

Olej w dyfrze się wymienia co jakiś czas! Pisał o tym mateush nie raz! Tak więc tarcie w moście może być spowodowane zużytym olejem; wymień na taki jak napisałeś i problem zginie, zobaczysz. Wiem to z autopsii--==maly==---- pisze:Kolejną normalną rzeczą która może zastanawiać są dziwne dźwięki z tylnego mostu przy pełnym skręcie podobno tu pomaga olej Castrola + fm booster to chyba takie główne rzeczy które mogą zastanawiać nowego użytkownika M3 E46.
Co wy piszecie ?!?! e46 jest w pełni cywilizowanym autem, nie żadnym dzikim... silnik pracuje naprawdę kulturalnie, dużo bardziej od M3 e36 !!djset pisze:Olej w dyfrze się wymienia co jakiś czas! Pisał o tym mateush nie raz! Tak więc tarcie w moście może być spowodowane zużytym olejem; wymień na taki jak napisałeś i problem zginie, zobaczysz. Wiem to z autopsii--==maly==---- pisze:Kolejną normalną rzeczą która może zastanawiać są dziwne dźwięki z tylnego mostu przy pełnym skręcie podobno tu pomaga olej Castrola + fm booster to chyba takie główne rzeczy które mogą zastanawiać nowego użytkownika M3 E46.![]()
A zauważ, że w E36 masz 321KM (silnik 3.2l oczywiście), a w E46 343KM! Niby niewiele, ale kulturka pracy ucierpiała przez taki wzrost.
Tak czy siak tak ma być i już.
A gdyby poduszki były wybite to by telepało silnikiem przy przegazówce i przy gaszeniu!
Może to po prostu efekt stylistyczny--==maly==---- pisze:Każda M3 jaką spotkałem ma spore przerwy między maską a lampami wygląda to trochę tak jak by były źle spasowane. W 330Ci i ogólnie zwykłych coupe lampy leżą idealnie do maski nie ma tej szpary czym to jest spowodowane w M3? Aluminiową maską czy może jakimś minimalnie lepszym chłodzeniem?
Na oko jest ok.10 aktywnych użytkowników posiadających M3 e46. Część mogła nie mieć czasu, część jak wsiadła do auta to zapomniała, a część nie jeździ z powodu pogody. Więc jeżeli z tych 10 odpisały ci 2 to i tak dużo, a ty jeszcze narzekasz. Ja osobiście odkąd zadałeś pytanie nie odpalałem eMki. Z powodu pogody wolałem jeździć X5. Dzisiaj wsiadłem do eMki i sprawdziłem. Też mam coś takiego między między 3 a 4 tys. obrotów.--==maly==---- pisze:Nie jest bez powodu tylko ogólnie panuje tu tendencja olewania.
Ktoś pyta o jakieś auto nikomu nie chce się odpisać. Kupi to zjadą,że złom,że spawany i nagle 3/4 forum go oglądało i widziało szpachle a wcześniej nikt nic nie wiedział.
To samo jest jak ktoś opisze jakąś usterkę lub problem z autem nikt nie pomoże a czasem są to banalne sprawy. Tak jak w tym temacie wystarczy napisać jak to jest w waszych autach swoje spostrzeżenia bo właściciela to niepokoi ale nikomu się nie chce.
W show roomie jest 49 sztuk E46 licząc,że tylko 1/3 użytkowników jest aktywna to ile osób daje? A nikt nie odpisze nawet w takiej banalnej sprawie jak to jest u niego z tymi wibracjami silnika bo po co a w innych tematach piszą.