Z3M, Z4, Coupe & Roadster
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw mar 05, 2009 12:04
Dostałem pare dni temu tuleje od Deutera i... nie moge ich założyć, bo zrobili znacząco różniące się od seryjnych mimo, że wysłałem im seryjne tuleje i wystarczyło je skopiować. Nie udało im się to do tego stopnia, że to miało być to samo...
Dzisiaj odsyłam i zobaczymy co z tego będzie
-
wania
- Posty: 953
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: wania » czw mar 05, 2009 12:31
MaRoS, troche przeginka... chyba lepiej nie byc krolikiem doswiadczalnym na ktorym testuja swoje tuleje i pozostac przy oryginalnych lub sprawdzonych przez niektorych powerflexach
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw mar 05, 2009 12:43
To jest tylna tuleja mostu, dostępna tylko z obudową mostu (koszt ok 500zł) dlatego chce ja dorobić i mieć na wszelki wypadek. Normalnie bym się w to nie bawił.
Szukałem troche tych tulei, ale nikt tego nie dorabia. Znalazłem tylko całe metalowe...
-
Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Venom » czw mar 05, 2009 13:03
Hmm, a co sie nie zgadza, srednica? Tuleje powerflexa tez maja nieco inne gabaryty. Najlepiej samemu zaprojektowac taka tuleje i wyslac im rysunek techniczny - a jesli nie to trzeba by bylo chyba pokazac im obydwa elementy ktore laczy ta tuleja, aby wiedzieli jakie jest pole manewru. Jestem ciekaw co z tego wyniknie.
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw mar 05, 2009 13:09
Średnica akurat jest ok, ale troszke długość nie ta

No i otwór na śrube powinien być jajowaty a jest okrągły. Dałem im seryjną tuleje i oczekuję, że będą potrafili ją odpowiednio pomierzyć i dorobić taką samą
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » czw mar 05, 2009 14:29
Rozumiem, że może być inna filozofia zamontowania tego i jeśli ktoś ma na miejscu dyfer i tuleje seryjne i wie jak wszystkie mocowania idą, to może się bawić w usprawnianie fabryki. Natomiast oni nie mieli dyfra od E46 a i tak zrobili dłuższą tą tylną tuleje. Gość się tłumaczył, że ją przymierzał do mostu... nie wiem z jakiego auta był to dyferencjał, ale napewno nie z E46.