M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: PAKO » pn maja 17, 2010 23:38

zaraz pewnie będzie gadka że wykres z hamowni namalowałeś sobie sam......straszne :neutral:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » pn maja 17, 2010 23:54

Tutaj nikt nie neguje tego że samochód zapierdala. Tylko ten licznik szału nie robi :-)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Idzik » wt maja 18, 2010 00:59

A jak wy sobie wyobrażacie ? Że straci trakcje ?

Ludzie, to jest 6 bieg. Życze wam, żeby wasze seryjne tak jeździły w połowie..

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: tom_kulturysci » wt maja 18, 2010 01:03

panowie, to jedzie...


p.s. przed kupnem gixa k7 tez myslalem ze nie jedzie widzac na youtubie zegary... i sie zdziwilem okrutnie :D

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: --==maly==---- » wt maja 18, 2010 06:29

Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.


A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: PAKO » wt maja 18, 2010 08:41

--==maly==---- pisze:Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.


A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
mówisz że masz ok 11s od 100 do 200 chyba z górki :grin: z tego co czytałem to seryjne m3 e46 od 0 do 100 ma 5.2 a od 0 do 200 wychodzi 18.9s to kolego albo ja jestem niedouczony albo twój licznik ciula :-D

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Venom » wt maja 18, 2010 09:03

--==maly==---- pisze: A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
A ja to uwazam za wielka zalete auta.
Wykres kosiniaka miazdzy na calej linii. Przepiekny!!
Gratuluje pomyslnej modyfikacji auta

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » wt maja 18, 2010 10:50

PAKO pisze:to kolego albo ja jestem niedouczony albo twój licznik ciula :-D
Trochę jedno i drugie ;)
Po pierwsze odejmij czas na zmianę biegu z 2 na 3. Po drugie liczniki w eMkach dużo przekłamują. Zegarowe 100 - 200 to realnie mniej więcej 93-185.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: Maros » wt maja 18, 2010 10:58

Auto napewno idzie szybciej niż seria, samo porównanie tego do serii jest jakimś nieporozumieniem.

Ale... no własnie, ja jak wsiadłem do swojego auta po założeniu kompreosra to pomyslałem sobie ... o k@#$a jak to zapierdala :shock: I pare osób z forum które przewoziłem mówiło podobnie.

Mierzyłem też swoje auto na MAHA (470KM) i na dynometrze (500+) wyszło ale coś z waga było chyba nie teges. I przy tej mocy auto robiło powtarzalne 100-200 w 9s mierzone na racelogicu. Twoje wydaje się być wolniejsze.

Nie wiem skąd masz program do swojego auta, ale wydaje mi się, że można z niego przy tym doładowaniu więcej wyciągnąć. Najlepiej sprawdź się z PAKO to będzie wszystko jasne.

Ale jakby auto nie jeździło, gratuluje projektu!
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 11:18 przez Maros, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: --==maly==---- » wt maja 18, 2010 11:08

PAKO pisze:
--==maly==---- pisze:Panowie ale to musi jechać bo w końcu to jest 120-140km od serii więc musi tylko zastanawia mnie czemu od 100 do 200 po liczniku wychodzi okolo 11s tam już nie ma problemów z trakcją a tyle samo po liczniku wychodzi u mnie w seryjnej M3.
Może to wina zmiany biegów ale moim zdaniem to auto powinno robić licznikowy czas 100-200 w okolicy 8s max 9s.
A opony masz nawet kapkę niższe od standardu 255/35/19 nie zauważyłem,że mówimy o 285/35/18
A może być tak,że auto przez blow offa traci moc po każdej zmianie biegu i trzeba chwili,żeby znów napompowało? Wtedy z rolki na jednym biegu z audi będzie równi u na hamowni też będzie dobry wynik. Nie znam się na tym wiem,że standardowo przy kompresorze jest DV ale nie wiem czy to ma znaczenie.


A co do wrażenia przyspieszenia właśnie za to nie lubię emek. Tak równo nabierają mocy,że byle jakie 200KM turbo czy to benzyna czy diesel sprawia wrażenie dużo większego przyspieszenia i wciskania w fotel niż m3.
mówisz że masz ok 11s od 100 do 200 chyba z górki :grin: z tego co czytałem to seryjne m3 e46 od 0 do 100 ma 5.2 a od 0 do 200 wychodzi 18.9s to kolego albo ja jestem niedouczony albo twój licznik ciula :-D
18,9 to jest cały rzeczywisty czas 0-200 a nie 100-200 :!: :!:
Licznikowo wychodzi okolo 16s do 200 ale żeby było 200 prawdziwe to na liczniku musi być 210km/h.
Jednak to bez różnicy bo o twoim aucie też mówimy wg wskazań licznikowych.

Tu przykłady filmów z YT
http://www.youtube.com/watch?v=_DBBqiS9Xb4 11s
http://www.youtube.com/watch?v=ysGrThIgMk0 10s
http://www.youtube.com/watch?v=QkNPncX9rRk 11s

Wszystkie standardowe m3 tak chodzą.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: PAKO » wt maja 18, 2010 11:57

http://www.youtube.com/watch?v=i0Z4hm5N6J4 a tu mamy m3 doładowane i przy moich wyliczeniach wychodzi jakieś 10.5 - 11s przy doładowaniu 1bar!! ciekawe znajdzcie mi choc jedną m3 e46 z kompressorem ess cfr550 która ma te 9s od 100 do 200 ja szukam i jakoś nie umie znaleśc dziwne......

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: --==maly==---- » wt maja 18, 2010 12:08

http://www.youtube.com/watch?v=oWn1j8W6uHg

Tu jest z ESS 450 i wychodzi 8-9s licznikowe ale gość tragicznie zmienia biegi.

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: djset » wt maja 18, 2010 12:30

kostek_ja pisze:Zegarowe 100 - 200 to realnie mniej więcej 93-185.
Dokładnie. Licznikowe 272 to odcinka 251 ;)

Kosiniak, klima była wyłączona? Bo powiem ci że robiłem kiedys porównanie na tym samym odcinku z klimą włączoną i wyłaczoną i różnica była!!! Nawet przy takiej dużej mocy jaką ma już seryjna M3. Druga sprawa waga auta! Jak jest jedna osoba to jest ok, ale jak dwie lub już trzy to inaczej już nieco plus pełny zbiornik paliwa (zamiast np rezerwy) i juz mamy dodatkowe min 100-150kg minus troche mocy przez klimę i uciekają sekundy w czasówce 0-200km/h ;)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: kostek_ja » wt maja 18, 2010 13:58

I jeszcze weźmy po uwagę że na zegary patrzyliśmy po dużym kątem ;)

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS

Post autor: djset » wt maja 18, 2010 14:13

Tak czy siak świetnie że twoje auto kosiniak już zapiernicza! ;) To do zobaczenia na MTD! Tam rozwiejemy wszelkie spekulacje i porównamy nawet z Chuckiem Norrisem, który szybciej stoi niz my wszyscy jedziemy ;)

Zablokowany