigal sie

a moja beta nie mogla nawiazac walki bo to tania przedliftowka

-
Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Venom » śr cze 09, 2010 20:05
No to pokaz moze co nakrecil pasazer

-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » śr cze 09, 2010 20:08
trzeba by obrobic troche film bo widac numery u konkurenta ..ale zarzuce bo ciekawie bylo

ps.troche niecenzuralnie sie wyrazalem ale to z podniety

a moze ktos zna wlasciciela szarej m6 cabrio z sokolowa...bardzo mily czlowiek

-
wania
- Posty: 953
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: wania » śr cze 09, 2010 21:25
gregor400, zapodaj mi na pw to co masz, bez problemu obrobie ze nie bedzie widac numerow
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » śr cze 09, 2010 22:28
gregor400 pisze:wiem ze m6 nastukalo by starej m5 lekko bo to przepasc
Wcale nie taka przepaść.
Ostatni wynik M5 E39 vs. M5 E61, 3 bieg od 60 km/h, E39 jest szybsze, E39 przy około 160 km/h zaczyna wyrównywać i wyprzedzać.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw cze 10, 2010 00:54
Kurde Os, żarty żartami ale to już jest wprowadzanie ludzi w błąd
Ostatni race 0-200 E39 vs E61 3 długości dla E61
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » czw cze 10, 2010 00:57
Jaki błąd, piszę o 60-160, jak chcesz to powtórzymy

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
rypik
- Posty: 869
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rypik » czw cze 10, 2010 00:58
Zrobimy sobie na spokojnie E39<>E60<>E61. A pozatym 60 to może dla E60/61 z 2 lepiej pociągnąc ?
Wogole to po co sie zastanawiac, tam gdzie S62 jedzie tam S85 nie jedzie i odwrotnie
Clarksonowi też coś ciekawego wyszło z evo, 5 biegiem i lianą rajt ?
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw cze 10, 2010 01:04
Marcin_Os pisze:Jaki błąd, piszę o 60-160, jak chcesz to powtórzymy

Nie ma problemu, ale wynik będzie ten sam. Na trzecim biegu od moich 2k obrotów czyli gdzieś 40km/h do 160 było równo bo przy 160 już się zrównałem. Ale kto się ściga na elastyczność, toż to bez sensu

-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » czw cze 10, 2010 21:16
to by sie zgadzalo......od 30-40 m6 odskoczylo kilka metrow.no moze kilkanascie bo pierwszy zaczol deptac ,jak wywachlowalem na 3 bieg to juz przestal ...i jechalismy w takiej samej odlegosci ..jak ja zaczelem pierwszy deptac to nie mogl mnie dojsc choc mial miejsce ...czekalem na porzadny wpierdol bo juz sie zrobilem nieznosny ..a tu wlasciwie nic sie nie stalo .mam tylko maly niedosyt .mialem rezerwe i do shela bym nie dojechal...wiec zatankowalem na przydroznym,hujo...m> cepeenie .......zalalem 98oct ...... i to nie to samo co 98 na shelu...i na tym paliwie watpliwej urody scigalem sie...
-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » czw cze 10, 2010 21:17
rypik pisze:Zrobimy sobie na spokojnie E39<>E60<>E61. A pozatym 60 to może dla E60/61 z 2 lepiej pociągnąc ?
Wogole to po co sie zastanawiac, tam gdzie S62 jedzie tam S85 nie jedzie i odwrotnie
Clarksonowi też coś ciekawego wyszło z evo, 5 biegiem i lianą rajt ?
chyba z panda
-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » czw cze 10, 2010 21:19
wania pisze:gregor400, zapodaj mi na pw to co masz, bez problemu obrobie ze nie bedzie widac numerow
wgram na kompa i wrzuce ci na pw

-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » czw cze 10, 2010 21:24
gregor400 pisze:rypik pisze:Zrobimy sobie na spokojnie E39<>E60<>E61. A pozatym 60 to może dla E60/61 z 2 lepiej pociągnąc ?
Wogole to po co sie zastanawiac, tam gdzie S62 jedzie tam S85 nie jedzie i odwrotnie
Clarksonowi też coś ciekawego wyszło z evo, 5 biegiem i lianą rajt ?
chyba z panda
Z Fiatem Stilo
http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
kostek_ja
- Posty: 2623
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: kostek_ja » czw cze 10, 2010 23:02
gregor400 pisze:i to nie to samo co 98 na shelu..
Na shellu nie ma 98. Jest tylko zwykła 95, V-Power który jest 95tką z dodatkami czyszczącymi i V-Power Racing który ma 100 oktanów.
Sory że się czepiam szczegółów

-
gregor400
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: gregor400 » pt cze 11, 2010 06:29
to akurat szczegol bo chodzilo mi bardziej o porownanie jakosci,,takiego samego,, paliwa niz o dokladne nazewnictwo .ale slusznie zauwazyles ze 98niema ..
