M Track Days - dyskusja ogolna
M Track Days - dyskusja ogolna
Szanowni M-Track-Day-owicze,
Chcialbym abysmy w tym temacie porozmawiali ogolnie o idei M Track Days - jakie macie wrazenia, co wam sie podoba a co nie.
Chcialbym abyscie sie rowniez wypowiedzieli gdzie chcielibyscie sie wybrac na nastepne spotkanie oraz jaki termin wam najbardziej pasuje.
Chcialbym abysmy w tym temacie porozmawiali ogolnie o idei M Track Days - jakie macie wrazenia, co wam sie podoba a co nie.
Chcialbym abyscie sie rowniez wypowiedzieli gdzie chcielibyscie sie wybrac na nastepne spotkanie oraz jaki termin wam najbardziej pasuje.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Ja bym chciał ustalić sprawę większej ilości kierowców. Proponuje ustalić limit kierowców na dany MTD. Taki żeby można było faktycznie pojeździć a nie zrobić 2 przejazdy np. 12 dla lublina. Ogólna zasada to kto pierwszy ten lepszy, ale samochód ma pierwszeństwo przed dodatkowym kierowcą, a kierowca numer 2 do danego samochodu ma pierwszeństwo przed kierowcą nr. 3 itd. gdyby zaistniała taka sytuacja. Oczywiście dodatkowy kierowca wnosi opłatę jak za samochód.
Jeżeli chodzi o miejscówkę to ja bym z chęcią obczaił jakieś miejsce na którym nie byliśmy. A co do terminu to byle byłby to jakiś dzień wolny
Jeżeli chodzi o miejscówkę to ja bym z chęcią obczaił jakieś miejsce na którym nie byliśmy. A co do terminu to byle byłby to jakiś dzień wolny

- michalnowak1234
- Posty: 274
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
- Kontakt:
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Tor w kielcach podobno mozna wynajac? nie bylem tam nie wiem jak to wyglada ale podobno ze spoko...?
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Coś tu pokręciłeś, nie da się zrobić limitu, nie wiesz ile się zgłosi osób. Może zgłościć się 5 osób i gówno z tego wyjdzie tak jak przez połowę tego roku, może się zgłościć 10 osób i wyjdzie, a jak się zgłosi 30 osób to będzie zajebiście.kostek_ja pisze:Ja bym chciał ustalić sprawę większej ilości kierowców. Proponuje ustalić limit kierowców na dany MTD. Taki żeby można było faktycznie pojeździć a nie zrobić 2 przejazdy np. 12 dla lublina. Ogólna zasada to kto pierwszy ten lepszy, ale samochód ma pierwszeństwo przed dodatkowym kierowcą, a kierowca numer 2 do danego samochodu ma pierwszeństwo przed kierowcą nr. 3 itd. gdyby zaistniała taka sytuacja. Oczywiście dodatkowy kierowca wnosi opłatę jak za samochód.
Moim zdaniem kierowca nr 2 powinnien być traktowany jako "drugi samochód" ewentualnie jak liczba chętnych jest wysoka to wogóle nie może istnieć kierowca nr 2.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Wszystko zależy od podejścia. Ja jadę na jakieś Track Day'e głównie żeby pojeździć, a jakby do lublina pojechało 30 osób to raczej nikt by się nie najeździł 
A na poprzednich MTD zdarzały się limity.

A na poprzednich MTD zdarzały się limity.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Bez sensu ustalać limity na stałe. Niech limit będzie polem do improwizacji. Pozatym pozatym co się działo przez ostatnie pół roku, wydaje mi się, że przepełnienie na Mtrackach nam nie grozi.
Kielce są fajne, ale z terminami jest masakra.
Kielce są fajne, ale z terminami jest masakra.
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Z kosztami tez jest masakra. Koki zna szczegoly i moze sie wypowie.MaRoS pisze:Kielce są fajne, ale z terminami jest masakra.
Poza tym nie ma mozliwosci jazdy po odcinku lesnym, wiec placi sie kilka tys pln za karting + owal.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Po pierwsze z wolnymi terminami jest problem , po drugie koszta wynajęcia toru to ok.10000zł netto / dzień . I tak jak wspomniał Mateush wynajmuje się tylko owal i tor gokartowy .mateush pisze: Z kosztami tez jest masakra. Koki zna szczegoly i moze sie wypowie.
Poza tym nie ma mozliwosci jazdy po odcinku lesnym, wiec placi sie kilka tys pln za karting + owal.
Zakladając, że będzie 30 chetnych to koszt wynajmu ok.350zł / os. jest do przeżycia , gorzej z terminem który trzeba dużo wcześniej zaklepać a jak to zwykle bywa nikt się nie zadeklaruje na 100% na kilka miesięcy w przód.
Jak ktoś ma wolną monetę i chce zaryzykować to proszę bardzo , służę pomocą w oragnizacji

W przyszłym roku może być jeszcze gorzej z miejscówkami jeżeli ruszy obiecywana na marzec budowa lotniska w Modlinie...
Osobiście byłbym za stworzeniem przykładowo 4 lub więcej imprez w sztywnym terminie z wynajęciem już teraz obiektów ( np. Ułęż ) i zebraniem pieniędzy od chętnych na podobnych zasadach jak to było na TimeAttack , wpłacasz teraz a jak nie jedziesz to sprzedajesz miejscówkę .
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
MaRoS, przecież limit można ustalać przed każdym MTD, ale tak żeby był już ustalony w momencie rozpoczęcia zapisów.
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
A co z torem w Radomiu 

Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Koki, Classicauto Track Day zawsze odbywa się na całej powierzchni toru w Kielcach (łącznie z odcinkiem leśnym). Czy jest to uzależnione od rangi imprezy? Nie ukrywajmy, że CA TD to bardziej medialne i rozpropagowane na szerszą skalę spotkanie, gdzie startuje z reguły ponad setka aut w podziale na grupy, a widzowie mają wstęp wolny. Jak to wygląda przy mniejszej ilości aut? W ogóle w czym ta zależność, że Igor Jurecki z Classicauto może sobie 'zażyczyć' cały obiekt, a Mforum już nie? 

- michalnowak1234
- Posty: 274
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
- Kontakt:
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Mysle ze nie byloby problemu, moglbym pojsc i zapytac sie o wolne terminy, tor ma homologacje tylko na karting, ale pod kluby i takie rozne spotkania, automobilklub jest w stanie wynajac, cena to z tego co pamietam okolo 2k. Bokiem tez nie wolno latac, ale w 90% proc jestem przekonany, ze ten zakaz jest podobny do tego w lublinie:) Tor jest naprawde fajny, jest odnowiony, dobry asfalt no i Radom, chyba wiekszosci pasuje.Karol M5 pisze:A co z torem w Radomiu
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Bylem tam na track day'u organizowanym przez kolegow z Plocka.michalnowak1234 pisze:Mysle ze nie byloby problemu, moglbym pojsc i zapytac sie o wolne terminy, tor ma homologacje tylko na karting, ale pod kluby i takie rozne spotkania, automobilklub jest w stanie wynajac, cena to z tego co pamietam okolo 2k. Bokiem tez nie wolno latac, ale w 90% proc jestem przekonany, ze ten zakaz jest podobny do tego w lublinie:) Tor jest naprawde fajny, jest odnowiony, dobry asfalt no i Radom, chyba wiekszosci pasuje.Karol M5 pisze:A co z torem w Radomiu
Ogolnie wladze toru sa bardzo anty-samochodowi i na torze panuje bardzo nieprzyjemna atmosfera.
Otoz wladze nie lubia jak sie po torze... szybko jezdzi. Bo ktos wypadnie, bo zniszczy asfalt, bo naniesie piachu, bla bla bla. Chyba nie musze wspominac jakie podejscie maja do czegokolwiek co przypomina nawet drift. Ja dostalem upomnienie a ledwo pojechalem bokiem.
Do tego podpisywanie oswiadczen o duzych karach i sprawach w sadzie jak sie nie stosuje do zasad. Ja nigdy bym sie nie zdecydowal byc organizatorem tam spotkania.
A tor sam w sobie nawet fajny. Podobny do Lublina, ale wszystko odnowione, trybuna, lazienki, etc.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez mateush, łącznie zmieniany 2 razy.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
Classicato jest działalnością statutową automobilklubów i dlatego mają większe możliwości.blaszek pisze:Koki, Classicauto Track Day zawsze odbywa się na całej powierzchni toru w Kielcach (łącznie z odcinkiem leśnym). Czy jest to uzależnione od rangi imprezy? Nie ukrywajmy, że CA TD to bardziej medialne i rozpropagowane na szerszą skalę spotkanie, gdzie startuje z reguły ponad setka aut w podziale na grupy, a widzowie mają wstęp wolny. Jak to wygląda przy mniejszej ilości aut? W ogóle w czym ta zależność, że Igor Jurecki z Classicauto może sobie 'zażyczyć' cały obiekt, a Mforum już nie?
Podobnie jest w Poznaniu.
- michalnowak1234
- Posty: 274
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
- Kontakt:
Re: M Track Days - dyskusja ogolna
mateush pisze:Bylem tam na track day'u organizowanym przez kolegow z Plocka.michalnowak1234 pisze:Mysle ze nie byloby problemu, moglbym pojsc i zapytac sie o wolne terminy, tor ma homologacje tylko na karting, ale pod kluby i takie rozne spotkania, automobilklub jest w stanie wynajac, cena to z tego co pamietam okolo 2k. Bokiem tez nie wolno latac, ale w 90% proc jestem przekonany, ze ten zakaz jest podobny do tego w lublinie:) Tor jest naprawde fajny, jest odnowiony, dobry asfalt no i Radom, chyba wiekszosci pasuje.Karol M5 pisze:A co z torem w Radomiu
Ogolnie wladze toru sa bardzo anty-samochodowi i na torze panuje bardzo nieprzyjemna atmosfera.
Otoz wladze nie lubia jak sie po torze... szybko jezdzi. Bo ktos wypadnie, bo zniszczy asfalt, bo naniesie piachu, bla bla bla. Chyba nie musze wspominac jakie podejscie maja do czegokolwiek co przypomina nawet drift. Ja dostalem upomnienie a ledwo pojechalem bokiem.
Do tego podpisywanie oswiadczen o duzych karach i sprawach w sadzie jak sie nie stosuje do zasad. Ja nigdy bym sie nie zdecydowal byc organizatorem tam spotkania.
A tor sam w sobie nawet fajny. Podobny do Lublina, ale wszystko odnowione, trybuna, lazienki, etc.
A więc Lublin górą. A ile kosztuje wynajecie toru w Poznaniu:P?