Witam co sądzicie o problemie:
nieznaczne ściąganie auta w prawo, przy prędkościach > 100- 130/h.
Ciśnienie w oponach równe. Pojechałem na geometrię gdzie "fachowiec" zrobił przód i stwierdził, że przednie lewe koło jest ustawione na prawie 2 stopnie górą do wewnątrz ( negat ) prawe- 15 minut- co jest przyczyną ściągania. Wyregulował kierownicę , która była lekko skrzywiona w lewo. Stwierdził , że brak jest możliwości regulacji kąta pochylenia. Co o tym myślicie ?
Dzięki
lekkie ściąganie
lekkie ściąganie
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 19:08 przez marcin70, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: lekkie ściąganie
tez mialem taki problem, ale jak sie okazalo to wina opon. Po wymianie wszystko cacy 

- michalnowak1234
- Posty: 274
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
- Kontakt:
Re: lekkie ściąganie
zanim cokolwiek zrobisz jedz sprawdzic luzy, ja tez mialem tragedie, ustawial mi geometrie i to samo, sprawdz luzy, ja mialem jakis tulejki z tylu do wymiany i drazek sprzodu od katowania, sprawdzilem to w innym warsztacie bo tam nie sprawdzili luzow przed geometria a tak sie nie robi...teraz jest pieknie geometria pozniej ustawiana i jeździ jak nówkamarcin70 pisze:Witam co sądzicie o problemie:
nieznaczne ściąganie auta w prawo, przy prędkościach > 100- 130/h.
Ciśnienie w oponach równe. Pojechałem na geometrię gdzie "fachowiec" zrobił przód i stwierdził, że przednie lewe koło jest ustawione na prawie stopnie górą do wewnątrz ( negat ) prawe- 15 minut- co jest przyczyną ściągania. Wyregulował kierownicę , która była lekko skrzywiona w lewo. Stwierdził , że brak jest możliwości regulacji kąta pochylenia. Co o tym myślicie ?
Dzięki
pzdr
Re: lekkie ściąganie
Dzięki
Luzy sprawdziłem oczywiście przed geometrią, ale gość nic złego nie stwierdził ( śladowy luz na przekładni kierowniczej ale nie był to fachman od bemek).
Optycznie koło nie wygląda na pochylone tak istotnie ( 2 stopnie). Cieszyłbym się gdyby to były opony nie wyglądają jednak żle , są równo zużyte i bez widocznych uszkodzeń.
Luzy sprawdziłem oczywiście przed geometrią, ale gość nic złego nie stwierdził ( śladowy luz na przekładni kierowniczej ale nie był to fachman od bemek).
Optycznie koło nie wygląda na pochylone tak istotnie ( 2 stopnie). Cieszyłbym się gdyby to były opony nie wyglądają jednak żle , są równo zużyte i bez widocznych uszkodzeń.
cinek