
M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
zaraz pewnie będzie gadka że wykres z hamowni namalowałeś sobie sam......straszne 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Tutaj nikt nie neguje tego że samochód zapierdala. Tylko ten licznik szału nie robi 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
A jak wy sobie wyobrażacie ? Że straci trakcje ?
Ludzie, to jest 6 bieg. Życze wam, żeby wasze seryjne tak jeździły w połowie..
Ludzie, to jest 6 bieg. Życze wam, żeby wasze seryjne tak jeździły w połowie..
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
panowie, to jedzie...
p.s. przed kupnem gixa k7 tez myslalem ze nie jedzie widzac na youtubie zegary... i sie zdziwilem okrutnie
p.s. przed kupnem gixa k7 tez myslalem ze nie jedzie widzac na youtubie zegary... i sie zdziwilem okrutnie

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.
A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.
A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
mówisz że masz ok 11s od 100 do 200 chyba z górki--==maly==---- pisze:Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.
A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.


- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
A ja to uwazam za wielka zalete auta.--==maly==---- pisze: A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
Wykres kosiniaka miazdzy na calej linii. Przepiekny!!
Gratuluje pomyslnej modyfikacji auta
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Trochę jedno i drugiePAKO pisze:to kolego albo ja jestem niedouczony albo twój licznik ciula

Po pierwsze odejmij czas na zmianę biegu z 2 na 3. Po drugie liczniki w eMkach dużo przekłamują. Zegarowe 100 - 200 to realnie mniej więcej 93-185.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Auto napewno idzie szybciej niż seria, samo porównanie tego do serii jest jakimś nieporozumieniem.
Ale... no własnie, ja jak wsiadłem do swojego auta po założeniu kompreosra to pomyslałem sobie ... o k@#$a jak to zapierdala
I pare osób z forum które przewoziłem mówiło podobnie.
Mierzyłem też swoje auto na MAHA (470KM) i na dynometrze (500+) wyszło ale coś z waga było chyba nie teges. I przy tej mocy auto robiło powtarzalne 100-200 w 9s mierzone na racelogicu. Twoje wydaje się być wolniejsze.
Nie wiem skąd masz program do swojego auta, ale wydaje mi się, że można z niego przy tym doładowaniu więcej wyciągnąć. Najlepiej sprawdź się z PAKO to będzie wszystko jasne.
Ale jakby auto nie jeździło, gratuluje projektu!
Ale... no własnie, ja jak wsiadłem do swojego auta po założeniu kompreosra to pomyslałem sobie ... o k@#$a jak to zapierdala

Mierzyłem też swoje auto na MAHA (470KM) i na dynometrze (500+) wyszło ale coś z waga było chyba nie teges. I przy tej mocy auto robiło powtarzalne 100-200 w 9s mierzone na racelogicu. Twoje wydaje się być wolniejsze.
Nie wiem skąd masz program do swojego auta, ale wydaje mi się, że można z niego przy tym doładowaniu więcej wyciągnąć. Najlepiej sprawdź się z PAKO to będzie wszystko jasne.
Ale jakby auto nie jeździło, gratuluje projektu!
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 11:18 przez Maros, łącznie zmieniany 1 raz.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
18,9 to jest cały rzeczywisty czas 0-200 a nie 100-200PAKO pisze:mówisz że masz ok 11s od 100 do 200 chyba z górki--==maly==---- pisze:Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.
A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.z tego co czytałem to seryjne m3 e46 od 0 do 100 ma 5.2 a od 0 do 200 wychodzi 18.9s to kolego albo ja jestem niedouczony albo twój licznik ciula


Licznikowo wychodzi okolo 16s do 200 ale żeby było 200 prawdziwe to na liczniku musi być 210km/h.
Jednak to bez różnicy bo o twoim aucie też mówimy wg wskazań licznikowych.
Tu przykłady filmów z YT
http://www.youtube.com/watch?v=_DBBqiS9Xb4 11s
http://www.youtube.com/watch?v=ysGrThIgMk0 10s
http://www.youtube.com/watch?v=QkNPncX9rRk 11s
Wszystkie standardowe m3 tak chodzą.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
http://www.youtube.com/watch?v=i0Z4hm5N6J4 a tu mamy m3 doładowane i przy moich wyliczeniach wychodzi jakieś 10.5 - 11s przy doładowaniu 1bar!! ciekawe znajdzcie mi choc jedną m3 e46 z kompressorem ess cfr550 która ma te 9s od 100 do 200 ja szukam i jakoś nie umie znaleśc dziwne......
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
http://www.youtube.com/watch?v=oWn1j8W6uHg
Tu jest z ESS 450 i wychodzi 8-9s licznikowe ale gość tragicznie zmienia biegi.
Tu jest z ESS 450 i wychodzi 8-9s licznikowe ale gość tragicznie zmienia biegi.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Dokładnie. Licznikowe 272 to odcinka 251kostek_ja pisze:Zegarowe 100 - 200 to realnie mniej więcej 93-185.

Kosiniak, klima była wyłączona? Bo powiem ci że robiłem kiedys porównanie na tym samym odcinku z klimą włączoną i wyłaczoną i różnica była!!! Nawet przy takiej dużej mocy jaką ma już seryjna M3. Druga sprawa waga auta! Jak jest jedna osoba to jest ok, ale jak dwie lub już trzy to inaczej już nieco plus pełny zbiornik paliwa (zamiast np rezerwy) i juz mamy dodatkowe min 100-150kg minus troche mocy przez klimę i uciekają sekundy w czasówce 0-200km/h

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
I jeszcze weźmy po uwagę że na zegary patrzyliśmy po dużym kątem 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Tak czy siak świetnie że twoje auto kosiniak już zapiernicza!
To do zobaczenia na MTD! Tam rozwiejemy wszelkie spekulacje i porównamy nawet z Chuckiem Norrisem, który szybciej stoi niz my wszyscy jedziemy 

