BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Oferty sprzedaży części do BMW ///M
Regulamin forum
ZASADY UMIESZCZANIA OGLOSZEN:

1. Na forum obowiazuje zakaz dzialalnosci komercyjnej. Na przyklad: linki w podpisie, tematy nie bedace ogloszeniami prywatnych osob, bannery reklamowe, etc.

Istnieje mozliwosc zareklamowania sie na Mforum, w tej sprawie prosze o kontakt ze mna: PW (prywatna wiadomosc) lub mail. Wszystko znajdziecie w moim profilu lub na pasku ponizej.
Oferujemy m.in. reklame bannerowa (banner duzy, maly, gora lub dol strony), temat sponsorowany, forum sponsorowane, wspolpraca na M Track Day, i inne

2. To forum to nie portal aukcyjny, wiec prosze o podawanie w tresci ogloszenia ceny oferowanego przedmiotu(ow), badz przedzialu cenowego.
Wyjatkiem od reguly sa ogoszenia w ktorych znajduja sie linki do Allegro, badz innych portali.
Ogloszenia nie spelniajace powyzszego wymogu beda usuwane.

3. Dla ofert sprzedaży aut zostało stworzone dedykowane forum "Sprzedam auto". Proszę o zamieszczanie tam tylko ogłoszeń sprzedaży aut BMW ///M lub podobnych.

4. Proszę o ogłoszenia dotyczące tylko części (oraz aut) związanych BMW ///M (np. części pasujące do takich aut lub auta o podobnych osiągach / historii)
Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: Bombel » wt sie 04, 2009 22:04

Czas na zmiany. M3 w moich rękach już prawie dwa lata, a to już blisko rekordu.
Mój śmieszny sedan jest opisany dokładnie tutaj:

Link do tematu na forum

Od razu mówię, auto nie jest idealne blacharsko-lakierniczo.
Natomiast ma to co najważniejsze: 100% idealną mechanikę:
-perfekcyjnie wykonany remont silnika, wszystkie uszczelki i panewki założone nowe, oryginalne kupione w Bawaria Motors, wyregulowane zawory, obrobiona głowica (nowe uszczelniacze) itd...
-wszelkie gumy, sworznie, tuleje w zawieszeniu wymienione na zamienniki najlepszych firm - przebieg ok. 1000km temu.
-nowe (ok.1500km temu) zawieszenie gwintowane firmy D2, z regulacją twardości i wysokości wszystkich czterech amortyzatorów/sprężyn
-szpera 40% - jeszcze nawet na niej nie jeździłem, zalana nowych olejem - po wymianie podkładek i przeglądzie
-wydech ze stali nierdzewnej wykonany w firmie eltec (dość głośny, ale nie chamski)
-dolot K&N (seryjna puszka w cenie)
-założone rozpórki: przednia + tylna (home made)
-fotele kubełkowe firmy mirco, obszyte kremową skórą i alcantarą + solidne (bezpieczne) aluminiowe mocowania, założona imitacja maty fotela pasażera przez co nie świeci kontrolka poduszki
-pasy szelkowe (noname)
-demontowalny rollbar - klatka z tyłu pojazdu
-karbonowa maska przednia (oryginalna w cenie)

Minusy:
-auto ma rdzewiejący tylny lewy błotnik + purchle na nim i lekka wgniotka na tylnych drzwiach
-brak seryjnych foteli i boczków (reszta wnętrza jest)
-nie działa centralny zamek z pilota
-uszkodzony czujnik stopu (stop w 95% działa, ale błąd wyskakuje)

Możliwość założenia seryjnych (oryginalnych, czarnych) lusterek + felg (contorów), które widać na pierwszych zdjęciach. Dodatkowo dodaję komplet zupełnie nowych opon, które zostaną wyważone i założone przed ew. sprzedażą.

Auto ma wymieniony świeżo olej (20km temu) i jest 100% sprawne technicznie - gwarantuję, że o takie M3 e36 trudno. Sam remont kosztował grubo ponad 10000zł, ale robiłem to dla siebie, więc nie ma co jęczeć. Auto dało tyle frajdy z jazdy, że już się zwróciło ;) Zapraszam na oględziny kogoś kto chce posłuchać jak powinno pracować idealne M3 e36, czyż nie Paweł ;) ??

Auto nie jest wystawione na allegro, nie chcę jej sprzedać komuś nieświadomemu, kto zniszczy mój niewątpliwie spory wkład w to auto.

Remont był wykonany ok. 5000km temu, silnik został prawidłowo dotarty i był używany przez dość świadomego człowieka. Od razu mówię, autem paliłem gumę i traktowałem je dość ostro, bo służyło do zabawy, ale robione to było z GŁÓWĄ!!! No może za wyjątkiem dwóch razy... kiedy dałem się przejechać Idzikowi i Pablo ;)

Auto sprowadzone ze Szwajcarii, nie jakiś tam angol. Wystawiam na nie pełną umowę kupna sprzedaży - możliwość vat marży (zwolnienie z PCC 2%)

Tel. 510 343 000

Cena 30000zł.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: Bombel » sob wrz 19, 2009 15:50

Odświeżam.
Nowa cena za auto. 27000zł.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

jurij
Posty: 17
Rejestracja: pt sty 09, 2009 01:45
Lokalizacja: kraków

Re: BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: jurij » sob paź 24, 2009 21:52

Auto jest do kupienia w calosci czy juz tylko na czesci?
Jesli calosc to jaka cena?
...

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: Bombel » ndz paź 25, 2009 02:30

Cena jest napisana.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: Bombel » ndz lis 15, 2009 19:47

24000zł - auto na seryjnym wydechu. Sprawa aktualna kilka dni.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M3 e36 sedan - jedyna taka w PL. 100% idealna mechanika!

Post autor: Bombel » pn lis 16, 2009 11:10

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ODPOWIEDZ