
M3 E30 SPORT EVO
Re: M3 E30 SPORT EVO
wlasnie to co zrobiles ...........zaczyna do mnie przemawiac
Ja jakos nie wyobrazam sobie BMW w rajdach na szutrowych nawierzchaniach a'la holowczyc lub rally crossie (dlatego te halogeny mi sie nie podobaja)........
Zawsze wydawalo mi sie ze BMW bardziej pasuje do DTM'u .........czyli z przerobkami poszedlbym raczej w ta strone ............(gleba , fajna fela itd)
O ile dobrze pamietam to ta z DTM'u byla biala z paskami M i reklamowala niemieckie piwo Wartsneier (nie pamietam jak to sie pisze ale piwo 1-sza klasa goroco wszystkim polecam )

Ja jakos nie wyobrazam sobie BMW w rajdach na szutrowych nawierzchaniach a'la holowczyc lub rally crossie (dlatego te halogeny mi sie nie podobaja)........

Zawsze wydawalo mi sie ze BMW bardziej pasuje do DTM'u .........czyli z przerobkami poszedlbym raczej w ta strone ............(gleba , fajna fela itd)
O ile dobrze pamietam to ta z DTM'u byla biala z paskami M i reklamowala niemieckie piwo Wartsneier (nie pamietam jak to sie pisze ale piwo 1-sza klasa goroco wszystkim polecam )

Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!
Re: M3 E30 SPORT EVO
daj se już spokój z sugestiami...ponadto wiele rzeczy żle ci się wydajeTygrysio pisze:wlasnie to co zrobiles ...........zaczyna do mnie przemawiac![]()
Ja jakos nie wyobrazam sobie BMW w rajdach na szutrowych nawierzchaniach a'la holowczyc lub rally crossie (dlatego te halogeny mi sie nie podobaja)........![]()
Zawsze wydawalo mi sie ze BMW bardziej pasuje do DTM'u .........czyli z przerobkami poszedlbym raczej w ta strone ............(gleba , fajna fela itd)
O ile dobrze pamietam to ta z DTM'u byla biala z paskami M i reklamowala niemieckie piwo Wartsneier (nie pamietam jak to sie pisze ale piwo 1-sza klasa goroco wszystkim polecam )

to do czego nadaje się to auto i w jakich kolorach ma być dawno już zostało odrobione
tutaj fotki rajdowe, dysponuje też wieloma fotkami m3e30 we wszystkich możliwych kolorach,to chyba najbardziej kolorowy sportowy wóz
na razie przerwa z mojej strony
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 E30 SPORT EVO
M3 E30 to jak najbardziej i rajdy i wyscigi 
polecam filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=wwkDODWIb ... annel_page

polecam filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=wwkDODWIb ... annel_page
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wt sty 27, 2009 21:02
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: M3 E30 SPORT EVO
Fajny sprzecik,ale widzial bym ja na bialo ,a nie zolto. pozdro
E30 M50NV stroker 3.0L power N/A ,S50 Teile
Re: M3 E30 SPORT EVO
Bylo juz widze o logo tym okraglym na klapie tylnej ale nie wiem czy tak ma byc czy nie bo sobie wlasnie wypatrzylem ze w tej evo sport to jest logo " ///M3" nie po tej stronie co powinno
No chyba ze to ma tak byc w co watpie.

BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M3 E30 SPORT EVO
Pewnie Ci mega profesjonalni lakiernicy rodem z krainy cudownego lakiernictwa motocyklowego się zapomnieli, z której strony był emblemat i przyklejali na oko. A może to Angol?? 
Drobiazg, a wartałoby w takim rodzynku doprowadzić do stanu oryginalnego...

Drobiazg, a wartałoby w takim rodzynku doprowadzić do stanu oryginalnego...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: M3 E30 SPORT EVO
No to pojechales ostroBombel pisze:Pewnie Ci mega profesjonalni lakiernicy rodem z krainy cudownego lakiernictwa motocyklowego się zapomnieli, z której strony był emblemat i przyklejali na oko. A może to Angol??

BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 E30 SPORT EVO
A to juz sa te nowe fotki ?ravaglia pisze: dyskusji nad wyglądem nie będę kontynuował bo to już sprawa nieaktualna,auto obecnie wygląda inaczej
kolor żółty został bo jest piękny
pasy zostały położone w kolorach ori m power,bo też muszą zostać,sport evo jeżdziło z takimi w DTM-ie
felgi są wyczynowe skręcane mattiga 17
owiewka szyberdachu zdjęta![]()
folie z szyb usunięte
logo bmw
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: M3 E30 SPORT EVO
Panowie, wlasciciel juz dawno powiedzial ze tak ma byc. Po co wiec dalej meczyc konia? i poraz piaty mowic ze komus sie nie podoba kolor czy halogeny?
Mozna powiedziec raz, ale nie dziesiec. Jezeli wlasciciel powiedzial juz ze tak mu sie podoba i tak zostaje, sprawa jest chyba zamknieta co? Zreszta jak napisal wczesniej- znaczki M, owiewki, folie i tym podobne nie oryginalne rzeczy zostaly ununiete.
NIE WIEM JAK WY, ALE JA DALEJ CHETNIE BYM OGLADAL LOSY TEGO E30 M3.
Mozna powiedziec raz, ale nie dziesiec. Jezeli wlasciciel powiedzial juz ze tak mu sie podoba i tak zostaje, sprawa jest chyba zamknieta co? Zreszta jak napisal wczesniej- znaczki M, owiewki, folie i tym podobne nie oryginalne rzeczy zostaly ununiete.
NIE WIEM JAK WY, ALE JA DALEJ CHETNIE BYM OGLADAL LOSY TEGO E30 M3.
E30 M3 w DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) scigalo sie w przeroznych kolorach - od pomaranczowego ( Jagermeister ) do zgniło zielonego.. ( Diebels )Tygrysio pisze: O ile dobrze pamietam to ta z DTM'u byla biala z paskami M i reklamowala niemieckie piwo Wartsneier (nie pamietam jak to sie pisze ale piwo 1-sza klasa goroco wszystkim polecam )
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 20:29 przez Pawel_M3GT, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: M3 E30 SPORT EVO
+1!Pawel_M3GT pisze:NIEWIEM JAK WY, ALE JA DALEJ CHETNIE BYM OGLADAL LOSY TEGO E30 M3.
No Fear - No Fun!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 E30 SPORT EVO
I ja sie z tym zgadzamSyTy pisze:+1!Pawel_M3GT pisze:NIEWIEM JAK WY, ALE JA DALEJ CHETNIE BYM OGLADAL LOSY TEGO E30 M3.


Re: M3 E30 SPORT EVO
trochę czasu upłynęło ale tak jak obiecałem załączam nowe fotki auta po modyfikacjach...
w wyglądzie zaszły zmiany ,kilka detali ubyło, kilka przybyło,uwzględniłem też trochę waszych sugestii
doszły trzyczęściowe wyścigowe felgi ze środkami z magnezu
z ostatecznego efektu wizualnego jestem zadowolony
-----------
wnętrze auta zostało odświeżone,
nowa gałka dedykowana do sport evo
kierownica z epoki homologowana(na takiej jeżdził ravaglia)
tabliczka limitacji wróciła na miejsce
folie z szyb poszły
zostały tylko wskażniki N grupowe Gabela
i fajny smaczek ,który znalazłem w jednej stajence w Niemczech -wskażnik otwarcia przepustnic używany w latach 80 w wyścigowych N/A
-------------
od strony technicznej to sumie wcześniej opisywałem...
doszedł tylko jeszcze 40% N grupowy diff lock
podsumowując mechanicznie
to moje sport evo ma A grupowy silnik,wydech i przeniesienie napędu
w zawieszeniu i elektronice tylko niektóre elementy są A i N
wynika to z faktu ,że samochód musi nadawać sie do jazdy cywilnej
--------
apropos jazdy
tutaj nie ma zapasu mocy jak M3 e36 321ps
tu jest w sumie hardcore,żeby oddać potencjał silnika to trzeba kręcić a to na drodze cywilnej ciężka praca
25s14 sport evo ,którego charakterystyka fabrycznie niewiele ma wspólnego z 23s14 po modyfikacjach zrobionych przeze mnie ma bebechy o połowę lżejsze i wkręca sie jeszcze szybciej do 8000
no i dżwięk z wydechu supersprinta też jest przy tym ciekawy
na pewno jazda nim,nawet na pół gwizdka jest przeżyciem
w przyszłości dojdzie jeszcze tylko dolot A grupowy i alfa
pozdrawiam
w wyglądzie zaszły zmiany ,kilka detali ubyło, kilka przybyło,uwzględniłem też trochę waszych sugestii

doszły trzyczęściowe wyścigowe felgi ze środkami z magnezu
z ostatecznego efektu wizualnego jestem zadowolony
-----------
wnętrze auta zostało odświeżone,
nowa gałka dedykowana do sport evo
kierownica z epoki homologowana(na takiej jeżdził ravaglia)
tabliczka limitacji wróciła na miejsce
folie z szyb poszły
zostały tylko wskażniki N grupowe Gabela
i fajny smaczek ,który znalazłem w jednej stajence w Niemczech -wskażnik otwarcia przepustnic używany w latach 80 w wyścigowych N/A
-------------
od strony technicznej to sumie wcześniej opisywałem...
doszedł tylko jeszcze 40% N grupowy diff lock
podsumowując mechanicznie
to moje sport evo ma A grupowy silnik,wydech i przeniesienie napędu
w zawieszeniu i elektronice tylko niektóre elementy są A i N
wynika to z faktu ,że samochód musi nadawać sie do jazdy cywilnej
--------
apropos jazdy
tutaj nie ma zapasu mocy jak M3 e36 321ps
tu jest w sumie hardcore,żeby oddać potencjał silnika to trzeba kręcić a to na drodze cywilnej ciężka praca
25s14 sport evo ,którego charakterystyka fabrycznie niewiele ma wspólnego z 23s14 po modyfikacjach zrobionych przeze mnie ma bebechy o połowę lżejsze i wkręca sie jeszcze szybciej do 8000
no i dżwięk z wydechu supersprinta też jest przy tym ciekawy
na pewno jazda nim,nawet na pół gwizdka jest przeżyciem

w przyszłości dojdzie jeszcze tylko dolot A grupowy i alfa
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 E30 SPORT EVO
Poezja, naaprawdę wygląda zacnie.
A teraz ravaglia powiedz, wybierzesz się tym autem na jakiegoś Track Day'a? Czy to już muzeum będzie?
A teraz ravaglia powiedz, wybierzesz się tym autem na jakiegoś Track Day'a? Czy to już muzeum będzie?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 E30 SPORT EVO
Naprawdę fajny egzemplarz i brawa dla właściciela za modyfikacje idące w dobrym kierunku 
